2020-04-23, 15:16
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaJens
Jag har redan börjat planera ostbricka och annan tv-lyx. Älskar att se henne nu för man vet att allt hon tänker är typ ”men jag knullade med Martin och tittarna valde inte mig till dejt och övernattning”.
Frida är fruktansvärt läskig som människa och jääävligt ytlig som person märktes uppenbart igår med Amor men hon får gärna stanna längre än Jasmine.

Hahahaha du fick mig att spotta ut kaffet för fan 😂
2020-04-23, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Att du orkar svara dessa idioter?
Sami som Amor 💘 är årets höjdare i BB.
Ingen annan i huset hade fixat det.
Nu spräcker vi Rosa pakten och röstar ut Frida, så kommer Lennie och Mergin vara nominerade nästa vecka.👍

Mergim och Lennie är bra på att tävla så inte helt säkert på att någon av dom sitter nominerade oavsett vem som åker. dumhuvud , ärthjärna, tänk längre.
2020-04-23, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorBrakskit
Men snälla, skärp dig! Mergim är en fejk-muslim av första sortens rang. Han klänger ohämmat på Lennie, dricker alkohol i parti och minut samt känner fascinerat på tjejernas bröst. Mergim är en skam för alla rättrogna muslimer, för sin troende familj men kanske allra mest för sig själv. Han är en plastig fejkperson som gör allt för att bli känd.

Hur många svenskar eller deltagare i huset följer kristna traditioner. Hela huset är f ö fullt av plastiga wanna be kändisar. Anty kan leva gott som influencer men det kunde hon innan BB också.
Corona gör att de andra deltagare snart är ett minne blott och alla haters som är här kommer att dra iväg som ett fiskstim till nya sidor på internet eller FB för att hitta nya människor de kan hata. Allt för att slippa se sina egna tillkortakommanden.
En sak är säker de hatar allt men i själva verket mest sig själva. Otroligt mycket självförakt bakom ett sådant beteende.
2020-04-23, 15:20
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Att du orkar svara dessa idioter?
Sami som Amor 💘 är årets höjdare i BB.
Ingen annan i huset hade fixat det.
Nu spräcker vi Rosa pakten och röstar ut Frida, så kommer Lennie och Mergin vara nominerade nästa vecka.👍

Lite roligt bli ett barn igen. Men skall begränsa mig. Rosa pakten sprack när fettot lämnade Frida var bara en utfyllnad så hon röstade ut sig själv tidigt och har inga följare. Vi kan spekulera hur nästa val kommer se ut.
2020-04-23, 15:20
Medlem
Vet vi hur röstningen blir på måndag? Kommer vi få rösta på en vi vill ha kvar eftersom det är kärleksvecka eller kommer vi få rösta på vem vi vill ska lämna.
2020-04-23, 15:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Röstade att Lennie ska få fixa dejten så Mergim kan få gråta av svartsjuka och dra upp hur mobbad tjuvungen varit
2020-04-23, 15:24
Medlem
Globalisten55s avatar
Bedrövligt att BB inte har kamera i poolrummet👎
Svagt att man inte täcker hela huset
2020-04-23, 15:25
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Tror ni Sami fejkar att han inte är nazist? Uppenbart när man hör hans anhängare skrika sig röda i huvudet.
Han kanske kommer ut som NYnazist
Troligast kommer han ut som vinnare av BB och med en framtid inom media/musik
2020-04-23, 15:26
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Lennie har kul och det får man inte om man är i 40 års åldern enligt gubbgänget här.

De flesta här identifierar sig med Sami som är f d storkonsument av öl och sprit. Bodde i husvagn utan wc och dusch. Fiser och rapar i tid och otid, ibland vänd mot en annan deltagare. Fy f-n
Låg och sov i en vecka efter att BB startade.
Liksom Julia behöver har vara full för att göra närmanden.

Det är en kille som majoriteten här identifierar sig med. Vem vet han kanske vinner. Säger en del om de som röstar 😂🤣🤭

Fast jag håller ju också på Sami.
Vi är inte speciellt lika. Hans historia delar jag öht inte förutom konsumtion av hälsovådligt skit.
Men jag ser till hur han är idag i huset. Man kan inte gå och hänga upp sej på folks förflutna. Då skulle förresten inte Mergim se så bra ut efter hans aggressiva beteende och kvinnoförnedrande kommentarer i huset även om han just nu är en rätt rolig snubbe.

Måste man förresten identifiera sej med den man hejar på?
2020-04-23, 15:29
Medlem
Bbbloopers avatar
Får man rösta på den som ska UT denna vecka också är Jassa given Target
2020-04-23, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Fast jag håller ju också på Sami.
Vi är inte speciellt lika. Hans historia delar jag öht inte förutom konsumtion av hälsovådligt skit.
Men jag ser till hur han är idag i huset. Man kan inte gå och hänga upp sej på folks förflutna. Då skulle förresten inte Mergim se så bra ut efter hans aggressiva beteende och kvinnoförnedrande kommentarer i huset även om han just nu är en rätt rolig snubbe.

Måste man förresten identifiera sej med den man hejar på?

Jag har sagt tidigare idag att det är beundransvärt att Sami slutat dricka. Det menar jag också.
2020-04-23, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Dags att skicka hem skriket dit hon kom ifrån, Frida kan vi ha kvar ett tag till
Jag förstår inte varför folk ändrar sig? Jag skiter fullständigt i Nudist-Frida men jag klarar inte av det falska Skriket som går runt och skådespelar hela tiden framför kamerorna. Så trött på henne! Frida svänger ju varje vecka, hon kan nog nominera Mergim ut igen och säga ”Jag röstar på honom för jag tror han är stark hos tittarna” och sen gråta när han åker ut. Frida är inget hot. Skulle fan inte förvåna mig om dumhuvudet nominera sina ”vänner” nästa vecka
Dessutom tycker jag inte det är bra att både Lennie och Mergim sitter i en utröstning mot en tredje person för deras fans kommer gå ihop och rösta ut tredje personen.

Jasmine tror hon är kändis, att hon har stor chans till vinsten, snackar om att hon vill bli modell sen på utsidan. Sån jävla hybris. Jag klarar inte av henne en vecka till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in