2020-04-25, 23:43
Medlem
Lunatics avatar
Tror inte Mergim är van med Alkohol. hehehe
rävar efter 3-4st smirre 225ml
2020-04-25, 23:46
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror inte Mergim är van med Alkohol. hehehe
rävar efter 3-4st smirre 225ml
Han har väl ångest då han fått reda på att de är ramadan och han beter sig på detta vis i huset! Samma med hans gråt och dröm, han hade säkert fått info om ramadan då
2020-04-25, 23:47
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag såg bara i DC när Jass avrådde Martin att ens försöka byta plats med Jullan. Men vi får se när det blir läggdags.
Jag slog över till utegården där frida o lennie tog hand om en full mergim o då sa dom det.

Jag hoppas att dom avbryter vad som än pågår i s2 och lägger mergim i sängen. Då kan de försöka knulla med mergim hulkandes i sängen intill
2020-04-25, 23:47
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja och då va klockan 21 och ingen skulle direkt lägga sig... nu äter de glass... blir det godnattsaga och omstoppning också? Båda somnar och ingen vågar gå in...

Omstoppning. Det är det enda som skulle fullborda kvällen. Vilket jävla trams alltså. Hoppas Jullan kan dyka upp och rensa svinen. Men nu badar hon och vi lär inte se något vänskapsband. De saggar ner hela Jullans sängplats igen. Men det är sista gången. Knulldockan skall ut.
2020-04-25, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Han har väl ångest då han fått reda på att de är ramadan och han beter sig på detta vis i huset! Samma med hans gråt och dröm, han hade säkert fått info om ramadan då

Nu har han blivit omstoppad av mamma Frida och pappa Lennie, vid poolen av någon anledning.
2020-04-25, 23:48
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Mergim verkar vara långt ifrån en troende muslim..
2020-04-25, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Hon tänkte ju typ oooh är det så man gör igår när Julia och Mergim hånglade...
Det är fan sjukt att Mergim och Julia hånglad mer än kärleksparet. Men hon vill inte ha in tungan i sin mun utan tjatar bara på att få in tungan i sitt anus.
2020-04-25, 23:51
Medlem
askungens avatar
Citat:
Jag tror det handlar om lennie. Han satt ju ute förut o pratade om att han inte vågar pussa lennie längre för att han blir arg, men det är ju bara kärlek och lennie sa nej det blor jag inte, men han vågar ändå inte pussa honom och Frida tröstar...mergim förstörd.. om han fått info om ramadan och han faktiskt är aktivt troende så hade han knappast druckit.
2020-04-25, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Brist på käk måste ju spelat in...sjukt amatörmässigt annars.
Ja, fast det har ändå ätit varma mackor till middag. Sådana mängder alkohol har det inte druckit. Jaja, var ändå en helt ok fest ut BB 2020s mått.
2020-04-25, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag slog över till utegården där frida o lennie tog hand om en full mergim o då sa dom det.

Jag hoppas att dom avbryter vad som än pågår i s2 och lägger mergim i sängen. Då kan de försöka knulla med mergim hulkandes i sängen intill

Så som det ser ut just nu så tar pojken all uppmärksamhet från plastföräldrarna Frida och Lennie i poolrummet. Vad var det nu, var det 21 år han var?

Tänk om dom här tre skulle sitta i final. Hemska tanke.
Senast redigerad av EuroD 2020-04-25 kl. 23:54.
2020-04-25, 23:53
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Grand Master Sami:
Mergim är nog inte så av så mycket alkohol. När jag var i hans ålder så sänkte jag 24 bärs på en festkväll.

Senast redigerad av Summerof69Reckless 2020-04-25 kl. 23:58.
2020-04-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ska dom knulla eller ligga där som 2 15 åringar som inte vågar pilla först! Herregud vuxna människor borde knulla som vuxna! Blir lite äckligt att ligga och vela som pervon
Håller med. Det är ett jävla pusskalas. Jasmine hävdade under lögndetektorn att hon var så kåt. Då får hon väl se till att knalla och göra sig av med lite sexuell frustration. Inte bara ligga och pussas och fnittra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in