2020-04-25, 21:36
Avslutad
Kvinnan blev kanske adopterad ! Till Hou i Danmark , vad tror ni ?
Undra va ho hette som barn i Tonga innan adoptionen. Kanske går att söka mer om det kanske skulle kunna finnas
eventuella genetiska mentala sjukdomar i någon familj i Tonga.
Långskott naturligtvis men finns det någon möjlighet så skulle även jag vilja veta mer om kvinnan.

Inte för att försvara eller utöva någon "professor vetenskap" , mest för att fallet är intressant.
Senast redigerad av Massonite 2020-04-25 kl. 21:41.
Citera
2020-04-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Kvinnan blev kanske adopterad ! Till Hou i Danmark , vad tror ni ?
Undra va ho hette som barn i Tonga innan adoptionen. Kanske går att söka mer om det kanske skulle kunna finnas
eventuella genetiska mentala sjukdomar i någon familj i Tonga.
Långskott naturligtvis men finns det någon möjlighet så skulle även jag vilja veta mer om kvinnan.

Inte för att försvara eller utöva någon "professor vetenskap" , mest för att fallet är intressant.
. Det verkar som om du måste åka till nukuʻ alofa då. För att det är hennes hemstad. Nuku'alofa är Tonga huvudstad. Den ligger på ön tongatapu norra kust, i landets södra öar.
Citera
2020-04-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
. Det verkar som om du måste åka till nukuʻ alofa då. För att det är hennes hemstad. Nuku'alofa är Tonga huvudstad. Den ligger på ön tongatapu norra kust, i landets södra öar.
Hennes födelsenamn är jo*n vict*ria pr*scott från Nuku’alofa, Tonga.
Citera
2020-04-25, 22:32
Avslutad
Citat:
Tack för denna information , Jag har en vän som bor på Tonga jag ska höra med honom.
Citera
2020-04-25, 22:32
Medlem
Citat:
Jag tvivlar på att hon har psykiska sjukdomar iallafall. Hon har aldrig betett sig som någon med psykisk sjukdom. Det här är sannolikt en incident av extrem raseri på grund av vad som hände den kvällen. Vilket ingen av oss vet. Bara hon vet. Bara hon kan förklara vad som fick henne att reagera på sådan extrema sätt. Men hon är definitivt inte en pyskfall. Det här är en tragedi. Verkligen.
Citera
2020-04-25, 23:12
Avslutad
Citat:
Jag tvivlar på att hon har psykiska sjukdomar iallafall. Hon har aldrig betett sig som någon med psykisk sjukdom. Det här är sannolikt en incident av extrem raseri på grund av vad som hände den kvällen. Vilket ingen av oss vet. Bara hon vet. Bara hon kan förklara vad som fick henne att reagera på sådan extrema sätt. Men hon är definitivt inte en pyskfall. Det här är en tragedi. Verkligen.

Jag tycker också att detta fallet är mycket skrämmande och oplanerat ja som du säger vad är det som gjort henne så upprört arg el så vansinnigt rädd ? Rädsla kan också vara grund för många människors agerande exempelvis att någon står i köket och lagar mat tillreder ingredienser (hackar lök) , in kommer någon springandes och skräms.
Reaktionen kan ju vara en flygande kniv.. olycka kan vara vad som hänt här..
Citera
2020-04-25, 23:26
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Jag tycker också att detta fallet är mycket skrämmande och oplanerat ja som du säger vad är det som gjort henne så upprört arg el så vansinnigt rädd ? Rädsla kan också vara grund för många människors agerande exempelvis att någon står i köket och lagar mat tillreder ingredienser (hackar lök) , in kommer någon springandes och skräms.
Reaktionen kan ju vara en flygande kniv.. olycka kan vara vad som hänt här..

Nja, olycka? Någon visste ju med säkerhet att hon hade skador
Citera
2020-04-26, 00:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Hmmm ojdå det har jag missat.
Undrar vilken tid kväll/natt detta skedde?
Citera
2020-04-26, 01:05
Medlem
Lbme94s avatar
Citat:
Hmmm ojdå det har jag missat.
Undrar vilken tid kväll/natt detta skedde?

Hon greps onsdag morgon kl. 06.19. Så någon gång under natten/morgonen, kanske till och med strax innan hon greps om hon själv ringde 112 och de var på plats någorlunda snabbt.
Citera
2020-04-26, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lbme94
Hon greps onsdag morgon kl. 06.19. Så någon gång under natten/morgonen, kanske till och med strax innan hon greps om hon själv ringde 112 och de var på plats någorlunda snabbt.
Usch , det är så tragiskt. Jag inbillar mig att det faktiskt hänt i samband med någon form av måltid.
Många människor vet jag är enormt griniga utan morgon kaffet , kanske hon rökte också (det vet jag inte) men isåfall är det sug efter morgon blossen och kaffe. Hade själv en flickvän för ett antal år sedan som drog kniv mot mig när jag gömt hennes cigg. Hade jag retat henne då så hade hon gått till attack mot mig garanterat.
Citera
2020-04-26, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Det var jag som tyvärr spred falsk info. Jag var i fel tråd. I det här Landskrona-mordet har jag inte hört ngt om skador. Ber om ursäkt för detta.
Citera
2020-04-26, 09:45
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Nej det var inte alls så jag menade, jag menar bara på vilket tillvägagångssätt hon har använt sig utav för att ta honom av daga, så tror jag det heter

Haha okej verkade som du drog paralleller mellan utseende och sannolikhet att begå grova brott. Men jag missförstod tydligen ditt inlägg. Never mind.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in