2020-04-25, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Sami har gått upp igen kolla på hans bilder på Instagram.
Men jag ser honom för fan på TV så varför ska jag gå in på hans Instagram? Jag kommer se honom imorgon igen på TV och om han inte svullat hela natten så ser han ut som igår.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-04-25 kl. 03:15.
2020-04-25, 03:19
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men jag ser honom för fan på TV så varför ska jag gå in på hans Instagram? Jag kommer se honom imorgon igen på TV och om han inte svullat hela natten så ser han ut som igår.

Ja men andas för fan, du kanske inte har sett hans bilder på Instagram vad fan vet jag? Jag sa bara att han har gått upp igen i huset.
2020-04-25, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Visst är det hemskt med näthat.

Men måste ändå säga att jag tycker att det är tusen ggr bättre att hata på någon som frivilligt ställer upp i tv. Det är personer som vill bli sedda och de är förberedda på hat. Sen finns det ju gränser förstås..

Än att hata på och mobba någon anonym kille/tjej på en skola som aldrig har bett om att bli sedd och synad i sömmarna.
Att bli mobbad varje dag i skolan under hela sin uppväxt måste vara fruktansvärt. All sådan mobbing är väldigt mycket viktigare att ta itu med än att skydda frivilliga vuxna som gått med på att bli c-kändisar med allt vad det innebär.

Tack för komplimangen<3

Man kan hålla på olika deltagare och ändå respektera varandra. Vet att du hejar på Sami 😍

Jag gillar att skydda de svaga så av någon anledning gillar jag Mergims personlighet och glädje.
Vet att han var odräglig i början, men killen har utvecklats och vuxit i huset. Har vänner och släkt som är homosexuella och blir minst sagt förbannad på att vi inte kommit längre 2020 utan de spekulerar kring hans sexualitet. Sami som f ö aldrig rört varesig en man eller kvinna måste alla tycka om annars blir man också påhoppad. Cheerleaders i manskroppar som fäktas och vill döda allt motstånd 😳 roar mig.
Tror inte att Mergim vinner men tycker han for oförtjänt mycket stryk i den här tråden. Många av de kvinnliga deltagarna får också glåpord kastade efter sig utom den de för stunden eller dagen gillar. Idag hyllade de Julia fram till att hon hånglade med Mergim.
Vi får se vad de skriver imorgon 🙃
2020-04-25, 03:32
Medlem
En final med Lennie, Mergim och Sami hade varit betydligt trevligare.

Sami är irriterad på Julia men vill för Glasmans skull hålla henne kvar, Hon kommer göra honom till ett vrak. Ge honom en vecka med två normalt drickande personer.
Han kommer att lära sig laga mat, det blir trevliga och djupa samtal utan en massa drama. Efter den veckan kommer den som förtjänar det mest också att vinna. Men att bara vilja behålla svaga spelare gör finalveckan odräglig, särskilt om de med alkoholproblem stannar. Stackars Sami i en sådan situation.
De s k vännerna till Sami tänker fel ♥️
2020-04-25, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Du har en god iakttagelseförmåga. Det stämmer !

De mest genuina visar alla sina känslor. Ibland kan jag dock tycka att Jasmine kanske utnyttjar Martin lite för mycket. Tror inte hon är förälskad eller så gick det över. Killen verkar vara värdelös i sängen.
Tre snabba juck sen är det över. Hon är jävligt frustrerad och hon börjar tappa det p g a det.

Konstigt om man gått med blueballs i två månader.. det är väl klart att killen kommer snabbt. Det är ett problem för många killar. Efter 21 års äktenskap har vi lyckats förlänga mannens utlösning till en halvtimma, men han jobbar hårt med förspel för mig då han vill att båda ska få komma. Det är dock lite svårt i bb, när jassa vill vara väldigt diskret.. inte så enkelt. Blur nog bättre när de kommer ut. Jassa ser väldigt kär ut.. och det gör martin också. Inte nog lätt o ha ett förhållande i bb-hus..
2020-04-25, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman76
Konstigt om man gått med blueballs i två månader.. det är väl klart att killen kommer snabbt. Det är ett problem för många killar. Efter 21 års äktenskap har vi lyckats förlänga mannens utlösning till en halvtimma, men han jobbar hårt med förspel för mig då han vill att båda ska få komma. Det är dock lite svårt i bb, när jassa vill vara väldigt diskret.. inte så enkelt. Blur nog bättre när de kommer ut. Jassa ser väldigt kär ut.. och det gör martin också. Inte nog lätt o ha ett förhållande i bb-hus..

