2020-04-24, 07:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Hehe, jodå det låter bekant blir nog mer en fyrkant då Mergim inte lämnar Lennies sida, fast det lär nog inte Frida bli så ledsen över

Edit: Blir Mergim efterrätt då?
Troligen, med gråten i halsen blir han förförd av en kvinna. Hemska tanke.

Fredag idag. Jag förväntar mig fest i huset! Drömmen vore om Lennie och Frida började goooosa. Kan dock nöja mig med att 20 slak-Lennie äntrar Martins brud. 🙃
2020-04-24, 07:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Snackar ni om Sami!? Bor han med sin mamma .... eller

Jasmine bor också hemma, Sami och Mergim men har är yngst så kanske inte så konstigt. Mergim har pratat om att flytta hemifrån i BB huset. Verkar mest mogen av de tre.
Jag kan inte besvara detta, då du inte ens fattade vad jag skrev.

Ont: jag hoppas vi kommer kunna rösta fram Sami till fler skojigheter idag.
2020-04-24, 07:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Mergim jobbar med sin pappa, på samma företag. Då jobbar också Mergim i företaget 🙂

Ni pratar skit om muslimer och håller på en halvarab. Hur tänker ni? Samis pappa är från Afrika, tror det var därför han höll sig till Alex.
Inget fel med att Samis pappa är afrikan men tycker bara det är märkligt att man då blir nazist. Inte heller fel om han bor med mamma, det är kanske en kulturell anledning som pappan tagit med sig, de är närmre sina familjer och det kan vara fint.

Missade middagen mellan Julia och Sami. Hände något?
Nä, det är inte konstigt alls. Bara du som är fördomsfull.

Samis pappa är för övrigt från Tunisien, så det är ett helt annat folkslag än de i Kongo (Afrika är stort). Sami hängde troligtvis med Alex för att han gillade honom. Precis som varför han hängde med Glasman eller hänger med Julia.
2020-04-24, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Troligen, med gråten i halsen blir han förförd av en kvinna. Hemska tanke.

Fredag idag. Jag förväntar mig fest i huset! Drömmen vore om Lennie och Frida började goooosa. Kan dock nöja mig med att 20 slak-Lennie äntrar Martins brud. 🙃
Haha, stackaren skulle väl inte förstå vad som hade hänt
Ja, jag hoppas också på fest. Haha ja något av det hade ju blivit intressant. Tror inte att någon av dom 2 hade tackat nej
2020-04-24, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, det är inte konstigt alls. Bara du som är fördomsfull.

Samis pappa är för övrigt från Tunisien, så det är ett helt annat folkslag än de i Kongo (Afrika är stort). Sami hängde troligtvis med Alex för att han gillade honom. Precis som varför han hängde med Glasman eller hänger med Julia.

Tunisien ligger i Afrika. Något annat har jag inte sagt, bara att Samis pappa är afrikan. Har inga fördomar. Det får du söka i andra inlägg.
Däremot har jag skrivit att det ör konstigt att han som halvfabrikat är nazist, vilket ni tyckte var okej, d v s man kan vara från Afrika och vara rasist. Vore kul om vi förklarar uttryck som ren ras eller arier.

F p tycker jag Sami skött sig bra i huset och hoppas att han lärt sig en del nu när han haft möjlighet att träffa invandrare, bo med dem och komma nära dem.

Om han tar det steget får han min respekt. Det är starkt.

Spännande att se vad BB huset gjort med Samis tidigare vanföreställningar.
2020-04-24, 08:05
Medlem
Citat:
Ja, jag hoppas också på fest. Haha ja något av det hade ju blivit intressant. Tror inte att någon av dom 2 hade tackat nej

Lennie har långt längre erfarenhet av kvinnor än alla killarna i huset tillsammans Tror killen är skön i sängen och att kvinnorna har det fint med killen. Har hört kommentarer om honom 🥰😍
Tror däremot att Sami och Mergim aldrig varit med en kvinna. Både lite osäkra i närheten av kvinnor. Sami markerade snabbt för Julia att de bara var vänner.
2020-04-24, 08:29
Medlem
Tittade på senaste avsnittet. Jasmine säger hon har svårt att få tillbaka samma känslor för Martin och vill han ska lämna också efter Amilia har fått lämna. Hoppas Jasmine lämnar och Martin är kvar! Men eftersom BB väl vill ha det jämnt så lär de ändrar så man ska rädda kvar, då ryker nog Martin. Vill fan inte det ska hända, hon förtjänar inte att få allt hon önskar sig. Trött på hennes falskhet.
2020-04-24, 08:36
Medlem
Citat:
Tunisien ligger i Afrika. Något annat har jag inte sagt, bara att Samis pappa är afrikan. Har inga fördomar. Det får du söka i andra inlägg.
Däremot har jag skrivit att det ör konstigt att han som halvfabrikat är nazist, vilket ni tyckte var okej, d v s man kan vara från Afrika och vara rasist. Vore kul om vi förklarar uttryck som ren ras eller arier.

F p tycker jag Sami skött sig bra i huset och hoppas att han lärt sig en del nu när han haft möjlighet att träffa invandrare, bo med dem och komma nära dem.

Vad är det du inte fattar, Han Har Redan Tagit Det Steget!!
2020-04-24, 08:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Det tror inte jag heller. Tror faktiskt att Lennie kan få knulla vem av de fyra brudarna han vill (Frida, Julia, Jasmine och Mergim).
2020-04-24, 08:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:

Haha! Sami har inga problem med invandrare och har mest troligen aldrig haft det.

Tror inte ens Sami varit nazist (det var ett kulturellt uttryck). Men googla på diversity och hitler så kan du hitta bilder när diktatorn skakar hand med afrikaner och andra. Man kan sympatisera med den ideologin oavsett vem man är. Men när det gäller Sami har det troligtvis aldrig ens varit så. Hans kropp består till stor del av fylletatueringar. Han har gjort mycket utan eftertanke tidigare i sitt liv. Det är inte så allvarligt som du tror.
2020-04-24, 08:43
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Är Lennie så dum att han inte förstår att Mergim är dödsförälskad i honom?
Nej det är inte vänskap att bli svart i ögonen när Lennie ger någon annan bekräftelse, ligga tätt omslingrande smeka och pussa på varandra, gråta när Lennie var borta 1-2 timmar. Jag skiter fullständigt att Mergim är homosexuell vilket han är, jag ifrågasätter Lennie och varför inte erkänna?
2020-04-24, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jassa: so what vi är brudar, vi ligger i tv

Hon tror verkligen hon är cool som gjort det. Pinsamt. Ut med henne på måndag nu Flashback!

Dessutom oskyddat! För att sen äta dagen-efter-piller.. Hur fel som helst att gå ut med till våra ungdomar idag! Känner att det ger fel signaler om vad som är rätt och fel och det gäller även deras sneda syn på utseende..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in