2020-04-24, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ok, konstigt resonemang vissa har.. Det är som att säga typ jag röstar på moderaterna för det kommer i alla fall bli socialdemokraterna och det är ju det jag vill... tappar snart tron på mänskligheten..

Vad är konstigt?
Jag vill ha ut Frida, och Sami slår ut Frida och Martin i en måndags röstning 1000 ggr av 1000.
2020-04-24, 12:14
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Om Sami vinner är det ironiska att miljonen inte är hans. Kan i och för sig ändå vara bra för grabben så han blir skuldfri.

Ja, och om nu någon tror att sami INTE deltar i Big Brother för att få en chans att bli skuldfri så tänk om tänk rätt.

Det är väl det bästa syftet av alla att någon vill bli skuldfri? Det är väl typ vad 99% av alla människor svarar på frågan vad de skulle göra om de vann pengar - "betala mina skulder". Så varför skulle det vara annorlunda för Sami? Det är väl skitbra att han sonar sina synder, pröjsar skulder och att staten får in lite kulor till potten för att försörja alla stackars coronaeffekt-offer med?
2020-04-24, 12:14
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Blir galen på muppen som styr DC, när Sami och Lenny för en gång skull hittar nåt intressant att prata med varandra om (V70//V90) 🙂 nä då flyttas förstås focuset till damernas fullständigt ointressanta skvaller!!!🤬

Det känns tydligt att bildproducenten inte har jobbat med den här typen av produktioner. Det finns hur många exempel på det som helst. Ett är igår när Sami och Jullan hade ett riktigt bra snack där som utvärderade deltagare från sitt eget tycke. Då bryter Einstein till det rosa rummet, där det ändå finns en kamera om man önskar det. Men ingen i annexet. Den är en ny producent som nu också kör lite "tuffa" kameraåkningar som typ en fotbollsmatch. Så han kommer säkert från sportens värld. Och i det rosa rummet ligger det bara och noppar varandras ögonbryn. Hur man gör en sådan prio är helt oförklarligt.
2020-04-24, 12:19
Medlem
Röstat på Sami..skulle aldrig våga chansa o rösta på någon annan..
2020-04-24, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Röstat på Sami..skulle aldrig våga chansa o rösta på någon annan..

Ingen minns en fegis.
2020-04-24, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Ingen minns en fegis.

Har ingen längtan efter att bli ihågkommen 😉
2020-04-24, 12:23
Bannlyst
Kilarna verkar mycket mer måna om sitt utseende än tjejerna, jassa och Julia ser hemska ut.
Fattar inte varför Martin vill ha henne, hon har blivit skabbig och är helt blåst.
2020-04-24, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Vad är konstigt?
Jag vill ha ut Frida, och Sami slår ut Frida och Martin i en måndags röstning 1000 ggr av 1000.

Även Jasmine slår ut dessa så varför välja henne om man gillar Sami, men det kanske är det jag missuppfattat..? Du gillar förmodligen inte Sami. Själv röstar jag på den av de två jag gillar bäst när tillfälle ges, för att sitta och planera och riskera att det blir fel om produktionen helt plötsligt ändra till hur man röstar, ut eller in, på måndag tänker jag inte göra i detta läge. Frida är naturligtvis ett hot mot Sami då hon vill ta Amilias plats på alla plan, men jag chansar inte. Röstar Sami kvar om jag kan. Sen går det som det går för de andra.
2020-04-24, 12:24
Medlem
Honeyryders avatar
Är det sant att Julia slängde brevet som Amilia lämnat till Lennie?? Läste i kommentarerna på instagram, låter ju helt sjukt så jag hoppas av hela mitt hjärta att detta inte är sant!

Någon som vet?
2020-04-24, 12:25
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Det känns tydligt att bildproducenten inte har jobbat med den här typen av produktioner. Det finns hur många exempel på det som helst. Ett är igår när Sami och Jullan hade ett riktigt bra snack där som utvärderade deltagare från sitt eget tycke. Då bryter Einstein till det rosa rummet, där det ändå finns en kamera om man önskar det. Men ingen i annexet. Den är en ny producent som nu också kör lite "tuffa" kameraåkningar som typ en fotbollsmatch. Så han kommer säkert från sportens värld. Och i det rosa rummet ligger det bara och noppar varandras ögonbryn. Hur man gör en sådan prio är helt oförklarligt.
Verkligen, produktionens bild och ljudtekniker är värdelösa.
Och producentens prioriteringar är så ofta helt obegripliga!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Vad är konstigt?

Tänk om
Ni röstar på Frida eller Martin och alla som har en annan favorit i huset röstar ut Sami. Då kommer ni gråta blod
Medlem
Onödig omröstning då Sami kommer vinna den överlägset. Hade varit mer spännande att sätta honom mot någon som har större stöd så man ser hur populär han egentligen är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in