Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Han säger ju dock att han var sarkastisk om det hela efter att Vita Huset sa att han inte sa så...Varför säger de inte samma sak?
Jag står fortfarande fast vid att om Trump bara hade sagt att det var ett hjärnsläpp och att han hade bett om ursäkt för det så hade det inte blivit ens i närheten av samma sak som det är nu.
Egentligen bryr jag mej inte så mycket längre..
Eftersom jag tycker Trump är en bra president. Dels för att han inte är en korkad politiker, dels för att han är populist, en entreprenör. Dessutom tar han inte ut 1 dollar under sin tid som pres.
Om globalistmedia gett faan i att ta varje liten chans att smutskasta honom så hade läget varit ett helt annat idag.
Har du ex.vis läst om Clintonfoundation så vet du att ingen politiker är rumsren.
Man kan ha vilken politisk färg som helst, men det är fakta.
Det som retar mej mest är att allt blivit så otroligt polariserat idag.
Inte minst i USA.
Ex.vis har ju Trump genomfört en del förändringar som både Clinton och Obama diskuterade men som inte blev av.
Det är synd. Världen skulle må bättre av mindre falska påhopp som nu sker överallt. Tror inte det gynnar någon i längden. Detfinns ett bra talesätt: It takes two to dance.. det kan man applicera på många utslätade diskussioner idag...