2020-04-23, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Personligen finns inget agg mot homosexuella då det finns ett gäng i bekantskapskretsen. Dock blir iaf jag störd som fan på att dom inte kan vara öppen med sina lustar (likt de heterosexuella par du refererar till).

Mergim och Lennie är smygbögar.. Därav kommentarer och synpunkter.

ett alvarligare samtal borde vara att en nazist är favorit och inte att någon är "smygbög"
2020-04-23, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jasså ..... varför kysste Martin i så fall Amilia och hade handen innanför hennes bh om han redan hade den snyggaste bruden. Tror Martin gilla lite större bröst liksom majoriteten av alla män 😍
Mergim har sagt till Julia idag att hon har fina bröst. Han sa inte det till Jasmine.

Jag tyckte att det var Amilia som kysste honom. Martin är kanske en som låter t o m en groda kyssa honom på fyllan, den kyssen hade ingenting med skönhet att göra. Och det var Amilia som tog hans hand och förde den på bröstet och han drog den inte bort på en gång. Julia har väl silicontuttar, varför skulle hon ha låtit lägga in fula fejk tuttar? Klart att de är snygga.
2020-04-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
"Kärleksfest" har hon med sådana som är som hon, lika blinda. Det lönar sig inte att försöka tala om för henne om vilket intryck hon ger, hon kommer ändå aldrig kunna ta sig till kritiken och lära sig av den. Hon kommer alltid att vara den hon är utan att kunna varken växa eller utvecklas. Hon kommer att se till att bli omgiven av blinda anhängare i sin lilla, idealiserade värld, och hon kommer aldrig att kunna förstå varför vissa människor känner sådan avsmak för henne. En smart individ kan ta sig till kritik och lära sig av den och växa och utvecklas som individ, men hon är ju inte smart. En smart individ förstår också varför andra känner som de känner.

Hennes beundrare är lika blinda med lika låg EQ, som tycker att det underhållande att förminska, håna, driva, få andra att må dåligt, mobba andra o c v eller att se på när ngn annan gör det. En med högre EQ känner avsmak och obehag när man ser ngn behandla andra illa.

Helt rätt!! Skulle absolut inte stå ut med att va vän med henne...
2020-04-23, 14:06
Medlem
skillemandinkis avatar
Vad tror vi om ramadan och mergim ??
2020-04-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
För att jag följt live hela tiden och sett hans ärlighet i bla samtal med Glasman..Han har varit väldigt öppen också om varför han inte dricker..han har inte druckit på ca 1,5 år...

Att Sami inte druckit på 1,5 är beundransvärt. Vi får väl se vad som är sant i framtiden när han kan prata fritt om sin inblandning med nazister.
Ser inte nazister som särskilt begåvade. En svarthårig man med bruna ögon fick många att tro på en arisk ras utan att någon opponerade sig. Än idag så dyrkar man denna man som även har judisk påbrå.

Ska jag vara ärlig förvånar inget mig. Dumhet kan vara gränslös om man inte tänker med sin egen hjärna utan låter andra styra ens liv. Kan vara att Sami var ung och dum. Vi lär få se ....
2020-04-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
ett alvarligare samtal borde vara att en nazist är favorit och inte att någon är "smygbög"

Helt klart är du på rätt spår.. Dock står nazisten upp för sitt hat mot oliktänkande.

Ungefär som att porslinstanden mergim skulle fälla uttalanden att han förr va svårt homosexuell men nu lämnat den kretsen😂

Därav tycker jag snickaren faktiskt är värd en mille.. Grabben försöker iaf. (Även om han e skittråkig).
2020-04-23, 14:13
Medlem
Är det här uppgjort eller? 😂 detta är så mkt taktik
2020-04-23, 14:15
Avstängd
mergim martin blir immuna va??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Röstningen vad jag gissar på
Lennie 2 p mergim 1 frida
Mergim: 2 p lennie 1 frida
Frida 2 p Lennie 1 mergim
Jasse 3 p martin 1 julia
Julia 2 poäng sami 1 jasse
martin : 2 p jasse, 1 sami
Sami : 2 poäng julia 1 p martin

Lennie 2 p mergim
Mergim: 2 p lennie
Jasse 3 p martin
martin : 2 p jasse

Dessa är ju solklara
Fasen jag var rätt nära ändå
Medlem
AnonymaJenss avatar
Hahahaha Martins blick säger allt. Wifebeater.
Frida är fan den enda personen i huset jag inte hade vågat umgås med.

Jadåååå Jasmine ska uuuuuut!
2020-04-23, 14:16
Medlem
Så besviken på att Julia röstade på Jasmine 😬
2020-04-23, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mergim martin blir immuna va??

Nej?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera