2020-04-23, 23:23
Medlem
Lobbaaans avatar
Det är fjortisjassas tur att åka hem, nu ger vi tillbaka tjänsten till de som hjälpte oss skicka hem fettot senast
2020-04-23, 23:23
Medlem
FriskaFreddes avatar
Kan dom inte filma i Annexet? Är det man sett framemot ikväll.. Hade jag velat se sovrummet så hade jag bara kunnat välja den kameran.
2020-04-23, 23:25
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hahaha, du va en jävel på dialekter!👍

Ot. Mergin kan ju uppträda som dragqueen

Eller DRAGkrok på Lennie..
2020-04-23, 23:26
Medlem
Zoom008s avatar
Hur orkar ni sitta och titta på dessa vrak live? Jag tittar en timme varje dag på TV och det räcker verkligen. Det ekar i huvudet av deras skrik och gap. Jag tycker att Sami och Martin är den enda som är vettiga. Resten är vidriga och dom kan åka ut i vilken ordning som helst. Tråkigare kommer det bli för var dag då folk nog skulle sparat Amilia ett tag till. Orkar inte höra ett ord till om Jasmine och Martins kärleksrelation. Vill inte se bögarna smeka varandra och grisa helt öppet heller. Samir borde vinna överlägset. Jag är imponerad av er som orkar glo på skiten 24/7
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-23 kl. 23:29.
2020-04-23, 23:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Det är fjortisjassas tur att åka hem, nu ger vi tillbaka tjänsten till de som hjälpte oss skicka hem fettot senast
Lennie eller Mergim ska ut next. Beror på vem som hänger löst av dom.
2020-04-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie hänger löst, men han lär inte åka ut i första taget.
2020-04-23, 23:31
Medlem
Undrar hur länge den härliga stämningen i huset varar. Brukar bli kaoz efter att alla varit mysiga ett tag.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Bara ut med skiten. I vilken ordning spelar mindre roll men helst gaphalsen först. Dock skulle jag vilja se ungbögen grina i en vecka om gammelbögen åker ut först. Vore najs att få se ett riktigt utbrott och att ambulansen får hämta han till psyket.
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Fan du får mig att köra en pojken med husporslinet i käften, på katten.
Den här ronden kommer dock att gå till DumFrida hon har inga följare och är lättare att klippa.
Sedan tar vi pojkarna med cykel utan sadel.

Tråkigt att man inte får se Jullan och Sami.
2020-04-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Undrar hur länge den härliga stämningen i huset varar. Brukar bli kaoz efter att alla varit mysiga ett tag.

Ja.... först tänkte jag att det berodde på vem som fick lämna i måndags. Sedan tror jag temat hjälpt en del, samt att de satt totalförbud för att snacka taktik. Så när kärlekstemat är över så är även stämning över? Eller lever "all the love all the power" kvar?
2020-04-23, 23:33
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas det. Tänk att sitta fram till slutet och titta på när ett par pussas. Ett stort djävla slagsmål vore intressant.
2020-04-23, 23:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fan du får mig att köra en pojken med husporslinet i käften, på katten.
Den här ronden kommer dock att gå till DumFrida hon har inga följare och är lättare att klippa.
Sedan tar vi pojkarna med cykel utan sadel.

Tråkigt att man inte får se Jullan och Sami.
Frida kan vara bra att sitta mot i Final. För då är det 50/50 mellan 2st efter som Frida kan man räkna bort då.
Bästa är om
Frida, Jullan och Sami sitter om man vill se Jullan eller Sami som vinnare.
Eller Martin, Frida och Sami. Om man vill se Sami garanterad vinnst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in