2020-04-23, 13:25
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ingen som vågar säga ifrån då till henne i kommentarerna? Eller är det en enda kärleksfest där? Äckliga människa fyfan för henne, hoppas hon kommer bli behandlad lika dåligt en dag som hon behandlat alla andra.

Någon enstaka ifrågasättande kommentar men mest bara folk som höjer henne till skyarna 🤢🤮
2020-04-23, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Någon enstaka ifrågasättande kommentar men mest bara folk som höjer henne till skyarna 🤢🤮

nån frågade henne om hon sökt nytt jobb hon bara "nej har typ inte landat från det här än och insett vad som händer" man ba lugna ner dig du har 13k på instagram du har inte blivit nån kändis liksom*LOL*
2020-04-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Ni som tjatar om att Sami är nazist. Lägg ner!

"Nazisten" Samis bästa vänner i huset blev en jude och en afrikan.

Sami ursprung är afrikan/finne (Algeriet). Går att läsa i en tråd om Sami på FB
Killen är mer invandrare än många andra i huset och trots det har han sympatiserat med nazisterna.
Vilka hans bästa vänner är eller om han är manipulativ eller lätt att vilseleda det kommer kanske fram senare. En kille med den bakgrunden borde aldrig ha tatuerat sig. Ändå har han gjort det och det är särskilt sympatiskt.

Ni som verkar veta allt om killen berätta hur en invandrarkille kan komma på tanken ......

Upplever honom också som snäll i huset. Frågan är bara, ser vi bara det han vill visa, finns det en anledning till att han inte dricker en droppe. Smart drag med tanke på att han säkert blir som Julia när han druckit.
Det kan han få eloge för, att han inte dricker. Det ska han hålla fast vid även efter BB är slut.
Medlem
Emmvalentines avatar
Enligt mig finns det bara en som verkligen kan kallas big brother. Det är Lennie, gnäller inte, vill göra aktiva saker, gör mat till alla, lär upp och instruerar de som inte gjort vissa saker tidigare. Peppar! Tänker på att städa upp och plocka in saker så de inte förstörs osv. Han är sååå bra för Mergim som tar efter hans beteende. Mitt hjärta skulle brista om de blev separerade 😩
Sami är såklart också rolig !
Medlem
Om sammi välger lennie til middag og overnatnong. Bliver mergin og julia ledsna
2020-04-23, 13:33
Medlem
Man kunde ge sig fan på att bb inte kan hålla tiderna, öppen nominering skulle ske på förmiddagen, jag tror vi har passerat förmiddagen för länge sen xDD
2020-04-23, 13:33
Medlem
Amilia spenderade asså nonstop 30 min och berättar hur mycket hon avskyr sami och att de inte är en ursäkt att han växte upp på landet, och om hon hade vetat detta så skulle hon vägra att vara i samma hus som honom... taktik att få över folket på lennies sida?
Ännu sjukare var att alla höll med och ingen vågade säga ifrån.
Samt att hon duckade alla kommentarer om hennes beteende mot Lennie
2020-04-23, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Enligt mig finns det bara en som verkligen kan kallas big brother. Det är Lennie, gnäller inte, vill göra aktiva saker, gör mat till alla, lär upp och instruerar de som inte gjort vissa saker tidigare. Peppar! Tänker på att städa upp och plocka in saker så de inte förstörs osv. Han är sååå bra för Mergim som tar efter hans beteende. Mitt hjärta skulle brista om de blev separerade 😩
Sami är såklart också rolig !

Tack någon med lite vett i skallen!
han är BIG BROTHER.
sami är little brother.
2020-04-23, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror hon var avundsjuk på Jasmine för att hon är smal. Amalia kanske skulle sökt till Biggest Loser istället där hon passat in bra. Kanske hon tog fel blankett vid ansökan? B.B och B.L är snarlikt.

Jasså ..... varför kysste Martin i så fall Amilia och hade handen innanför hennes bh om han redan hade den snyggaste bruden. Tror Martin gilla lite större bröst liksom majoriteten av alla män 😍
Mergim har sagt till Julia idag att hon har fina bröst. Han sa inte det till Jasmine.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-23 kl. 13:39.
2020-04-23, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Amilia spenderade asså nonstop 30 min och berättar hur mycket hon avskyr sami och att de inte är en ursäkt att han växte upp på landet, och om hon hade vetat detta så skulle hon vägra att vara i samma hus som honom... taktik att få över folket på lennies sida?
Ännu sjukare var att alla höll med och ingen vågade säga ifrån.
Samt att hon duckade alla kommentarer om hennes beteende mot Lennie

Hon visste ju inte att hon levt med en Nazist i 60 dagar , och fått reda på det nu på utsidan.
2020-04-23, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
sami åker på måndag ni hörde det här först

Det gör han inte...sluta med dina påhopp om hans bakgrund..han har verkligen tagit tag i sitt liv och är den enda värdiga vinnaren...ödmjuk, snäll, rolig..
2020-04-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Tack någon med lite vett i skallen!
han är BIG BROTHER.
sami är little brother.

Big Brother är det som du hör i högtalarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in