2020-04-23, 22:41
Medlem
__Alez__s avatar
Mergims kärlek till Lennie har verkligen eskalerat sedan han fick honom för sig själv.
2020-04-23, 22:42
Medlem
"Jag hoppas vi kan få in en fin köttbit imorgon, typ flintastek" - Jasmine Det vidrigaste köttet typ.
2020-04-23, 22:43
Medlem
Dagens avsnitt, frukost på sängen och Frida lutar sig lite framåt där godsakerna står. Martin "Akta Frida häng inte för mycket på sängen du kommer få mackorna på pattarna"
2020-04-23, 22:43
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mergim måste ju fatta, när han till och med får frågan inför alla TV tittare om han gillar killar.
Nu ligger han och juckar på Lennie. suck.
Mergim kliv ur garderoben nu.

Du menar när Julia frågade honom om han var bi? För några veckor sen eller?
2020-04-23, 22:46
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Jo det är sant det. Man undrar ju också varför han skaffar barn. Verkar ju bara hora ut henne till sina youtube videos för LIKES & Subscribes!

Sami är nog fan den värdigaste vinnaren detta år. Men om Sami hade varit med föregående år tror jag nog inte han hade en chans att ens komma långt
Hade Sami varit med 2011/12 hade han nog max kommit på 8-10 plats kanske.
Om han ens hade klarat castingen.
I årets dynga är han ju helt överlägsen dom andra mupparna.
2020-04-23, 22:47
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jo precis. Känns som att dom behöver hävda det för sig själva därför dom kör en tatuering på de. hon har ju ett hjärta över armbågen om ja inte Minns fel. Så trött på henne. Vill bara ge henne världens lavett så hon både tystnar och landar. När hon skulle slå Martin 😂 blev så irriterad på hennes 14is beteende eller barn rättare sagt när hon sprang iväg o böla o skrek som ett barn.
Så sant. Vet en del som tatuerat in hjärtan eller bär kors. och tänker varje gång varför dom har det. för det är dom sista som ska gå och skylta med det på kroppen.

Jassa måste ha nå hormon rubbning. Säger någon åt henne att lugna ner sig. så slår det slint och börjar skrika. hon pratar lungt SEN SKRIKER sen kommer några lugna ord FÖR ATT SKRIKA sen prata lungt SEN SKRIKA IGEN.
Är det Ppiller som kan göra så eller är det bara Puberteten som är lite sen?
2020-04-23, 22:47
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mergim har verkligen växt. Hjälper till med allt. Är alltid i köket, han är kanske där för att Lennie är där. Men även under barnveckan hängde han med Julia och Sami och hade det skoj.

Ja, saknar Glasis. Han gav en vuxen och intellektuell stämning som de flesta kanske inte uppdiattade. Men Sami behövde det. Kanske även Julia. Man märker ikväll att när Sami och Julia sitter ner och pratar är det eftertänksamt och vettigt. Tyvärr framstår nog Julia som korkad då hon fångar stämningar och kan bli riktigt intensivt och impulsstyrd. . Jag själv kan vara lite så och folk tror att jag är dum i huvudet men är hyfsat smart.
Jag håller med dig! Jag uppfattar verkligen inte Julia som osmart. Hon verkar vara ganska klok och väldigt inkännande. Hon blommade ut i Glasmans sällskap då han kunde se detta och ändå ta hennes "galenhet" med ro. Många ger nog inte henne ens en chans och tar för givet att hon bara pratar strunt. Men börjar man lyssna så inser man att hon är en varm person med många fina åsikter och tankar.
2020-04-23, 22:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Dagens avsnitt, frukost på sängen och Frida lutar sig lite framåt där godsakerna står. Martin "Akta Frida häng inte för mycket på sängen du kommer få mackorna på pattarna"
Ja herregud, hon höll ju på att lägga tuttarna över hela frukostbuffén..! Hade kunnat gå illa.
2020-04-23, 22:50
Medlem
Och nu visar de 2 minuter Martin i DC igen.. Förfan nu får ni ge er BB
2020-04-23, 22:52
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Så sant. Vet en del som tatuerat in hjärtan eller bär kors. och tänker varje gång varför dom har det. för det är dom sista som ska gå och skylta med det på kroppen.

Jassa måste ha nå hormon rubbning. Säger någon åt henne att lugna ner sig. så slår det slint och börjar skrika. hon pratar lungt SEN SKRIKER sen kommer några lugna ord FÖR ATT SKRIKA sen prata lungt SEN SKRIKA IGEN.
Är det Ppiller som kan göra så eller är det bara Puberteten som är lite sen?
Skulle gissa på fruktansvärt bortskämd, tror inte hon är van med mothugg.
2020-04-23, 22:53
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Du menar när Julia frågade honom om han var bi? För några veckor sen eller?
A så kanske de va.
Mergim med allvarlig min. säger att han gillar Tjejer.
Jea right. hehehe

Hade han Verkligen enbart gillat tjejer så skulle han skämtat och sagt något i stil med "Vem vet" eller "det får ni se om ni röstar kvar mig" typ.
Och inte sagt att han är hetero med super allvarlig blick. stone face delux.
Klart han är in to ass dippin
2020-04-23, 22:55
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Jag håller med dig! Jag uppfattar verkligen inte Julia som osmart. Hon verkar vara ganska klok och väldigt inkännande. Hon blommade ut i Glasmans sällskap då han kunde se detta och ändå ta hennes "galenhet" med ro. Många ger nog inte henne ens en chans och tar för givet att hon bara pratar strunt. Men börjar man lyssna så inser man att hon är en varm person med många fina åsikter och tankar.
Julia är mycket smartare än dom flesta tror, problemet är att hon ibland gör allt för att dölja det.😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in