2020-04-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
I en annan del av Köping så klart! 😂😂😂 Haha, nej men Sami är bäst!

Men alltså bästa du! 😂 Vågar inte flippa med fler smileys nu då jag fick en varning för några dagar sen, men din kommentar alltså! ♥️🙏🏻
2020-04-23, 18:54
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tror bara att Sami blev glad över att han fick en mustaschvän. 😍😍😍

Säkert det också men han sa verkligen "men åh lennie, du blev så vacker" innan dom smög in i bikten. Himla fint när killar kan säga sånt till varandra 😍👍
2020-04-23, 18:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tror ni Mergim flyttar upp till Lennie? Han kan inte gå en meter utan honom och minst en kram i halvtimmen
Han kommer kedja fast Lennie så fort han får chansen. Mergin är nog en farlig person att ha att göra med. Ser helt mörk ut i blicken när han inte får som han vill.
2020-04-23, 18:57
Medlem
askungens avatar
Får Frida hänga med Jasmine och Martin medan de andra blir upptagna med middagen sen...?! Kul för henne...
2020-04-23, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Han kommer kedja fast Lennie så fort han får chansen. Mergin är nog en farlig person att ha att göra med. Ser helt mörk ut i blicken när han inte får som han vill.

Det värsta är att Lennan kommer ställa upp frivilligt som Mergims hund
2020-04-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Men alltså bästa du! 😂 Vågar inte flippa med fler smileys nu då jag fick en varning för några dagar sen, men din kommentar alltså! ♥️🙏🏻
Nej, passa dig! ❤️❤️❤️Jag fick en ofrivillig semester härifrån på en vecka. Men Sami kommer att vara stadsminister över alla städer, han förtjänar verkligen all positivitet. Så snäll person, uppfinningsrik, rolig, glädjespridare. Såg Raggarjävlar och även där speglade hans fina personlighet igenom, om än lite mer full och dräggig. Är så imponerad av honom, från att tryckt i sig mat i början till att gå all in med kost mm. Ett under att han klarar av att vara nykter med alla dessa dårar i huset. 😂😂😂
2020-04-23, 19:00
Medlem
Zingo2s avatar
Julia sluta tramsa med Frida!!! Hon röstade på Me och Le!!!!!
2020-04-23, 19:00
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det värsta är att Lennan kommer ställa upp frivilligt som Mergims hund

Båda två verkar trivas enormt i varandras sällskap. Så tror inte nån styr nån. Tror dom behöver varandra bägge två
2020-04-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Säkert det också men han sa verkligen "men åh lennie, du blev så vacker" innan dom smög in i bikten. Himla fint när killar kan säga sånt till varandra 😍👍
Sami skäms ju inte och det är inget homoerotiskt över det. Inte som mellan Mergim och Lennie.
2020-04-23, 19:01
Medlem
Mergrins självförtroende bara växer och växer när han står där i sin mustasch, sina glasögon och nakna kropp och blir totalt överöst med komplimanger. Vad han kommer krypa när han kommer ut och får lämna sin familj där inne, kommer bli förödande för honom.
2020-04-23, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Dom flesta tjejerna är som Jasmine, så jävla skönt o va singel och slippa klängiga kåta tjejer som henne.
Nej, det är vi verkligen inte. Jag ryser när jag ser hur hon beter sig. Tror inte ens jag höll på sådär när jag var 15 år och var tillsammans med min första kille. Hon är inte klok, men det är väl därför hon inte haft något riktigt förhållande.
2020-04-23, 19:05
Medlem
Zingo2s avatar
Vilken kamera man än har på, hörs hahahahahahaha. Ut med Frida!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in