2020-04-24, 22:18
Bannlyst
Det finns ett riktigt kärlekspar i huset, men det är inte Martin och Jasmine.

Nu spelar BB musik när nästan inga deltagare är kvar, vilka idioter.
2020-04-24, 22:19
Medlem
Trollsvanss avatar
Hur kan folk säga att Mergim INTE är gay?
Jag har inget emot om han är
det. Verkligen inte.
Men tycker synd om honom. Han klarar inte av att komma ut. Fattar han själv att han är kär?

När han ångrade sig i början av BB och sa att han hade känslor för Anty, så var det en cover up. Henne hade han känslor för som en vän. Men Lennie är han kär i.
Trodde nästa han skulle kyssa honom nyss. Se hur han tittar på honom, hur ofta han tar i honom, pussar på honom (väldigt nära munnen), gråter när han är borta, dansar som honom när han är nära.
Listan kan göras så lång. Alltså, skulle min man hålla på så med sin bästa vän så hade jag ju undrat vad i helvete är det som händer.

Hur tänker dom som inte ser det?
Lennie däremot är INTE med på det. Man ser att han blir liiite obekväm i sitt kroppsspåk emellanåt när Mergim nästan kryper innanför hans skinn.

Mergim tittar Lennie i ögonen precis som man glr när man är kär!
Inte som man gör med en vän.
2020-04-24, 22:20
Medlem
Varför får man höra skriket från Halmstad och mesiga snickarens konversation i köks kameran för? Dom sitter ju för fan på utegården
2020-04-24, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Då har fylle-Martin äntrat huset. Varit frånvarande sen den måndagen Alex lämnade
Skojar du? Han var ju fullständigt dyngrak i lördags (tror jag att det var). Då han satt och sa till Amilia tvåtusen gånger att hon var en tönt.
2020-04-24, 22:22
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hur kan folk säga att Mergim INTE är gay?
Jag har inget emot om han är
det. Verkligen inte.
Men tycker synd om honom. Han klarar inte av att komma ut. Fattar han själv att han är kär?

När han ångrade sig i början av BB och sa att han hade känslor för Anty, så var det en cover up. Henne hade han känslor för som en vän. Men Lennie är han kär i.
Trodde nästa han skulle kyssa honom nyss. Se hur han tittar på honom, hur ofta han tar i honom, pussar på honom (väldigt nära munnen), gråter när han är borta, dansar som honom när han är nära.
Listan kan göras så lång. Alltså, skulle min man hålla på så med sin bästa vän så hade jag ju undrat vad i helvete är det som händer.

Hur tänker dom som inte ser det?
Lennie däremot är INTE med på det. Man ser att han blir liiite obekväm i sitt kroppsspåk emellanåt när Mergim nästan kryper innanför hans skinn.

Mergim tittar Lennie i ögonen precis som man glr när man är kär!
Inte som man gör med en vän.
Dom var nog ett par innan dom klev in i huset. Det är vad jag tror. Samma tandläkare som blekt deras käftar är också vad jag misstänker. Ser exakt likadana ut.
2020-04-24, 22:22
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Fan kör igång Bandit radio så vi får musik för män och kan njuta lite. Hatar datorproducerad skit. BB 20 år sedan kom tebaka!

Gestapo röstar: Frida Raus!
2020-04-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Det sa han till Patsy redan första veckan...
Sa han verkligen det? Tycker att han sagt att han är straight.
2020-04-24, 22:25
Medlem
Som vanligt dog festen redan innan den började. Tror ni att de får in mer alkohol?
2020-04-24, 22:28
Medlem
Sami förtjänar den där miljonen av så många skäl.

Men att ha suttit där NYKTER varenda minut, 24/7, i snart 100 dagar är värt varenda krona av den miljonen.
Att med nyktra ögon upplevt allt från Alex smaskande, Amilias eviga monologer, Julias psykbryt på nätterna, Martin och Jasmines pussande, alla skrik från Mergim och Jasmine, Lisas ”jobba ögon”, Patzys natt (ingen kan ha glömt den), allt gapande, alla idioter som inte kunnat bete sig, alla bråk och allt skitsnack.

Ingen annan hade klarat det så värdigt som han har gjort. Den pojken har verkligen hjärtat på rätt plats. Han är den ENDA rätta vinnaren.
2020-04-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Skojar du? Han var ju fullständigt dyngrak i lördags (tror jag att det var). Då han satt och sa till Amilia tvåtusen gånger att hon var en tönt.

Sorry jag glömde ju helt av den kvällen Missade dock!
2020-04-24, 22:30
Medlem
Trollsvanss avatar
Kom just på att Julia känns som tagen direkt från Manson Family 😅

Hur tror ni att hon ballar ur ikväll? För det kommer inte ens hinna bli natt innan hon tappar det.
2020-04-24, 22:31
Medlem
Skrik från Mergim och Jasmine som vanligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in