2020-04-23, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Då finns det många som tar BB deltagarna och denna såpa på allvar. Inte minst du själv och alla som skriver här har väl något engagemang och hejar på någon.
Varför är du hör annars%?

Alla har vi någon vi tycker är bäst och även sämst. Det är också några bra deltagare som fått lämna.
Sen har vi alla som stör sig på muslimer å ena sidan och lyfter en halvarab till skyarna.

Blir förvånad ......

Nu har du varit på rökan, min gode vän. Jag följer programmet, ja. Dock inte lika mycket den andra halvan av säsongen, då det sjunkit markant i underhållningssyfte enligt min åsikt. Detta gör inte att jag känner för att nästan döda i någon av deltagarnas namn. Som du antagligen skulle göra för homoparet. Jag bryr mig inte speciellt mycket om någon av dessa människor. Den jag håller mest på där är Sami då han känns mest laid back, underhållande och totalt avtänd på vinstsumman.

Nu ber jag dig att inte citera mig mer då jag ruttnat på familjeliv-material som dig. Ha det bra grabben!
2020-04-23, 19:34
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja så jävla nöjd! Nu kan man se alla i huset och få höra vad alla har att säga! Skönt och slippa monologerna och DC:n på Blåvalen 22 timmar varje dygn. En dryg översittare är vad hon är!

Och skönt att slippa Bombaclat 100 gånger om dagen.
2020-04-23, 19:35
Medlem
I wanna laaay you down on a bed of roseees. Julia får ta med extratrosor
2020-04-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagaVestenBoots

Hörde att han fått tillsägning i bikten att sluta säga "åsså litte riss" under Robinsonveckan
2020-04-23, 19:39
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hörde att han fått tillsägning i bikten att sluta säga "åsså litte riss" under Robinsonveckan

Hahaha, märkligt drag av bb. Det sa han ju inte ens i närheten så ofta som Bombaclat
Bannlyst
Felpost
Medlem
askungens avatar
Oj, sami missade att dra ut stolen för julia...
2020-04-23, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag var tydligen väldig ohörsam. 🤷‍♀️ Det är en film på typ 1,5 timme.

Jag höll på att smälla av när han gick in i huset och undrade var det var för jävla lodis. Nu är jag kär i honom och han kommer vara sååå snygg när han gått ner lite till samt fått en ordentlig solbränna. Fast hans utseende spelar inte så stor roll då hans personlighet är helt fantastiskt. Enda gången jag ”ogillat” honom är när de började nominera och Alex och Martin drog in honom i någon negativ skitsnacksspirall.

Haha, du var mänsklig helt enkelt! Jaha, det är en film, då var det ju ingen match, haha.
Alltså Sami när han är Amor ♥️
Något galet, konstigt och sexigt på samma gång. Haha.

Näe, den spiralen passade verkligen inte honom!😔
2020-04-23, 19:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Finns ingen rosa pakt längre. Finns bara kärleksparet Lennie och Mergim. Frida ingår inte i deras relation, hon hänger bara efter för hon vet ingen annan i huset stöttar henne i nomineringar.
Vill inte gärna skriva detta, men är du dum?
Hon visade idag att hon är i Rosa pakten.
Vad missade du i nomineringen?
2020-04-23, 19:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Oj, sami missade att dra ut stolen för julia...
Sånt gör inte raggare.😀😀😀😀😀
2020-04-23, 19:45
Medlem
Citat:
Hahaha, märkligt drag av bb. Det sa han ju inte ens i närheten så ofta som Bombaclat

Någon fick nog Han hade säkert grinat om han inte fick säga Booombaclat
2020-04-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ja, och allt jäkla smaskande. Så skönt att man kan ha igång programmet på TV:n under dagarna utan att behöva stänga av eller byta kamera stup i kvarten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in