2020-04-23, 12:29
Medlem
Har en fundering jag tänkte dela med mig av...
Hur kommer Mergim må den dagen han skiljs från Lennie? Tycker faktiskt synd om honom ibland..han verkar helt svältfödd på närhet och kärlek..Han hade behövt skilja sig från Lennie successivt annars får han det jättejobbigt sen..

Hoppas innerligt att psykologen finns tillgänglig den dagen han ska ut från bubblan..och att hans anhöriga stöttar honom på ett bra sätt utan att döma honom..
2020-04-23, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman76
Varför ska alltid samma personer röstas fram, tycker någon som fått mycket straffar och inga belöningar förtjänar det lite mer..
Alla har vel vundet mergin og frida. Mergin og lennie. Vet inte julia og sammi.
2020-04-23, 12:33
Medlem
Sami och Mergim på dejt.
2020-04-23, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Hur kommer Mergim må den dagen han skiljs från Lennie? Tycker faktiskt synd om honom ibland..han verkar helt svältfödd på närhet och kärlek..Han hade behövt skilja sig från Lennie successivt annars får han det jättejobbigt sen..

Hoppas innerligt att psykologen finns tillgänglig den dagen han ska ut från bubblan..och att hans anhöriga stöttar honom på ett bra sätt utan att döma honom..
Ja det bliver hårdt. 3 timer så gråter han. Men det er nok også husets fel. Det måste vära svärt vare i huset 24/7 . Iblandt
2020-04-23, 12:37
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
först grät hon över svante inte skulle känna igen henne, förra veckan "över sami"

vad ska hon gråta över denna gång?
Tja, hon skulle ju kunna gråta över hur orättvist det är att Mergim har alla sina galna släktingar som spammar här på flashback.
Har ni i familjen Fekas trollfabrik lagt användaren Observer2020 på is nu, och kör enbart på Willos?
Smart drag, ni är SÅ luriga! 😉
2020-04-23, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68

Tror inte på att han är svältfödd. Däremot borde är det nog få som står ut med fjollan. Lennie borde dra öronen åt sig och fundera över hus pass sjuk plåsterlappen är egentligen. Hade jag haft en sån där person efter mig skulle jag fly fältet. Kan tänka mig att Mergin blir en stalker framöver då han är besatt av den Lennie. Tycker Mergin är en läskig person.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-04-23 kl. 12:47.
2020-04-23, 12:38
Medlem
Amilia snackar om Samis Nazist tatueringar på instagram live just nu
2020-04-23, 12:41
Medlem
Röstningen vad jag gissar på
Lennie 2 p mergim 1 frida
Mergim: 2 p lennie 1 frida
Frida 2 p Lennie 1 mergim
Jasse 3 p martin 1 julia
Julia 2 poäng sami 1 jasse
martin : 2 p jasse, 1 sami
Sami : 2 poäng julia 1 p martin

Lennie 2 p mergim
Mergim: 2 p lennie
Jasse 3 p martin
martin : 2 p jasse

Dessa är ju solklara
2020-04-23, 12:42
Medlem
" vet att BB står för att täcka över hans tatueringar " :O

wtf...
2020-04-23, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
" vet att BB står för att täcka över hans tatueringar " :O

wtf...
Det var ett djävla tjat på dig. Vad vill du? Hans tatueringar är inaktuellt sen lång tid tillbaka. Kom med nåt nytt!
2020-04-23, 12:50
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Tror inte på att han är svältfödd. Däremot borde är det nog få som står ut med fjollan. Lennie borde dra öronen åt sig och fundera över hus pass sjuk plåsterlappen är egentligen. Hade jag haft en sån där person efter mig skulle jag fly fältet. Kan tänka mig att Mergin blir en stalker framöver då han är besatt av den Lennie. Tycker Mergin är en läskig person.
Håller med verkligen. Skulle inte förvåna mig om han kommer vara med på tidningsrubriker i framtiden då inte i en positiv artikel. Han skrämmer mig verkligen han är som en blodsugande fästning på Lennie.
2020-04-23, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Håller med verkligen. Skulle inte förvåna mig om han kommer vara med på tidningsrubriker i framtiden då inte i en positiv artikel. Han skrämmer mig verkligen han är som en blodsugande fästning på Lennie.

Sami har varit med i 2 artiklar sen sin vistelse i BB, både negativa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in