2020-04-24, 23:45
Medlem
Bbbloopers avatar
Censur. Nu gick Martin för långt när han tryckte Frida mot sitt kön..
2020-04-24, 23:46
Medlem
Lord2Moynes avatar
Lennie ser snart ut som en hamster i nyllet. Fortsätter det ryggradslösa barnet i vuxen kropp trycka godis och gömma läsk så kommer han gå upp 5 kg i veckan bara i ansiktet. Tur han har sin pojk Mergim vid sin sida, manlig kärlek rostar aldrig.
2020-04-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa kör Lapdance och pussar på Mergim, men gör slut när Martin pussades med Amilia
Sen är det Martins tur att dansa lapdance och trycka Frida mot hans saggiga kalsonger =)
2020-04-24, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Nä hetro är han verkligen inte. Dock är det inte lika uppenbart som med Mergim. Men det är väl stort risk att Mergim är homosexuell och inte bi...
Ja, han har sagt att han aldrig varit kär och visar inget större intresse för tjejerna. Men Lempa vill han kela med, pussa på, kramas med, mysa med och sover varje natt. Klart pojken är bög! Det är absolut inget fel att vara bög men han måste inse det själv.
2020-04-24, 23:47
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Kul att Lennie frågar Martin om han blev avsugen i garderoben i går. Assåååå jag döööööör
Och Jassa har stoneface. Martin 5sekunder senare med värsta flinet.
Ja Martin och Jassa pillade nog på varandra och gjorde saker.
Vad skulle dom in i en trång garderob annars och göra, hehehehe.
2020-04-24, 23:48
Medlem
Citat:

Var ju Fridas topp 3 lyckligaste stunder i huset liks
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Inte bara att han inte börjat kröka, utan han har börjat träna och äter nyttigt. Han motstår frestelser med att äta godis, drick läsk (om det inte är zero) och väljer nyttigare val.

Dessutom sitter han på cykeln som en jävla galning. En dag satt han och cyklade typ fyra mil. Det kanske i och för sig är en överlevnadsstrategi. Annars hade han tappat det helt. På cykeln få han nog ut en hel del energi och frustration. Jag hade dock hoppats att han tog ut frustrationen genom att straffknulla Julia hårt.

Ligger nog en del i det du skriver..tror faktiskt att han är lite sugen på Julia även om han inte erkänner det..
Medlem
Citat:
Ja, herregud! Sånt kan ju inte visas på internet innan klockan 24. Det är som på den gamla goda tiden så porren gick igång klockan 24.
2020-04-24, 23:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ja, herregud! Sånt kan ju inte visas på internet innan klockan 24. Det är som på den gamla goda tiden så porren gick igång klockan 24.
Tv1000 med Ylva Maria Thomson eller vad hon hette som som höll i porren på den tiden.
BB behöver ju fan inte ens visa porr på Tv. Men fan låt oss se sex vilken tid som helst på nätet iallafall
2020-04-24, 23:54
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:

Eller hur. Finns inget som tyder på att det blir ett BB2021.
PK Sverige är för bajsnödigt för den här typen av program..
2020-04-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jas ska dansa för Mergim, Martins reaktion "LENNIE TITTA INTE!" haha så jävla talande

Ja jag tycker mig se att Martin ofta suttit den senaste tiden och betraktat Mergim och Lennie och man ser att han TÄNKER haha
2020-04-24, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Ligger nog en del i det du skriver..tror faktiskt att han är lite sugen på Julia även om han inte erkänner det..
Det tror jag absolut. Vem fan hade inte blivit kåt över att Jullan klänger på en och tafsar. Då är jag ändå tjej men hade nog fan legat med henne efter idag när hon hade body och klackar på sig,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in