2020-04-25, 01:24
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Och vad FAN lipar Jassa över nu????? Skicka ut henne. Ska hon börja spela offer nu igen

Hon åker på måndag!
2020-04-25, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Balkanmuslimer dricker alkohol det är inte haram.
Att hångla med andra män är dock haram med stort H!.

Ont: Jassa ut på måndag, Mergim nästa måndag..

Mergim kanske anpassat sig till svensk kultur och beviset såg ni ikväll, fortsättning följer .... hoppas jag
2020-04-25, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Och vad FAN lipar Jassa över nu????? Skicka ut henne. Ska hon börja spela offer nu igen

Men hallå, Julia fick Mergim och hon vill också ha en bit av den sockerkakan 😍🥰
2020-04-25, 01:28
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Balkanmuslimer dricker alkohol det är inte haram.
Att hångla med andra män är dock haram med stort H!.

Ont: Jassa ut på måndag, Mergim nästa måndag..

Det är haram om man är troende oavsett. Han är ingen muslim. Han är född i en muslimsk familj. Finns troende Balkanmuslimer men inte många. Ja det är en stor synd att hångla med samma kön, även i kristendomen.
2020-04-25, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunniest
Alla verkar älska Sami. Jag tycker att han är osmaklig som ständigt har handen i kalsongerna och gnider samt snurrar på bröstvårtorna konstant. Är det bara jag som tycker att det är äckligt?
Tänk om brudarna skulle göra likadant...

Ja alla verkar tycka han är värdig vinnare, men vad fan har han gjort ihuset för att förtjäna vinsten? Han har haft det jävligt lätt.. inga straffar, bara belöningar.. medans andra och vissa få har gott genom eld o vatten.. hängt lösa ända sen start, blivit backstabbade, svikna och hamnat i lilla bb och barndagiset.. och ändå håller huvudet högt. Till ex Jassa! Hon visar känslor därinne som vilken normal människa som helst gör vanligtvis även på utsidan inkl mig. Visst hon kanske är högljudd men inte konstant.. men jag kallar det livsglädje. Hon är så på utsidan också.. en som vet! Hon är en underbar vän som ger mycket kärlek och har mycket passion i sig kärleksmässigt och temperamentsmässigt, men vem blir nånsin arg utan att säga fula ord och skrika.. inte många tror jag.

Vad har sami gjort om man nu skulle jämföra dessa två? Och kan vi snälla skicka ut twofaced frida.. menar människan gick med i bb för att ingå i rainbow för att sen byta till pinkroom och påstår att hon röstar med hjärtat? Märkligt då hon röstat exakt som pinkroom sen dagen hon bytte rum. Hon vet exakt vad hon gör och är en fantastiskt oscarsbelönad skådis deluxe.. rösta ut henne på måndag tack!
2020-04-25, 01:30
Medlem
Citat:
Hon åker på måndag!

Hon börjar få känslor för Mergim. Skicka hem Martin, så ska ni se när Julua och Jasmine kastar sig över killen. Då kommer Sveriges BB vänner att jubla
International twist, visst är det en kittlande tanke.
Två kvinnor och Mergim.
2020-04-25, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Det är haram om man är troende oavsett. Han är ingen muslim. Han är född i en muslimsk familj. Finns troende Balkanmuslimer men inte många. Ja det är en stor synd att hångla med samma kön, även i kristendomen.

Vilket århundrade kommer du från 😂🤣
Detta är BB 2020
Mergim ör en skön snubbe. 21 år, fri och behöver lite erfarenhet.
Huset verkar vara en guldgruva när det gäller sexuella utsvävningar
2020-04-25, 01:35
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Kolla Lyxfällan säsong 23 avsnitt 11 om Sami

Kom tillbaka sen alla ni Amilia haters som kallar henne blåval och flodhäst. Ni kanske får perspektiv när ögonen öppnaste er. Fast det har ni nog sett och förträngt 🙃

Amilia var en av de bättre BB deltagarna.

Fast bara för att man inte gillar Amilias nedlåtande mobbarstil så börjar man ju inte gilla den bättre för att man ser Sami i lyxfällan.

Vill du ha lite mer mobbing, intriger och drama i samhället?

Coronan är ju lite spännande. Fast bättre om vi fick kalla alla smittade för vidriga smittspridande coronaoffer, eller? Kalla alla nedlåtande saker efter var de kommer ifrån, hur det ser ut, efter felen i deras liv?
Amilia; "En lågbegåvad är ju det och då måste man få säga det:"
Undrar om Amilia tycker det är okej att man kallar folk för feta och fula om de uppfattas vara det av en.
NOT a society for me..
2020-04-25, 01:37
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Vilket århundrade kommer du från 😂🤣
Detta är BB 2020
Mergim ör en skön snubbe. 21 år, fri och behöver lite erfarenhet.
Huset verkar vara en guldgruva när det gäller sexuella utsvävningar

Jag säger som det är bara? Jag har inget emot homosexuella låt dom göra vad dom vill det är inte min ensak
2020-04-25, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman76
Ja alla verkar tycka han är värdig vinnare, men vad fan har han gjort ihuset för att förtjäna vinsten? Han har haft det jävligt lätt.. inga straffar, bara belöningar.. medans andra och vissa få har gott genom eld o vatten.. hängt lösa ända sen start, blivit backstabbade, svikna och hamnat i lilla bb och barndagiset.. och ändå håller huvudet högt. Till ex Jassa! Hon visar känslor därinne som vilken normal människa som helst gör vanligtvis även på utsidan inkl mig. Visst hon kanske är högljudd men inte konstant.. men jag kallar det livsglädje. Hon är så på utsidan också.. en som vet! Hon är en underbar vän som ger mycket kärlek och har mycket passion i sig kärleksmässigt och temperamentsmässigt, men vem blir nånsin arg utan att säga fula ord och skrika.. inte många tror jag.

Vad har sami gjort om man nu skulle jämföra dessa två? Och kan vi snälla skicka ut twofaced frida.. menar människan gick med i bb för att ingå i rainbow för att sen byta till pinkroom och påstår att hon röstar med hjärtat? Märkligt då hon röstat exakt som pinkroom sen dagen hon bytte rum. Hon vet exakt vad hon gör och är en fantastiskt oscarsbelönad skådis deluxe.. rösta ut henne på måndag tack!

Du har en god iakttagelseförmåga. Det stämmer !

De mest genuina visar alla sina känslor. Ibland kan jag dock tycka att Jasmine kanske utnyttjar Martin lite för mycket. Tror inte hon är förälskad eller så gick det över. Killen verkar vara värdelös i sängen.
Tre snabba juck sen är det över. Hon är jävligt frustrerad och hon börjar tappa det p g a det.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-25 kl. 02:00.
2020-04-25, 01:41
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Men ge dig... Det är 2020 nu.... Kärlek är kärlek

Läs vad jag skrev till andra personen jag bryr mig inte sa bara att det är en synd.
2020-04-25, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag säger som det är bara? Jag har inget emot homosexuella låt dom göra vad dom vill det är inte min ensak

Förlåt om jag misstolkade dig. Många har haft synpunkt huruvida Mergim är bög eller inte.
Jag håller med dig Live and let live.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in