2020-04-23, 15:34
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Kanske blir stadsminister
Dröm vidare Samis små fågelungar

Får han ett gäng fler prenumeranter på insta så kan han börja tjäna pengar där. Han har ju redan klädspons.
Får se om han satsar på Youtube.

Finns ju kontakter som kan ge honom en ordentlig knuff framåt.
2020-04-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alla hans nazist vänner sitter här och skriver non stop! Jag tror verkligen han döljer mycket. Konstiga är att han är halv arab och nazisterna hejar på honom 😂

Jag har kollat hans instagram kommentarer och där är det bara kvinnor på 40+
vart är dessa FB herrar som lyfter honom och höjer honom, vill bara få en bild.
2020-04-23, 15:38
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
" prenumeranter på insta "
#samifanbelike
*facepalm*

Följare. Har en bekant som har 40k följare på Instagram och det är vad han lever på.
Så det behövs ju inga 100k+ för att kunna leva på det.

Sen ska man ju försöka ha en liten nisch på något.
2020-04-23, 15:42
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
då behöver han inte miljonen ju

Vem skulle inte tacka nej till en miljon. Bara försöka stå ut med folket i huset.
Sami behöver pengar. 😉
2020-04-23, 15:42
Medlem
Citat:
Tror ni Sami fejkar att han inte är nazist? Uppenbart när man hör hans anhängare skrika sig röda i huvudet.
Han kanske kommer ut som NYnazist

Märkligt: Jag har då aldrig hört någon Sami anhängare skrika, åtminstone inte här.
För här använder vi tangentbord.

Dessutom har Sami umgåtts med både Glasman och Alex i huset. Så någon nazist tycks han inte vara. Så vad vill du mer än att skriva massa orelevant skit ?

Om du nu måste framhäva pillesnopp1 och pillesnopp2 så gör det.
Men dra inte in Sami
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-04-23 kl. 15:45.
2020-04-23, 15:44
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Märkligt: Jag har då aldrig hört någon Sami anhängare skrika, åtminstone inte här.
För här använder vi tangentbord.

Dessutom har Sami umgåtts med både Glasman och Alex i huset. Så någon nazist tycks han inte vara.

Så vad vill du mer än att skriva massa orelevant skit ?

Allt är ett spel från hans sida klart han var med dom för att tittarna ska sluta tro att han är nazist, Tänk logiskt.
2020-04-23, 15:47
Medlem
Mergim vill att kvinnor som vill ha barn med Lennie ska skicka meddelande till hans instagram. Han vill bli farbror till Lennie barn. Så,pratar en äkta bög som är förälskad. Jasmine klarade inte ens av en puss/
Kyss men gaykille de är annorlunda enligt fiskstimmet. Ööööööööhhhhhh

Där sjönk homofobernas hela vapenarsenal till botten ...... men de kommer säkert på något klokt. Ringa runt och tänka ut ny strategi.

Get That in your head de är inte gay. F ö saknar de Amilia.
Tur man har live tv så man inte blir grundlurad av fiskstimmet här inne som kan och vet allt. Har info om alla deltagares släkt för att undanhålla vem de är släkt med.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-23 kl. 16:03.
2020-04-23, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Allt är ett spel från hans sida klart han var med dom för att tittarna ska sluta tro att han är nazist, Tänk logiskt.

Mig har du då inte lyckats övertyga, inte det minsta.
Samis umgänge med Glas och Alex säger mer än tusen ord. Din kampanj är alltså helt misslyckad.
2020-04-23, 15:52
Medlem
Citat:
Mergim vill att kvinnor som vill ha barn med Lennie ska skicka meddelande till hans instagram. Han vill bli farbror ti. Lennie barn. Där sjönk homofilernas hela vapenarsenal till botten ...... men de kommer säkert på något klokt. Ringa runt och tänka ut ny strategi.

Get That in your head de är inte gay. F ö saknar de Amilia.
Tur man har live tv så man inte blir grundlurad av fiskstimmet här inne.

Dom har inte klurat ut sami som person än och du vill att dom ska förstå att mergim inte är homo??
för mycket för deras hjärna att bearbeta. Dom hittar snart på något vrickat, för det är det enda man kan göra när man inte kan komma med något vettigt,påhopp.
2020-04-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Får han ett gäng fler prenumeranter på insta så kan han börja tjäna pengar där. Han har ju redan klädspons.
Får se om han satsar på Youtube.

Finns ju kontakter som kan ge honom en ordentlig knuff framåt.

Dunär väl insatt i Samis liv. Underbart
2020-04-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Fast jag håller ju också på Sami.
Vi är inte speciellt lika. Hans historia delar jag öht inte förutom konsumtion av hälsovådligt skit.
Men jag ser till hur han är idag i huset. Man kan inte gå och hänga upp sej på folks förflutna. Då skulle förresten inte Mergim se så bra ut efter hans aggressiva beteende och kvinnoförnedrande kommentarer i huset även om han just nu är en rätt rolig snubbe.

Måste man förresten identifiera sej med den man hejar på?

Bra svar.. Håller helt med dig..Identifierar mig inte heller med Samis förflutna..Tyckte inte om honom första dagarna men sen har han bara växt i mina ögon.. Samma med Mergim..
2020-04-23, 15:54
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Pojken med husporslinet i käften vill altså klämma fram albanpojkar till Lennie som hans manger.
Jag tror faktiskt det kan fungera alldeles utmärkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in