2020-04-25, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vet inte när dom talar om sånt eftersom jag aldrig röstat. Tittar bara på TV och kollar lite här. Om det är så kommer dom förstå att Sami är populär. Kan sätta myror i huvudet på dom andra och då börjar dom välj tjuta och springa runt ännu mer. Vet inte hur dom där idioterna tänker. När Mergin blev röstad på vid nåt tillfälle så fick han hybris. Sen den dagen har han sprungit omkring som en skållad råtta och det finns ingen hejd på hur högt han kan vråla. Ska bli spännande på måndag och för mig kan varje gaphals försvinna utan inbördes ordning. En efter en.

Hur kul blir det då.. alla strutsar runt tysta.. sover, tränar eller sitter i bubbelnuggen... jätteroligt NOOOOT!
2020-04-25, 08:37
Medlem
__Alez__s avatar
Missade natten. Så Mergim kunde inte hålla sig längre och det blev hångel.

Hur många smirnoff drack han egentligen? 😀
2020-04-25, 08:37
Medlem
Jisses subban Jasse, snacka om korkad brud!
Exakt en sån korkad brud sabbar för andra tjejer och låter oss killar behandla tjejer som luder, man kan vara hur otrogen som helst och subban glömmer det efter 24h 😂😂😂
2020-04-25, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Missade natten. Så Mergim kunde inte hålla sig längre och det blev hångel.

Hur många smirnoff drack han egentligen? 😀

Med vem? LENNY? för dom två är garanterat GAY 🤮
2020-04-25, 08:42
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthyanimal

Julia och Lennie verkar det som.

Mergim har ju fått Lennie för sig själv sedan Amilia åkte.
Men sen har ju Lennie fått lite uppmärksamhet av Martin under dansen, Jassa och Julia har varit lite på så han kände sig nog tvingad att släppa lite på haram.
2020-04-25, 08:49
Medlem
Pallestroms avatar
Lite naivt trodde jag att Mergim och Lennie skulle vakna med liiite ångest efter hånglet. Men icke! De börjar som vanligt med smek och kel.
Skjut mig😩
Låt Mergim åka så jag slipper se det hela tiden! Too Much!
2020-04-25, 08:59
Avstängd
Schema

Förmiddag:

Väckning.

Brev om vem som vann kärlekskabarén.

Lyxfrukost i Annexet.

Brev om att tre personer ska till LÖGNDETEKTORN

Eftermiddag:

LÖGNDETEKTORN

Kväll:

Toga-party!
2020-04-25, 09:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthyanimal
Mergim, Lennie och Jullan körde triangel hångel. Så Mergim och Lennies tungor har nuddat varandra i kärlekens tecken
2020-04-25, 09:09
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Underbart att bara få se och höra Sami och Julia, inget skrik, pusslafsande, ingen som säger sööööt, gullis, kramis eller skrattar hysteriskt.
2020-04-25, 09:25
Avstängd
då blire bögerifrulle i annexet va?? gött skönt lennie inte fick välja för då hade han valt mergim
2020-04-25, 09:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Men guuud! 3 personer ska till lögndetektor idag! Vi MÅSTE fråga Jasmine om hon är kåt på Lennie. Jag vill även veta om Lennie tror att Mergim är kär i honom.
2020-04-25, 09:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Men guuud! 3 personer ska till lögndetektor idag! Vi MÅSTE fråga Jasmine om hon är kåt på Lennie. Jag vill även veta om Lennie tror att Mergim är kär i honom.

hoppas vi får ställa frågor så det inte blir samma fiasko som förra gången när deltagarna fick ställa frågor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in