2020-04-23, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Trodde man fick rösta på två. Hade varit ett bättre upplägg. Sami lär ju välja Julia, där händer det nog inget spännande..

Exakt, Julia kommer supa och vilja mysa, Sami vill äta nyttigt och sova.
Vinner Sami får han välja Martin.
Jag vill hellre se Mergim och Lennie och mycket alkohol.
2020-04-23, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaJens
Instämmer till 100%
Hoppas han väljer Julia, det vore mest underhållande och se henne bli full instängd med honom

Då gillar du alltså inte Sami?
2020-04-23, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Röstade på Sami..ska bli spännande att se vem han väljer..

Har sett flera inlägg om att tonen i denna tråden har ändrats..kan inte annat än att hålla med..Jag skaffade konto i febr enbart för BB..I början tyckte jag det var rätt trevligt här...Men något har ändrats..

Kommer att fortsätta kolla här och skriva när jag känner för det men vet inte om jag har kvar kontot efter BB...

Röstade också på Sami.
2020-04-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Många som skriver att Martin o jassa skall autonomineras dom har fuskat att rösta på Frida genom ögonkontakter o tittat på henne stämmer det ?

Varför ska deltagarna nominera varandra i så fall ? Stackars Jass, tror inte hon vill nominera Martin men hon har inget val. De ska redovisa vem de röstat på.
2020-04-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaJens
Instämmer till 100%
Hoppas han väljer Julia, det vore mest underhållande och se henne bli full instängd med honom

Jag hoppas han väljer någon annan.
2020-04-23, 11:44
Medlem
Vill helst att Sami ska välja Julia men hade varit intressant om han väljer Lennie...måste ju inte vara en tjej..
2020-04-23, 11:45
Medlem
Tror alla fanboys av Sami här röstar på honom enbart för att de vill att han ska bli av med oskulden. Grymma är ni! forsätt kämpa för honom *LOL*
2020-04-23, 11:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Tror alla fanboys av Sami här röstar på honom enbart för att de vill att han ska bli av med oskulden. Grymma är ni! forsätt kämpa för honom *LOL*

tror nog sami fått ligga mer än vad du har fått i ditt liv dessutom sami ex är ju inte ful precis
2020-04-23, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror nog sami fått ligga mer än vad du har fått i ditt liv dessutom sami ex är ju inte ful precis

vad heter han?
2020-04-23, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Vill helst att Sami ska välja Julia men hade varit intressant om han väljer Lennie...måste ju inte vara en tjej..

Ja hade varit roligt om sami vinner och väljer Lennie för att se hur mergim skulle klara sig.
2020-04-23, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Allt är ett spel hon utnyttjar honom för att komma långt så har det vart sen start när Martin kom in kärlekspar kommer oftast långt. Folk blir så lurade och vill se det. Men hur fan kan man inte se att allt hon gör är fake?! Vem vill se på henne så jävla cringe!! Man ser ju igenom allt lätt om man nu inte är riktigt trångsynt och efterbliven.

Visst är det så! Jag minns i början när Julia öppnade upp för Jasmine och sa att hon var kär i Sami så tog det bara ngn dag (tror jag) så började även Jasmine prata om att hon hade känslor för Sami och vips kom Martin in och flera av tjejerna (och vissa killar) började svansa efter honom istället och på bara nga timmar typ så vände Jasmine igen och nu blev det då Martin som blev målet. Nu kan ngt växt fram mellan de, vad vet jag.. en vana kanske, men ngn framtid hoppas jag inte de har för de är verkligen inte bra för varandra av olika anledningar som jag inte vill spekulera i och gå in på här och nu.
2020-04-23, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Ja hade varit roligt om sami vinner och väljer Lennie för att se hur mergim skulle klara sig.

Min tanke också..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in