Citat:
Ursprungligen postat av
pastregrets
Mitt grundliga stämningsläge är lågt. All energi går åt att försöka upprätthålla ansiktsmimik, kroppshållning och att inte sväva iväg i mina tankar, har så svårt för att befinna mig där i nuet vilket gör mig orolig inombords och då är det omöjligt att intressera sig för andra människor genom att hålla igång en konversation, ha lätt till skratt m.m. Uppfattas då som gravt awkward. Orkar inte helt enkelt.
Älskar sociala interaktioner. Tar jag läkemedel som lyrica eller en lina tjack kan jag börja fungera och använda en energi utåt..
Hur känner du att ditt arbetsliv går? Är det något där som tar ut för mycket energi?
Är du rent stimulerad förutom att träna? Livet handlar lika mycket att bryta barriärer och sträva efter framgång som att ha en stimulerande omgivning, det är inget krav att du alltid ska känna ett ansvar till social interaktion, har du möjligen en viss standard till vilka människor du vill ha kring dig? Du kan möjligen känna att du inte blir tillräckligt stimulerad i många sociala interaktioner då du helt enkelt inte beblandar dig med rätt människor som faktiskt kan få dig att lyftas upp, och det är helt okej!
Det finns många faktorer till varför vi känner oss helt ur balans helt enkelt.