2020-04-24, 21:36
Medlem
Eagle35s avatar
Haha det var så roligt när BB skicka in brevet att dom som spelar fia med knuff, borde röra på sig och sluta vara så tråkiga 😂

Det är fest och dom sitter och spelar haha så jävla tråkiga. Medans andra dansar och har kul när det är fest
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-24 kl. 21:43.
2020-04-24, 21:37
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Slussen är öppen, gissa vem som var först dit som en avlöning, jo ludretjulia givetvis... haha.
Hade jag också varit när Easy Rider snor åt sig allt till pojken med husporslinet i käften.
2020-04-24, 21:37
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fy fan vad bra! Haha!

Ont: fattar inte hur de kan ha så jävla slöa fester? Ingen vill dansa, ingen vill fyllehångla med alla, ingen vill strippa... det här suger.
Den låten stämmer bra på Lennie.
Såg du Lennie i videon Med råtthuvudet
2020-04-24, 21:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha det var så roligt när BB skicka in brevet att dom som speler fia med knuff, borde röra på sig och sluta vara så tråkiga 😂

Det är fest och dom sitter och spelar haha så jävla tråkiga. Medans andra dansar och har kul när det är fest
Men hur fan kan man sitta och spela fia med knuff när det är fest?!? Hur tänker man då? Vad gör man där överhuvudtaget?
2020-04-24, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, hon eller Martin. Kan svära på att det hade varit roligare att ha kvar Amilia, då hade någon i alla fall pratat. Nu är det bara Fröken Brunöga som skriker rakt ut utan någon orsak.

Amilia var den sista som höll liv i den här skiten, nu får vi se Martin o jasa pussas o grisen Sami gymma
2020-04-24, 21:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Den låten stämmer bra på Lennie.
Såg du Lennie i videon Med råtthuvudet
Ja, jag såg Lennie! 😂😂😂😂😂

You guys crack me up!

Ont: jag tittar och tittar, men de är så jävla dåliga på att supa. Hur kan de vara så här sega?
2020-04-24, 21:41
Medlem
Stör mig på typ alla i huset utom Sami just nu så för mig kvittar det vem som åker på måndag. Så jävla mätt på personerna där inne. Vi måste väl vara överens om att det är den sämsta castingen av deltagare i BB's historia?
2020-04-24, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Kollat väldigt sporadiskt den här veckan och känns som helt rätt beslut.

Mycket kan man säga om paktandet och det är mycket möjligt att det hade kunnat sluta i slagsmål om det fått fortsätta om man tänker på hur stämningen var innan Alex åkte i måndagsfinalen. Men det var fan så mycket roligare än att se det här gänget bete sig som att de är på en hälsoresa.

Enligt mig finns två skolor av BB. Den gamla som vill att det ska vara som det var förr: roliga deltagare som inte backar för en konflikt, obg med alkohol, sjuka fester och inget paktande. Den nya som absolut kan uppskatta roliga fester men ser mer underhållning i paktandet.

Oavsett vad så gör BB:s misslyckade casting att den gamla skolan aldrig hade funkat. Med den här gruppen deltagare hade de behövt tillåta taktiksnack hela säsongen för att på så vis skapa konflikter. Resultatet av att inte göra det ser vi nu med ett bakishäng varje dag. Antingen är det precis så här BB vill ha det eller så ser de bara fram emot att det ska ta slut. Vem är målgruppen; mammorna eller FB?
Utöver ett par fester så är det jag minns den här säsongen paktandet inför ö-rådet, när de skulle kryssa för varandra under Skräckveckan och hela veckan som slutade med att Alex åkte ut.

Spiken i kistan för den här säsongen var när Amilia åkte som var grogrunden för en stor del av konflikterna i huset. Dessutom måste man komma ihåg att BB tidigt tappade tre deltagare som hade gjort det här huset mycket roligare i Kim, Isabel och Patzy. Tunga tapp ur min synpunkt men ingen ursäkt för att misslyckas som man gjort då man ändå har kunnat skicka in nya deltagare, av vilka få har gjort avtryck.

Trådens vettigaste analys.
2020-04-24, 21:42
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Men hur fan kan man sitta och spela fia med knuff när det är fest?!? Hur tänker man då? Vad gör man där överhuvudtaget?

Dom är tråkiga som sagt När det är fest ska man festa inte sitta och spela....
2020-04-24, 21:44
Medlem
På måndag räddar vi frida, martin/jas ska ut orkar inte se mer av dessa 2 fittor
2020-04-24, 21:46
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Stör mig på typ alla i huset utom Sami just nu så för mig kvittar det vem som åker på måndag. Så jävla mätt på personerna där inne. Vi måste väl vara överens om att det är den sämsta castingen av deltagare i BB's historia?

Rosanna Charles håller inte med. Som castingansvarig tycker hon att de här deltagarna är de bästa genom tiderna och de gör riktigt, riktigt bra tv.
2020-04-24, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Du saknar någon som antingen satt i ett hörn och såg sur ut när det vankades stämning, körde timslånga monotona monologer som var omöjliga att orka lyssna till, mobbades friskt och blev gullad med av produktionen? Really?
Allt du beskriver har jag så mycket hellre än Jasmine som skriker, är dum som jag vet inte vad och inte tillför någonting mer än att hon pussar på sin prins.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in