2020-04-25, 21:45
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Röstar också på Julia till final och hoppas det blir mer kärlek mellan henne och XXXXXX 🥰😘😍
Inte många alternativ

Fan vad gött att höra Observer!
2020-04-25, 21:48
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Om Sami gjort det ......
Verkar inte så min vän.

Tidningarna kommer jaga honom tills han rensar upp ALLT, inte bara tatueringar som hyllar en av världshistoriens största idioter.

Ja det vet vi ju inte till 100% men låt oss vänta tills dess då han får möjlighet att öppna upp sig.
Han berättade tidigt för Glasman och det är ett av mina starkaste minnen från denna säsong.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
folk som inte dricker alkohol borde inte vara med i BB..
Sami är och tränar nu på festen..

BB stoppade det tack och lov.
Han kan gå på gym när han kommer hem. Sabbat flera fester nu med att han inte vill delta.
Senast igår
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Jag håller med. Hade man räknat fram alla mina dumheter i ungdomen hade jag nog fått spärras in.
Inga extrema dumheter dock men ändå. Att komma ut från taskigt umgänge är bara att lyfta på hatten.
Han har gjort avbön och jobbar med sig själv som få andra. En bra pöjk det. Hoppas att Mergim gör samma resa så blir det folk av honom också.
Håller med till fullo förutom att Mergim kommer att göra samma resa, kommer tyvärr inte att ske, kom ihåg var du läste det först😎
2020-04-25, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fan vad gött att höra Observer!

Händer 10 gånger mer med henne kvar än Sami som börjar bli en tråkmåns.
2020-04-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Tur att det finns olika världar
Absolut! Jag är glad att jag inte lever i en extremt vänstervrider värld där någon som haft några nazistsympatier som den övergett är dömd för resten av livet. Men afganska ”småpojkar” som våldtar är det synd om.

Tror dessutom inte Sami varit nazist på riktigt. Oavsett om han varit det så har han i huset varit bästa polare med en jude och umgåtts mycket med en svart person. Det säger väl ändå en hel del om vad han tycker nu?
2020-04-25, 21:50
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
BB stoppade det tack och lov.
Han kan gå på gym när han kommer hem. Sabbat flera fester nu med att han inte vill delta.
Senast igår
Förklara detta hat du har mot Sami, jag förstår inte
2020-04-25, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja det vet vi ju inte till 100% men låt oss vänta tills dess då han får möjlighet att öppna upp sig.
Han berättade tidigt för Glasman och det är ett av mina starkaste minnen från denna säsong.

För några dagar uttryckte han sig kränkande om en folkgrupp och fick varning. Jag väntar .....
2020-04-25, 21:52
Medlem
Är inte Martin med mustach extremt lik Alexander Bard typ sent 80-tal tidigt 90-tal.?

https://imgur.com/X3JozYH
Senast redigerad av Darknorsk 2020-04-25 kl. 22:01.
2020-04-25, 21:53
Medlem
Citat:
Röstar också på Julia till final och hoppas det blir mer kärlek mellan henne och XXXXXX 🥰😘😍
Inte många alternativ

Du svänger verkligen inom åsikterna. Men skönt att du stöttar Jullan till final.
2020-04-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Förklara detta hat du har mot Sami, jag förstår inte

Hatar ingen utan avskyr fördömande människor.
Sami har för bara några dagar sedan uttalat sig kränkande mot en folkgrupp
Allt finns att läsa på internet
2020-04-25, 21:54
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Håller med till fullo förutom att Mergim kommer att göra samma resa, kommer tyvärr inte att ske, kom ihåg var du läste det först😎

Jag skall komma ihåg det! Det jag ser är dock att han är oerhört lättpåverkad. Se bara när Amelia stack, han är en ny person plötsligt. Sen har killen ett ganska gott hjärta där inne. Han är definitivt naiv men den dagen han hittar rätt så blir det nog ändå bra. Att han är bi eller homo är dock bortom allt rimligt tvivel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in