2020-04-24, 20:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
https://www.youtube.com/watch?v=qDDzE2b913I

Det här nu men kommer det en PK också?

Det är mycket om oljan också. Men också att han inte är doktor men han har satt doktorer på att undersöka hur desinfektion fungerar för kroppen.

Och ett helt abrupt slut då han får frågor han inte gillar.

Jag hoppas journalisterna fortsätter att vara såhär vassa de kommande dagarna
Citera
2020-04-24, 20:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Det ar ju bara att lasa artikeln. Karringen ar sinnessjuk och hatade honom.

Om du påstår att hon mördade honom varför har du inte med det i citatet?
Citera
2020-04-24, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag hoppas journalisterna fortsätter att vara såhär vassa de kommande dagarna

Länken i mitt förra inlägg funkade inte. Men denna gör det https://www.youtube.com/watch?v=4zk_6doQ480&t=8s Man får gå fram 1.05

I det här klippet är han helt borta och svamlar mer än någonsin.

Trumps skitsnack mot media har fått honom själv att hamna i ett litet litet hörn. Och det mår han inte så bra av. Hans psykiska hälsa kanske tillintetgör hans möjligheter att vända det här till en vinst för amerikanerna och sig själv. Tror han förlorar på båda sätten.

Blir det någon PK i kväll?
Citera
2020-04-24, 20:35
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Ondahamstern skrev

Om du påstår att hon mördade honom varför har du inte med det i citatet?

Det var ju med i citatet:

"Gary loved Wanda," said the friend. "He trusted her to do the right thing for him, I doubt that he second-guessed when she gave him the chloroquine."

Hon gav honom 4x dodlig dos:

"Asked if she and Lenius had a conversation about taking the chloroquine at that time, she told the Free Beacon: "No. I mean, it was really kind of a spur of the moment thing," adding that the couple ingested "one teaspoon and some soda" each—at least four times the lethal limit."
Citera
2020-04-24, 20:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Dom flesta döda är från NY som leds av en demokrat men det är orange man bad ändå!! Kina och Iran har definitivt flera döda men dom mörkar siffrorna och vänsterdårarna och Trumphatarna i tråden stöttar ju alla som är emot presidenten.

USA är garanterat inte det mest drabbade landet i världen, man måste vara bra dum i huvudet om man tror på detta.
Nog för att Trump älskarna är indoktrinerade men du är en person för sig, Tror viruset slog till i NYC bara för det var en demokrat som leder staten jisses

Bäst för dig att du inte får detta virus eller ska du testa Trumps nya mediciner handsprit & UV ljus om du blir sjuk......
Citera
2020-04-24, 21:13
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nog för att Trump älskarna är indoktrinerade men du är en person för sig, Tror viruset slog till i NYC bara för det var en demokrat som leder staten jisses

Bäst för dig att du inte får detta virus eller ska du testa Trumps nya mediciner handsprit & UV ljus om du blir sjuk......
Det sa jag inte? Jag sa bara att New York är den stat som drabbats värst och om man ska använda er Trumphatares logik så är det då Cuomos fel? Eller så inser man att viruset sprider sig runt om i världen vad någon ledare ens gör...

Det komiska är att det egentligen bara är Kina som kunnat stoppa viruset om dom stängt ner hela landet direkt när det började sprida sig inom Kina! Inte någon Europeisk ledare och inte Trump, som ändå för skulden för detta av er Trumphatare...
Citera
2020-04-24, 21:19
Medlem
Citat:
Det sa jag inte? Jag sa bara att New York är den stat som drabbats värst och om man ska använda er Trumphatares logik så är det då Cuomos fel? Eller så inser man att viruset sprider sig runt om i världen vad någon ledare ens gör...

Det komiska är att det egentligen bara är Kina som kunnat stoppa viruset om dom stängt ner hela landet direkt när det började sprida sig inom Kina! Inte någon Europeisk ledare och inte Trump, som ändå för skulden för detta av er Trumphatare...
Det är lugnt. Trump fixar detta med alla de goda medicinska råd han ger. Jag kan fatta att korkade amerikaner röstar på honom men jag kommer aldrig förstå någon svensk som försvarar honom.
Citera
2020-04-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Det verkar som att Donald bara är en liten spjuver, det hans sa igår vara bara ironiskt om att folk ska andas in klorin.

https://twitter.com/jeffmason1/status/1253724369639157762

Vilken liten skämtare han är!

Ah just det såg också att usa nu är uppe i mer än 50.000 döda...

To soon?
Även om det hade varit sant så hade det ju varit minst lika illa om fanskapet sysslar med ironi och sarkasm i dessa allvarliga tider, när det är så många människor som inte förstår sådant.
Citera
2020-04-24, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Det är ingen som tror att viruset letar sig till demokratstyrda stater. Vad vi ser dock är att stater som NY har visat en extrem inkompetens i sin handlande runt kinaviruset. De rekommenderade att gå på bio, åka tunnelbana och fira kinesiska nyåret i Chinatown, när viruset redan spritt sig i staten. Men värst av allt är ändå hur de tvingade in virussjuka in på friska ålderdomshem, och att de samtidigt skickade likpåsar, eftersom de visste resultatet av sina handlingar. Ytterst sjuka människor, med mycket blod på sina händer dessa vidriga demokrater, som Cuomo och Be Blasio.
Citera
2020-04-24, 22:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Det är lugnt. Trump fixar detta med alla de goda medicinska råd han ger. Jag kan fatta att korkade amerikaner röstar på honom men jag kommer aldrig förstå någon svensk som försvarar honom.
Ännu mer korkad är väl du som går på altt regimmedia + TV4 m.fl. spottar ur sej i sitt globalisttänk och hat mot Trump.
Eftersom du är så "smart" förväntar jag mej att du lägger upp en film om vad som diskuterades enligt din tolkning "medicinska råd", så att det inte råder något tvivel om att Corona botas med att man dricker lite desinfektionsmedel..
Ska vi säga så..?
Citera
2020-04-24, 22:18
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Det är lugnt. Trump fixar detta med alla de goda medicinska råd han ger.

Han ger inga medicinska råd, de eventuella råd han ger är från medicinsk expertis.

Aftonbladet och TV4 visar dock ett kort klipp ur en längre presskonferens där tittaren kan få uppfattningen att Donald Trump ger medicinska råd.

Fox news visar dock presskonferensen i sin helhet utan klipp.
Citera
2020-04-24, 22:22
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
USA är garanterat inte det mest drabbade landet i världen, man måste vara bra dum i huvudet om man tror på detta.

Sverige har betydligt fler dödsfall per capita än Donald Trumps USA.

Så vi svenskar kan krypa tillbaka under vår sten och hålla käft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in