2020-04-23, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Tänk om martin hade valt att rädda julia över jasmin, så som jasmin gjorde
vilket helvete för karln det hade blivit!!

Det hade det säkert blivit, tycker Jasmine har lite dubbelmoral. Hon gör massor av saker som hon själv hade blivit sur på om Martin hade gjort. Alla har olika gränser till vad man tycker ens partner bör och bör inte göra, men då ska man själv inte göra dem sakerna heller.
2020-04-23, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dessutom kalla henne hora INNAN hon ens gått in i huset och det har hänt. Samt att han själv väljer att göra slut med henne gör att hon ska in i huset. Han kan vara en jävla hora. Jag ogillar Jasmine men hör måste jag försvara henne. Hon är ingen hora för att hon knullar i TV. Trams! Vilket jävla fitthuvud till ex.

Är inte heller så förtjust i Jassa men precis som du så försvarar jag henne i detta fallet...
2020-04-23, 16:54
Medlem
en piggelin fan vad fattigt kunde inte bb bjudit på en dajm strut eller något?
2020-04-23, 16:56
Medlem
ProfessorBrakskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
en piggelin fan vad fattigt kunde inte bb bjudit på en dajm strut eller något?

Men slappna av för fan. Piggelin är en helt fabulös glass. Mäter du allt i livet efter hur dyrt det är?
2020-04-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Såg precis en klipp på nomineringarna idag, Martin såg riktigt sur ut när Jasmine delade ut sina röster. Pratade dem något om det efteråt?

Martin må vara sur men knäppskallen går bort och kysser henne efter att röstningen är klar. Så oattraktivt att springa efetr henne trots att hon inte gör annat än förnedrar honom.
Hon vill f ö hellre ha Lennie. Utan tvekan ...
2020-04-23, 16:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Julias var rätt bra också.

Jag vill ha miljonen ifall min mamma dör då kommer jag inte klara mig då jag inte har några släktingar.
Ja den var....bra. har hon inget jobb?
2020-04-23, 16:58
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Exakt han har satt sig själv i den skiten, så hur fan förtjänar han vinna BB och hur kan dom säga att han är smart intelligent? Om man är det så har man inte skulder på 800k.

Man ska inte klanka ner på alla som har skulder som idioter och korkade. Finns många anledningar till att hamna i den sitsen.
2020-04-23, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Det har funkat för henne so far. Hon har överlevt så många gånger, flest av någon deltagare.
så hon kör bara med samma taktik liksom och hoppas det funkar varje vecka. Men ah nu är vi lessa(hoppas jag) och hon får åka hem på måndag.

Jasmine är den som bidrar minst till en bra stämning. Tycker även synd om Martin som är så kär.
Några dagar sen var hon sur för att han inte sa att han älskar henne för hon älskar honom.
Manipulativ och genomskinlig tjej.
2020-04-23, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Martin må vara sur men knäppskallen går bort och kysser henne efter att röstningen är klar. Så oattraktivt att springa efetr henne trots att hon inte gör annat än förnedrar honom.
Hon vill f ö hellre ha Lennie. Utan tvekan ...

Håller med dig, alltså har svårt att se att hon verkligen tycker om honom när hon behandlar honom på det viset..
2020-04-23, 17:01
Medlem
ProfessorBrakskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jasmine är den som bidrar minst till en bra stämning. Tycker även synd om Martin som är så kär.
Några dagar sen var hon sur för att han inte sa att han älskar henne för hon älskar honom.
Manipulativ och genomskinlig tjej.

Hon är snarare mer korkad och lågintelligent än manipulativ. Precis som du kan man säga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Man ska inte klanka ner på alla som har skulder som idioter och korkade. Finns många anledningar till att hamna i den sitsen.

Sami har skulder och vad han använde pengarna till går att se i Lyxfällan. Tycker inte det är särskilt intelligent och nu har skulden blivit så mycket högre p g a 20-30% räntor. Tror inte han kan räkna, så enkelt är det. Kan inte kalla honom intelligent då.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Martin om någon har ju ett resting bitch face, jag vet inte om han var så sur. Han fick ju två poäng av Jass trots allt, samma som han gav henne. Lite väl girigt om han hade velat ha tre poäng..
Tror inte Jass fattade att hon kunde ge 3 och 1!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in