2020-04-23, 16:19
Medlem
xrlpyts avatar
Vilken miss att välja Sami och Julia till övernattningsdejten, det skulle ju varit Frida och Lennie. Och ytterligare en miss att välja att Lennie ska laga maten, stackaren gör ju knappt något annat och det är klart han kommer göra det bra. Jag röstade på Jasmine.

Såg ni förresten igår när Jass försökte lista ut hur en pilbåge fungerar och vilken ända som är bak och fram och hur man håller den? Säger som Mergim, "JAU DOOOOUUUG!"
2020-04-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
skicka in lite solkräm till julia wtf hennes ansikte är rödare än sami fans när dom fick reda på att mergim sitter säkert och inte han.. jösses!
Det måste ju göra ont? Såg hur hon låg och pressade när hon var röd. Har man bränt sig så fortsätter man väl inte sola? Hon ser dessutom ut att ha känslig hud, hon är ju vit som ett lakan.
2020-04-23, 16:20
Medlem
Har grabbarna drunknat i poolen eller?
2020-04-23, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa Jasmine att hon blev kallad hora av ditt ex, mår han dumpade henne för att hon skulle vara med i BB och säkert ligga i tv? Nu har hon legat i TV men inte fan är hon en hora för det. Vad är det för jävlas snubbe? Någon som vet vad det är för idiot? Hade de inte bara varit ihop i 2,5 månad?

Reagerade också på det!! Vilket jävla pucko..varför skulle inte tjejer kunna ha sex i TV utan att bli kallad diverse skit..
2020-04-23, 16:25
Medlem
" jag hade fuckat loss sista veckan sprungit naken, dansat non stop"
hahahaha jassa har REDAN börjat fjäska röster, redan 2 timmar in på att hon hänger löst. Fyfan för den som köper detta. Jag spyr på er.
2020-04-23, 16:27
Medlem
xrlpyts avatar
Vi kommer säkert få rösta på den/de vill ha kvar (precis som deltagarna fick göra, kärleksvecka och allt det där), då lär det bli Martin eller Julia som ryker.
2020-04-23, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
" jag hade fuckat loss sista veckan sprungit naken, dansat non stop"
hahahaha jassa har REDAN börjat fjäska röster, redan 2 timmar in på att hon hänger löst. Fyfan för den som köper detta. Jag spyr på er.

om vi på flashback håller ihop så åker den äckliga skådespelren hon ska fan ut lever redan på lånad tid
2020-04-23, 16:28
Medlem
Såg precis en klipp på nomineringarna idag, Martin såg riktigt sur ut när Jasmine delade ut sina röster. Pratade dem något om det efteråt?
2020-04-23, 16:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmine: "min syster har en cerise soffa. Är inte det det sjukaste!?"

Jo, det är fan helt mentalstört, Jasmine. Så revolutionerande!
2020-04-23, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Cool och cool. Hon har ju dock rätt i att tjejer får mer skit.
Rodney fick nog inte mycket skit efter BB för att han låg.
Ja men varför står hon inte för det från början då? Gå in i huset och säg ”Om jag vill ligga så gör jag det”. Hon behövde inte komma in som ett helgon. Dessutom leker hon cool och ”öppen tjej”, pratar om ”girl code”, men samtidigt kallar hon Blåvalen för slampa men Martin förlåter hon efter en dag och knullar med honom. Allt hon säger är så motsägelsefullt. En riktig hycklare är hon. Man vet inte längre vad som är äkta eller vad som är skådespel.

Blir inte bättre av att hon är mentalt som en 13-åring. Fnissar varje gång man pratar sex och beter sig som att hon aldrig sett en snopp i sitt liv. När hon sa ”Jag har bara kommit två gånger i mitt liv, med mitt ex och med Martin” insåg man hon nog aldrig legat med fler än de två. Men vill nog leka mer erfaren.
2020-04-23, 16:29
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Såg precis en klipp på nomineringarna idag, Martin såg riktigt sur ut när Jasmine delade ut sina röster. Pratade dem något om det efteråt?
Martin om någon har ju ett resting bitch face, jag vet inte om han var så sur. Han fick ju två poäng av Jass trots allt, samma som han gav henne. Lite väl girigt om han hade velat ha tre poäng..
2020-04-23, 16:30
Medlem
Fina Julia som säger att hon hoppas att Sami vinner för att kunna släcka sina lån och kan starta om sitt liv. Jasmines svar var att hon och hennes föräldrar också har ganska mycket lån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in