2020-04-25, 20:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han säger ju dock att han var sarkastisk om det hela efter att Vita Huset sa att han inte sa så...Varför säger de inte samma sak?

Jag står fortfarande fast vid att om Trump bara hade sagt att det var ett hjärnsläpp och att han hade bett om ursäkt för det så hade det inte blivit ens i närheten av samma sak som det är nu.
Han säger saker utan att fatta ens vad han säger och vissa här i tråden är så INDOKTRINERADE så dem kan inte se hur han ljuger, Trump är och förblir den sämsta president US haft i manna minne och det börjar undersökningarna att visa pendeln har svängt då US har ingen ledare!
Citera
2020-04-25, 20:38
Medlem
" And then I see the disinfectant, where it knocks it out in a minute. One minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning. Because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs."

Detta skulle alltså vara sarkastiskt. Blir det någon PK ikväll ska då jag se den. För nu har han lite spår att sopa igen. Tjatar han om sina VENTILATORS igen blir det tråkigt, men det kanske bara blir samma tugg som vanligt.
Citera
2020-04-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Seriöst!! Har du inget liv?????
Är du på allvar sååå djävla korkad så du tror Trump skulle förorda att inhalera desinfektionsmedel?????
Det visar bara hur otroligt korkade du och dina vänsterglobalistpolare här inne är!!!
Skärpning

" And then I see the disinfectant, where it knocks it out in a minute. One minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning. Because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs."

Att överhuvudtaget prata om disinfectant och injection när han borde veta hur dumma människor är, särskilt desperata är ju fel. Att sen ljuga om att det var sarkastiskt är ju rubbat det med. Vem gick på den?

Det har väl för fan inget med vänster eller höger att göra? Det är ju bara sunt förnuft som båda sidor bör ha vad gäller detta.
Citera
2020-04-25, 20:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han säger ju dock att han var sarkastisk om det hela efter att Vita Huset sa att han inte sa så...Varför säger de inte samma sak?

Jag står fortfarande fast vid att om Trump bara hade sagt att det var ett hjärnsläpp och att han hade bett om ursäkt för det så hade det inte blivit ens i närheten av samma sak som det är nu.
Egentligen bryr jag mej inte så mycket längre..
Eftersom jag tycker Trump är en bra president. Dels för att han inte är en korkad politiker, dels för att han är populist, en entreprenör. Dessutom tar han inte ut 1 dollar under sin tid som pres.
Om globalistmedia gett faan i att ta varje liten chans att smutskasta honom så hade läget varit ett helt annat idag.
Har du ex.vis läst om Clintonfoundation så vet du att ingen politiker är rumsren.
Man kan ha vilken politisk färg som helst, men det är fakta.
Det som retar mej mest är att allt blivit så otroligt polariserat idag.
Inte minst i USA.
Ex.vis har ju Trump genomfört en del förändringar som både Clinton och Obama diskuterade men som inte blev av.
Det är synd. Världen skulle må bättre av mindre falska påhopp som nu sker överallt. Tror inte det gynnar någon i längden. Detfinns ett bra talesätt: It takes two to dance.. det kan man applicera på många utslätade diskussioner idag...
Citera
2020-04-25, 20:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben

Att överhuvudtaget prata om disinfectant och injection när han borde veta hur dumma människor är, särskilt desperata är ju fel. Att sen ljuga om att det var sarkastiskt är ju rubbat det med. Vem gick på den?

Det har väl för fan inget med vänster eller höger att göra? Det är ju bara sunt förnuft som båda sidor bör ha vad gäller detta.
Du VÄGRAR sätta in detta i dess rätta diskussion!
Trump diskuterade med läkare och forskare. Trump visar ju själv hur förvånad han blir när Bourke förklarar att virus kan dö av desinfektionsmedlet!
Se hela avsnittet och släpp ert hängivna globalisttöbk för en stund så kaaanske det går upp ett ljus..??
Citera
2020-04-25, 20:49
Medlem
Citat:
Trump diskuterade med läkare och forskare. Trump visar ju själv hur förvånad han blir när Bourke förklarar att virus kan dö av desinfektionsmedlet!
Se hela avsnittet och släpp ert hängivna globalisttöbk för en stund så kaaanske det går upp ett ljus..??

