2020-04-24, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Frida kom in till bigbrother och tog ihand på att hon ville bli team rainbow, men nu är hon team rosa och spelar spelet ihop med Mergim och Lennie bekräftade hon idag , så därför ska falska Frida ut med huvet före så fort Som möjligt. Mergim och Lennie ska inte få mera fördelar.

Du glömmer bort att hon höll sig till Jasmine och Julia men att de två, inte inkluderade henne.
Klart hon tar avstånd, annars hade jag tyckt hon saknade hjärna och integritet.
Nu kan jag tycka att Jasmine och Julia saknar hjärna eftersom de säkert hade vunnit gårdagens nominering om de varit lite klokare. Då hade Frida gett sina poäng till dem, 100% söker på det.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 09:45.
2020-04-24, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Under gårdagens öppna nominering röstade deltagarna på de som de ville skulle räddas och sitta säkert i kommande veckofinal. Julia Löfgren och Mergim Feka fick flest nomineringar med fyra poäng vardera och sitter därmed säkert inför måndagens veckofinal. Idag kommer deltagarna i huset dela ut svarta och röda rosor samt uppträda i en kärlekskabaré.

De hänger löst:

Frida Skoglund
Lennie Hansson
Jasmine Armstrong
Martin Forsten
Sami Jakobsson

Schema 24/4

Förmiddag
09:00 Väckning
Ca 10:00 Brev om Kärleksförklaringen. Fem svarta och två röda rosor ska delas ut. Du som tittare röstar i appen vem du vill ska sitta SÄKERT i veckofinalen och röstar mellan de två som fått de röda rosorna.

Eftermiddag
Tittarnas val avslöjas: En sitter säkert.
Brev om kvällens kärlekskabaré

Kväll
Ca 17:30 Kärlekskabaré: enskilda uppträdanden!
Du som tittare kommer få rösta i appen om vem du tycker gjorde bäst ifrån sig.

Ca 19:00 Fest!

Vilket härligt program. Något kul att se fram emot ikväll 😍

Tror Sami och Mergim är de som vågar bjuda på sig själva mer än andra.
2020-04-24, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Måste bara fråga eftersom jag tydligen missat ngt....Jassa va och hämtade en kondom i Martins byrålåda i förrgår natt..tog för givet att de använde den..hur vet du att hon tog en dagen-efterpilla?

Några små saker som sades, bla när hon skulle byta till trosor så frågade Martin "rann det ut" och sen skrattade de lite flamsigt för att ta ett exempel.. och hon bad om ngt hemligt i bikten, sa hon, efter deras första gång. Hoppas innerligt att jag har fel.. Gammal nu och hörseln börjar kanske bli gammal den också och Martin har ju en tendens att mumla lite.. Och att hämta kondom och sen verkligen använda den är ju också två helt olika saker..
2020-04-24, 09:54
Medlem
skillemandinkis avatar
Jasmine alltså, vilken jävla sopa ! Hon skulle göra frukost och misslyckad med allt förutom bönor 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Nolla
2020-04-24, 09:59
Medlem
Jass har inte fått orgasm i natt, sur som f a n

Stackars Martin som får stå ut med henne ... bara de i köket
2020-04-24, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jasmine alltså, vilken jävla sopa ! Hon skulle göra frukost och misslyckad med allt förutom bönor 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Nolla
Jag förstår inte detta samlade hat mot Jasmin på denna tråd. Jag tycker hon är en snygg, sexig och trevlig tjej. Hon har tveklöst den finaste figuren av tjejerna i huset. Visserligen har hon ett för hett temperament men ingen är felfri.
2020-04-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Några små saker som sades, bla när hon skulle byta till trosor så frågade Martin "rann det ut" och sen skrattade de lite flamsigt för att ta ett exempel.. och hon bad om ngt hemligt i bikten, sa hon, efter deras första gång. Hoppas innerligt att jag har fel.. Gammal nu och hörseln börjar kanske bli gammal den också och Martin har ju en tendens att mumla lite.. Och att hämta kondom och sen verkligen använda den är ju också två helt olika saker..

Ok..låter ju onekligen misstänkt..
2020-04-24, 10:04
Avstängd
herregud vilken patetisk människa jassa är vi måste gå ihop och skicka hene på måndag
2020-04-24, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
herregud vilken patetisk människa jassa är vi måste gå ihop och skicka hene på måndag
Ja absolut
JASSA OUT
2020-04-24, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jasmine ser inte särskilt lycklig ut trots sin stora kärlek till Martin och det faktum att de haft sex i veckor.

Kollade precis när de lagar frukost. Inga pussar, ingen beröring, ingen ögonkontakt.

Noll och inga känslor. Jasmine redan tröttnat på killen som ör en 10a och som gett henne ingen annan kunnat, orgasm. Vem tror på den hör kvinnan? Så genomskinligt.

Alltid tyckt att hon ser olycklig ut, hon ser helt död ut i ansiktet.
2020-04-24, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Jag förstår inte detta samlade hat mot Jasmin på denna tråd. Jag tycker hon är en snygg, sexig och trevlig tjej. Hon har tveklöst den finaste figuren av tjejerna i huset. Visserligen har hon ett för hett temperament men ingen är felfri.

Detta beror på att man/vi/fler av oss har sett live och då är hon faktiskt ganska jobbig att titta på.., men om hon kunde föra nga intressanta samtal ngn gång så är jag övertygad om att i alla fall jag skulle gilla henne bättre. Visst är hon fin, men det vinner man väl inte BB på, eller?
2020-04-24, 10:11
Medlem
kendallos avatar
Jasmine är äckligt kameramedveten. Snälla, se till så hon får promenera ut ur huset på måndag.

Och jag har sagt det förr, men hygienen i det där huset är under normal tid under all kritik. I den nya tiden av corona spyr jag när jag ser hur de slabbar runt, dricker ur varandras muggar, jasmine drack nys ur tillbringaren som alla andra ska få sitt iskaffe upphällt från. Fy fan vad snuskiga de är, allihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in