De har älskat sedan dag tre enligt Jasmine. Hon har runkat av Martin om inget annat. Lite mer än två minuter kunde han klara av, vore trevligt för Jasmine 😜 om hon också fick njuta.
Hon vaknar sur efter varje kärleksnatt med honom. Han tänker bara på dig själv och det kommer inte att hålla irl
2020-04-25, 04:10
Medlem
Denna veckan har dem nominerat genom att ge poäng till dem som vill stanna kvar i huset.
Förmodligen i och med att det är kärlekstema? Så hur stora tror ni oddsen är att vi kommer rösta kvar någon istället för att rösta ut någon? För om dem skulle ändra till att man istället röstar kvar så hade Jassa fått stanna kvar 100%. Det hade blivit Martin eller Frida som hade rykt.
2020-04-25, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman76
21 år? Inte konstigt om han får hålla på en halv timme. Själv skulle jag bara vara tacksam ju fortare det var överstökat. Eller ens börja? Som att ligga med en gammal vän.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-04-25 kl. 04:45.
2020-04-25, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Denna veckan har dem nominerat genom att ge poäng till dem som vill stanna kvar i huset.
Förmodligen i och med att det är kärlekstema? Så hur stora tror ni oddsen är att vi kommer rösta kvar någon istället för att rösta ut någon? För om dem skulle ändra till att man istället röstar kvar så hade Jassa fått stanna kvar 100%. Det hade blivit Martin eller Frida som hade rykt.
Vet inte när dom talar om sånt eftersom jag aldrig röstat. Tittar bara på TV och kollar lite här. Om det är så kommer dom förstå att Sami är populär. Kan sätta myror i huvudet på dom andra och då börjar dom välj tjuta och springa runt ännu mer. Vet inte hur dom där idioterna tänker. När Mergin blev röstad på vid nåt tillfälle så fick han hybris. Sen den dagen har han sprungit omkring som en skållad råtta och det finns ingen hejd på hur högt han kan vråla. Ska bli spännande på måndag och för mig kan varje gaphals försvinna utan inbördes ordning. En efter en.
2020-04-25, 06:19
Medlem
kirugumis avatar
[quote=Observer2020|71332201]I ””Lyxfällan som spelades in för inte så länge sedan hade han bara en tjejkompis. Hon var söt. Tror de syftar på henne utan att ha fattat att det var en tjejkompis.
Personligen tror jag inte att Sami haft en tjej. ””

Han har haft en skitsnygg tjej, jag kollade hans Insta för ungefär ett år sen och då var han ihop med en donna, jag tror de bodde ihop i Stockholm.
Senast redigerad av kirugumi 2020-04-25 kl. 06:21. Anledning: Fel
2020-04-25, 07:03
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
En final med Lennie, Mergim och Sami hade varit betydligt trevligare.

Sami är irriterad på Julia men vill för Glasmans skull hålla henne kvar, Hon kommer göra honom till ett vrak. Ge honom en vecka med två normalt drickande personer.
Han kommer att lära sig laga mat, det blir trevliga och djupa samtal utan en massa drama. Efter den veckan kommer den som förtjänar det mest också att vinna. Men att bara vilja behålla svaga spelare gör finalveckan odräglig, särskilt om de med alkoholproblem stannar. Stackars Sami i en sådan situation.
De s k vännerna till Sami tänker fel ♥️
Sami kommer inte trivas med paret Megrim&Lenny.Men han är illa tvungen att spela med fast han egentligen inte gillar dem😁
2020-04-25, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunniest
Alla verkar älska Sami. Jag tycker att han är osmaklig som ständigt har handen i kalsongerna och gnider samt snurrar på bröstvårtorna konstant. Är det bara jag som tycker att det är äckligt?
Tänk om brudarna skulle göra likadant...

Nope! Det är äckligt!
Även om han är rolig och trevlig så är han inte fräsch!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in