Menar du att det är ett försvar för Trump när du säger att han blir förvånad över att desinfektionsmedel kan tillintetgöra ett virus?

Det var tammefan det roligast jag varit med om i år hahahaha. Du är för go du.

Jag har sett hela PK. Hela hans uttalande där är ju helt vrickat. Om det var så som du säger att han inte vet vad ett desinfektionsmedel är så är han ju ännu dummare än jag trodde. Måste jag trots allt säga.
Citera
2020-04-25, 21:07
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Menar du att det är ett försvar för Trump när du säger att han blir förvånad över att desinfektionsmedel kan tillintetgöra ett virus?

Det var tammefan det roligast jag varit med om i år hahahaha. Du är för go du.

Jag har sett hela PK. Hela hans uttalande där är ju helt vrickat. Om det var så som du säger att han inte vet vad ett desinfektionsmedel är så är han ju ännu dummare än jag trodde. Måste jag trots allt säga.

Citat:
Lägger ner nu.. du kan ju förfaan inte ens läsa det jag skriver..
Citat:
Lägger ner nu.. du kan ju förfaan inte ens läsa det jag skriver..

Ja vet han inte hur desinfektionsmedel fungerar är han dummare än jag trodde. Det är ju det du påstår att han blev förvånad av. Alla jävla människor förstår väl hur städmaterial fungerar? Du är för go du!

Sen att det skulle vara helt sarkastiskt, vad tycker du om det då?
Senast redigerad av AlbertEnben 2020-04-25 kl. 21:15.
Citera
2020-04-25, 21:27
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Och nu vill Fake news aktivisterna ha pengar från presidenten, lögner är inte bra för affärerna

https://www.washingtonexaminer.com/news/media-matters-and-other-liberal-groups-file-for-coronavirus-small-business-relief-loans-from-trump-a dministration
Senast redigerad av TrumpIsPresident 2020-04-25 kl. 21:30.
Citera
2020-04-25, 21:32
Medlem
goseigens avatar
Det stabila geniet fortsätter på sin inslagna väg.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1254064154954076163

Nu förnekar han ord som alla vet att han har sagt, trots att de finns på film.

Allt hade varit en fantastisk komedi, om det inte vore för att idioten rattar världens mäktigaste land.
Citera
2020-04-25, 21:38
Medlem
Citat:
Sug i dej verkligheten..
https://youtu.be/B6uj62KTuoo
Inte ens FOX framställer uttalandet som sarkastiskt eller tar det hela i försvar. Trump pratar dessutom inte till journalister när han luftar sina mentalt efterblivna idéer utan står vänd mot och talar till Bill Bryan och dr Birx, varav den gode doktorn ser ut som att hon vill försvinna från jordens yta
Citera
2020-04-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Och nu vill Fake news aktivisterna ha pengar från presidenten, lögner är inte bra för affärerna

https://www.washingtonexaminer.com/news/media-matters-and-other-liberal-groups-file-for-coronavirus-small-business-relief-loans-from-trump-a dministration

https://twitter.com/mikeo188/status/1254064811144630273

Den här visar precis vad han sa och förtydligar det till och med så att du kan hänga med. Lögnerna som trumpologerna kommer med är inte bra för affärerna. Trump är dödsförskräckt nu för vad han gjort.

Blir det en PK i kväll?
Citera
2020-04-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Det är ingen idé att försöka resonera med Trumphatarna. Det är ok att dom inte tycker om presidentens politik men dom har fastnat på stadiet där dom bara kritiserar Trump personligen och inte hans politik då dom inte har några bra argument ...
Hade Trump endast sysslat med politik istället för att försöka gå in i tekniska detaljer och helt överlåtit det senare till experter, så hade han sluppit mycket av denna kritik. Men hans ego är väl alldeles för stort för detta.
Senast redigerad av pf10 2020-04-25 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in