2020-04-24, 22:31
Medlem
Shit, julia springer ju fan fortare än en häst när slussen signalerar om mer alkohol.
2020-04-24, 22:34
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Shit, julia springer ju fan fortare än en häst när slussen signalerar om mer alkohol.

Och nyss sa hon ”...bryr mig inte, jag får dricka”
Yes, and utför it went.
2020-04-24, 22:34
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa han verkligen det? Tycker att han sagt att han är straight.

Han sa att han var bi redan första veckan han kom in.

Har ju dock blivit ännu tydligare med tiden
2020-04-24, 22:35
Medlem
Nu möter husets två kärlekspar varandra i beerpong
2020-04-24, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sami förtjänar den där miljonen av så många skäl.

Men att ha suttit där NYKTER varenda minut, 24/7, i snart 100 dagar är värt varenda krona av den miljonen.
Att med nyktra ögon upplevt allt från Alex smaskande, Amilias eviga monologer, Julias psykbryt på nätterna, Martin och Jasmines pussande, alla skrik från Mergim och Jasmine, Lisas ”jobba ögon”, Patzys natt (ingen kan ha glömt den), allt gapande, alla idioter som inte kunnat bete sig, alla bråk och allt skitsnack.

Ingen annan hade klarat det så värdigt som han har gjort. Den pojken har verkligen hjärtat på rätt plats. Han är den ENDA rätta vinnaren.

Så mitt i prick..Att han inte har fallit för frestelsen att dricka är jävligt strongt
2020-04-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Och nyss sa hon ”...bryr mig inte, jag får dricka”
Yes, and utför it went.
Fan vilka skräpmänniskor det finns i huset.

Ju färre människor desto tråkigare brukar det bli. BB brukar vara roligast de första veckorna när alla är nya och huset är proppat med folk. Gissar att de sista veckorna blir ett gigantiskt sömnpiller.
2020-04-24, 22:39
Medlem
Men vilken jäkla tönt Mergim är! Säger: Nä, vi delar inte vårat lag, vi har varit i samma lag sen Antonia åkte. Han kan verkligen inte hålla sig borta från Lennie.
2020-04-24, 22:40
Medlem
Kollade 2 minuter på BB live. Wow vilken kväll
Händer noll och inget
Ni måste vara frustrerade 😂🤣
Jag är på fest men kan ju inte lämna er utan att skriva lite.
Läste snabbt det ni skrev och ser att ni är lika uttråkade.
Martin och Jasmine, förstår ni väntar på att de ska komma, eller han
Tar tre minuter men det är säkert värt att vänta på

Kanske kikar in senare ..... man kan ju inte missa den här spännande festen
Bästa BB helgen sen Amilia lämnade huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hur kan folk säga att Mergim INTE är gay?
Jag har inget emot om han är
det. Verkligen inte.
Men tycker synd om honom. Han klarar inte av att komma ut. Fattar han själv att han är kär?

När han ångrade sig i början av BB och sa att han hade känslor för Anty, så var det en cover up. Henne hade han känslor för som en vän. Men Lennie är han kär i.
Trodde nästa han skulle kyssa honom nyss. Se hur han tittar på honom, hur ofta han tar i honom, pussar på honom (väldigt nära munnen), gråter när han är borta, dansar som honom när han är nära.
Listan kan göras så lång. Alltså, skulle min man hålla på så med sin bästa vän så hade jag ju undrat vad i helvete är det som händer.

Hur tänker dom som inte ser det?
Lennie däremot är INTE med på det. Man ser att han blir liiite obekväm i sitt kroppsspåk emellanåt när Mergim nästan kryper innanför hans skinn.

Mergim tittar Lennie i ögonen precis som man glr när man är kär!
Inte som man gör med en vän.
Lennie är tänd på Mergim med, annars säger man fan ifrån eller flyr vilket han inte gör. Såg honom innan i poolrummet komma bakifrån och krama Mergim och pussa honom på kinden. Han har nog svårt att hantera känslor men med Mergim tar han initiativ till bögeri.
Medlem
Asså varje gång dom skriker vill jag punktera mina trumhinnor
2020-04-24, 22:41
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:

Men att ha suttit där NYKTER varenda minut, 24/7, i snart 100 dagar är värt varenda krona av den miljonen.
Att med nyktra ögon upplevt allt från Alex smaskande, Amilias eviga monologer, Julias psykbryt på nätterna, Martin och Jasmines pussande, alla skrik från Mergim och Jasmine, Lisas ”jobba ögon”, Patzys natt (ingen kan ha glömt den), allt gapande, alla idioter som inte kunnat bete sig, alla bråk och allt skitsnack.

Ingen annan hade klarat det så värdigt som han har gjort. Den pojken har verkligen hjärtat på rätt plats. Han är den ENDA rätta vinnaren.

Att han varit nykter osv imponerar inte på mig, har varit nykter betydligt längre än vad han varit sammantaget. Han har inte heller hanterat situationerna bättre än någon annan egentligen, han har snackat skit bakom ryggen på folk och agerat skvallerkärring som alla andra. Hans skulder som han dragit på sig alldeles själv är definitivt inte ett legitimt skäl till varför han bör vinna (som det argumenterats om i detta forum).

Den enda som aldrig gjort någon illa, snackat skit eller bettet sig illa är Lennie.
Men jag hoppas ändå att Sami tar hem detta, av en enda anledning - han är godhjärtat.
2020-04-24, 22:42
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:

Håller verkligen med. Själv står jag inte ut att se skräpet på tv ens en timma längre. Ett djävla skrikande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in