2020-04-25, 21:01
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Nu tycker jag att lilla stumpan ska ta och lugna ner sig, annars finns familjeliv för den mer känsliga typen.
Vi lider ju bara med grabben att han inte kan få blomma ut i sin sexualitet, utan måste leva i en lögn.

Jag är inte känslig, bara mänsklig 😘
Ja skulle det vara så är det fruktansvärt... Borde vara självklart att få älska vem man vill 🥰
2020-04-25, 21:01
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Sami sup lite förfan. Någon gång gör väl inget, du behöver inte återgå till att vara alkis bara för att du dricker lite.

Släpp loss tråkmåns.
Han dansar, sjunger vad mer begär du, all heder åt grabben som kväll efter kväll umgås med fylleskallar
2020-04-25, 21:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fan Jullan min lilla rusiska princessa jag tar gärna dig och Svante på en promenad
Har vi en ful farbror i tråden?😜
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Herregu man blir ju mörkrädd av sånna tankar ni har... Skärpning! Finns inget finare än att ge kärlek och få kärlek. Saknar ni det förstår jag om ni är avensjuk men mergim verkar vara otroligt fin, lennie också. Det kan inte bli finare enligt mig
Vad är det för fint att se 2 karlar ligga och äckla sig när dom vet att det är kameror. Respektlöst. Vem vill se sånt?
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Har Sami åkt ut?
2020-04-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fan Jullan min lilla rusiska princessa jag tar gärna dig och Svante på en promenad

Hade dom haft kvar tittarhälsningarna som i dom första säsongerna hade jag velat ha din kommentar uppläst i måndagens LIVE.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Lägger till i mitt tidigare inlägg om se och lär er festa på BB-vis, när den lille fransmannen fistfuckade fröken Gynning, hade Lennie gillat

Herregud, det var tider det. Dom hamnade ju i säng redan första natten, om jag inte missminner mig.
2020-04-25, 21:04
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Har Sami åkt ut?
Nej han åkte inte utan gick med egna ben för att röka på utegården
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han dansar, sjunger vad mer begär du, all heder åt grabben som kväll efter kväll umgås med fylleskallar
Fan Big Sam är skojigare än alla andra och då rör han inte ens spånken.
Fast Frida kommer tvåa med sin booty shake. Den röven borde t.o.m pojken med husporslinet i käften att gå loss när han tänker på Easy Rider.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Synd bara att det är den fattigaste spellistan dom knåpat ihop. Nu sa Sami att det är förjävligt ljud i högtalarna.
Epidemic Sound vet du. Gratis är alltid godast, HA HA HA.

Ont: Julia verkar vara på hugget idag. Hoppas att en full Jasmine försöker smygragga på Lennie sen.
2020-04-25, 21:05
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Hahhahaha har de hånglat???

När hände detta?

Iofs inte otippat.

Var väntat att det skulle ske, trodde dock det skulle ske när de kommer ut.

Neeej... har dem hånglat?! När? Jag har missat det!!!
2020-04-25, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Så sant så sant!

Detsamma ..gillar ditt tänk ❤️

Därför blir vi inte provocerade av kärleken i någon form, romantisk eller vänskap. Jag har släkt och vänner som är gay och blir beklämd när jag läser hur de uttalar sig om Mergim och Lennie.
Två killar som inte dricker och har inte gjort något de behöver skämmas över.
2020-04-25, 21:06
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Hade dom haft kvar tittarhälsningarna som i dom första säsongerna hade jag velat ha din kommentar uppläst i måndagens LIVE.

Herregud, det var tider det. Dom hamnade ju i säng redan första natten, om jag inte missminner mig.
Så var det nog, Jisses va sliten hon var på den tiden men charmig som fasen till skillnad från Jasmine som tror hon ska bli en ny Gynning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in