2020-04-23, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Kan ju vara så också att han tagit för mycket droger och fått hjärtstopp , är kvinnan kvar i lägenheten så blir hon per automatik misstänkt för mord ... men sannolikt kommer detta ändras i förundersökningen då det visar att kvinnan helt enkelt försvarat sig mot en våldsman..
Jag fick uppfattningen att hon var skadad och hamnat på sjukhus? Om det stämmer så faller din teori.
Citera
2020-04-23, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag fick uppfattningen att hon var skadad och hamnat på sjukhus? Om det stämmer så faller din teori.
Mannen har väl slagit henne först.. och hon har försvarat sig.
Citera
2020-04-23, 14:04
Medlem
Citat:
Mannen har väl slagit henne först.. och hon har försvarat sig.
Så kan det ju vara. Han kan också ha trott att han dödat kvinnan och sen tagit sitt eget liv. Men hon överlevde. Jag hoppas media följer upp. Ibland slutar de bara rapportera och så står man där med sina frågor.
Citera
2020-04-23, 14:08
Avslutad
Citat:
Så kan det ju vara. Han kan också ha trott att han dödat kvinnan och sen tagit sitt eget liv. Men hon överlevde. Jag hoppas media följer upp. Ibland slutar de bara rapportera och så står man där med sina frågor.
Absolut , så kan det också vara. Det jag funderat på är vem som larmat polis till lägenheten?
Kan det vara ett bråk innan. Ja vi hoppas att vi alla får svar.
Citera
2020-04-23, 15:21
Medlem
Citat:
Var står det att hon var skadad och hamnat på sjukhus. På hd stod det:

"Kvinnan greps i lägenheten och anhölls sedan som på sannolika skäl misstänkt för mord, den högre misstankegraden."
Citera
2020-04-23, 15:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Absolut , så kan det också vara. Det jag funderat på är vem som larmat polis till lägenheten?
Kan det vara ett bråk innan. Ja vi hoppas att vi alla får svar.
Man kan nog föreställa sig att en ung tjej som just huggit ihjäl någon & blivit nedstänkt med blod blir något hysterisk & börjar skrika & springa runt i trapphuset osv.
Citera
2020-04-23, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cayenne0
Var står det att hon var skadad och hamnat på sjukhus. På hd stod det:

"Kvinnan greps i lägenheten och anhölls sedan som på sannolika skäl misstänkt för mord, den högre misstankegraden."
Det verkar onekligen som om jag blandat ihop detta fall med Barsebäcksfallet. Ber jättemycket om ursäkt. Det är mycket nu.
Citera
2020-04-23, 16:19
Medlem
Kvinnan är häktad nu.
Senast redigerad av unknown888 2020-04-23 kl. 16:46.
Citera
2020-04-23, 17:28
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown888
Kvinnan är häktad nu.
Begärd häktad. Förhandling imorgon eftermiddag.
Ungt par i relation.
Kvinnan greps på plats och anhölls som misstänkt för mord. Under torsdagen har hon förhörts om händelsen och därefter har åklagaren begärt henne häktad.

https://www.expressen.se/kvallsposten/just-nu-ung-kvinna-begars-haktad-for-mord/
Citera
2020-04-23, 17:33
Medlem
Hans utseende skriker "jag har ADHD, jag har spenderat flera år i fosterhem, jag har misshandelsdomar".
Citera
2020-04-23, 17:53
Medlem
sunny5s avatar
Ingen som kan begära ut häktningsframställan?
Citera
2020-04-23, 18:38
Avslutad
Den unga mannen var VD i ett bolag.
Någon som vet vad för slags bolag detta är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in