Citat:
Ursprungligen postat av
LeifBilly2012
Försäger han sig inte lite i förhöret med åklagare 2 i avsnitt 21 av Rättegången, ca 52 minuter in och framåt. Det med gröna fleecejackan. Eller han säger bara att det är den hon brukar ta.
Attans att han inte snubblade på lögnerna under rättegången. Alla i Stefans närhet blir duperade, har insett det efter att ha lyssnat och läst
. Antisocial personlighetsstörning
Alla är bara spelpjäser i hans liv. När någon inte uppfyller hans krav eller ger honom något så kan de kastas. Det ser man när Hanna blev svårt sjuk. Tror han helt saknar empati.
Läste en punkt i hans brev, det räckte. De som sagt att han är en sk psykopat/narcesist har inte fel.
Dock tror jag på lagman björn att den inte spelat in, sedan kommer domen spela in hur åklagare och polis satsar på överklagandet.
Trist att de sk svärjevennernas favorit Springare missade grovt i början. Men jag är optimist, HR är inte klart än.
Sedan förstår jag inte mjäkandet gällande den målade dörren, det var givet det skulle komma. SD kommer få sitt straff förr eller senare, då i domstol. Innan dess får han allmänhetens dom jaga honom lite. Visst synd om hans barn, men jämfört med strösselförhöret och andra vanvårdade saker är det en piss i Mississippi.