2020-04-23, 23:36
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vilka problem du har över Samis ekonomi. Tror inte han är i behov av din omsorg. Ta hand om din egen istället!

Svara på frågan är man smart och intelligent? Ja eller Nej? Ni hatar på andra deltagare, men skyddar Sami? Så fort någon säger nåt negativt. Man kan tro att ni är hans nära vänner som sitter här.
2020-04-23, 23:37
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Hur orkar ni sitta och titta på dessa vrak live? Jag tittar en timme varje dag på TV och det räcker verkligen. Det ekar i huvudet av deras skrik och gap. Jag tycker att Sami och Martin är den enda som är vettiga. Resten är vidriga och dom kan åka ut i vilken ordning som helst. Tråkigare kommer det bli för var dag då folk nog skulle sparat Amilia ett tag till. Orkar inte höra ett ord till om Jasmine och Martins kärleksrelation. Vill inte se bögarna smeka varandra och grisa helt öppet heller. Samir borde vinna överlägset. Jag är imponerad av er som orkar glo på skiten 24/7

Imponerad av dig också kompis

Du orkar inte med deltagarna men bemödar dig ändå att kolla en timmes avsnitt varje dag.

Att du sen kommenterar programmet 4 timmar efter avsnittet visar att du har mer ork än du tror!

Keep upp the good work!
2020-04-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Frida kan vara bra att sitta mot i Final. För då är det 50/50 mellan 2st efter som Frida kan man räkna bort då.
Bästa är om
Frida, Jullan och Sami sitter om man vill se Jullan eller Sami som vinnare.
Eller Martin, Frida och Sami. Om man vill se Sami garanterad vinnst.

Lär bli Lennie, Mergim och Sami. Beroende på hur nästföljande 2 (?) Veckor blir
2020-04-23, 23:41
Medlem
Citat:
Jag har inte sett ett enda avsnitt på TV förutom Måndags final.
TV vinklar fel. och tar inte med det bästa. så har det alltid varit.

Jag gör exakt som dig. Sen har jag en vän som endast ser avsnitten som uppdaterar mig om bikter i avsnitten osv. Inget liv har man nej
2020-04-23, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja.... först tänkte jag att det berodde på vem som fick lämna i måndags. Sedan tror jag temat hjälpt en del, samt att de satt totalförbud för att snacka taktik. Så när kärlekstemat är över så är även stämning över? Eller lever "all the love all the power" kvar?

Ganska spännande faktiskt. Martin är en stark kandidat att ihop med Julia paja nästa riktiga fest Oj vad Frida kommer bli ledsen då

Citat:
Hoppas det. Tänk att sitta fram till slutet och titta på när ett par pussas. Ett stort djävla slagsmål vore intressant.

Kanske BB slänger in en brasklapp? Fast det känns inte troligt
2020-04-23, 23:42
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Frida kan vara bra att sitta mot i Final. För då är det 50/50 mellan 2st efter som Frida kan man räkna bort då.
Bästa är om
Frida, Jullan och Sami sitter om man vill se Jullan eller Sami som vinnare.
Eller Martin, Frida och Sami. Om man vill se Sami garanterad vinnst.

Jag håller naturligtvis med. Men nu är läget tyvärr att DumFrida har lägst odds och har zero följare.
Helst hade jag velat kicka ut böcklingparet, knulldockan eller snabbsprutan. Det är dock omöjligt för de är poppis, tyvärr. Fjortisarna gillar paret och böcklingparet sitter också säkert. Oddset är som sagt 20 på DumFrida och att få ut henne klipper fler röster till böcklingarna som bara kan ge sig själva poäng. Discord skulle tydligen också rösta ut DumFrida. Jag och många här hänger på.
Senast redigerad av Summerof69Reckless 2020-04-23 kl. 23:46.
2020-04-23, 23:42
Medlem
Lunatics avatar
Blir fan rädd för Jassa.
När Martin dumpat Jassa och hon står utan för hanns fönster och glor in som en Psykopat.

http://www.bilddump.se/bilder/20200423233203-2a03:e600:100::17.png
Senast redigerad av Lunatic 2020-04-23 kl. 23:44.
2020-04-23, 23:45
Medlem
Citat:
Blir fan rädd för Jassa.
När Martin dumpat Jassa och hon står utan för hanns fönster och glor in som en Psykopat.

Lite ove sundberg varning där
ON TOPIC DONT BAN ME: Sami till final!
2020-04-23, 23:45
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Blir fan rädd för Jassa.
När Martin dumpat Jassa och hon står utan för hanns fönster på och glor in som en Psykopat.

Fin bild. Den blir ännu finare om du kikar till höger i bakgrunden.

Jaha, nu skall alltså Sami och Jullan lägga sig.
2020-04-23, 23:46
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Blir fan rädd för Jassa.

Usch!

Jag som trodde jag skulle få sova gott inatt...
2020-04-23, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ganska spännande faktiskt. Martin är en stark kandidat att ihop med Julia paja nästa riktiga fest Oj vad Frida kommer bli ledsen då
.

Kanske BB slänger in en brasklapp? Fast det känns inte troligt

Sant! Den starkaste är ju dock Julia som kör sin 11-12 dag med alkohol? Sen Martin absolut beroende på hur Jassa är mot honom fortsatt
2020-04-23, 23:47
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Jag har inte sett ett enda avsnitt på TV förutom Måndags final.
TV vinklar fel. och tar inte med det bästa. så har det alltid varit.
Vad är det för bra som jag har missat? Något extra högt vrål eller är det någon gayporrsakt? Den timmen räcker gott för att se hur personerna beter sig. Sammi var störtskön i dagen sändning och han gjorde att man stod ut att se hela programmet. Dom drygade ut tiden med att vi fick höra om Jasmines och Martins relation och samma story som dom precis hade visat minuten innan. Som tur gjorde Sammis medverkan att man inte somnade av tristess. Man vaknar dock till lätt då dom skriker och tjuter till förbannelse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in