2020-04-22, 23:41
Medlem
Någon som vet om Amilia varit inne och läst denna tråd än? Hon skulle ju göra det när hon kom ut.
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Men då blir det ju Jassa, Lennie och Mergim mot varandra? Eftersom att den enda som lär ge Jassa poäng är Martin och Julia. Martin kommer inte sitta pga Jassas extrapoäng och Sami som röstar på honom. Så det blir trion Jassa Merg och Lennie? Ev Frida också

Ja, det kan nog stämma som du skriver. Undrar om de kommer på något sätt rösta taktiskt och hur det skulle kunna gå att göra när de inte kan snacka in sig. Ingen vill ju sitta mot Sami eller Lennie för då ryker dom. Möjligtvis en twist i helgen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alltså under många veckor har jag tyckt om Jasmine men på senare tid har hon betett sig otroligt dåligt och jag stör mig på henne något enormt. Hon säger att hon tycker om Martin, hon såg hur mycket ångest han hade över kyss-situation och vad gör hon då jo frågar honom "Vad tror du dina systrar kommer tycka om detta?", en sån troligt onödig sak att fråga när hon ser hur mycket ångest han hade och hur dåligt han mådde. Sen kan man se tydligt att alla hennes tårar är bara fejk, den ända gången man kunde se att hon genuint var ledsen var när dem visade videon som var en minne till Adam Alsing bortgång.
Hon har bara blivit en sån enormt jobbig person, hon ställer alltid otroligt onödiga frågar till bland annat Martin och beter sig allmänt omoget. Förstår helt ärligt inte hur Martin orkar med henne.
Hon är så extremt omogen. Känns verkligen max 15 år mentalt. Märks även tydligt hur hon är på både Sami och Lennie mycket mer nu för att göra Martin svartsjuk
Hon är nog svår att få ut då hon verkar ligga bra till hos tittarna så om vi får chansen får vi passa på.
2020-04-22, 23:42
Medlem
Oavsett vilka andra som hänger löst med Jassa på måndag så hoppas jag på att folk röstar ut henne, hon har blivit räddad alldeles för många gånger av tittarna. I början så förtjänade hon vill det men nu så tycker jag att hon bör åka hem, det finns ingen anledning till att vilja ha kvar henne i huset
2020-04-22, 23:43
Medlem
InfraGuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Undrat det också. Frida som pratar om Kärlek hela tiden.
Är det för hennes öppna kärlek för sex med allt och alla? Kanske ingen kille som vill ha ett öppet förhållande.
Nått måste det vara.

Kan inte minnas att hon någonsin var tillsammans med någon under tiden jag umgicks med henne.
2020-04-22, 23:47
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfraGul
Kan inte minnas att hon någonsin var tillsammans med någon under tiden jag umgicks med henne.
Hur va Frida med kärleken då?
Killar?
2020-04-22, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Men då blir det ju Jassa, Lennie och Mergim mot varandra? Eftersom att den enda som lär ge Jassa poäng är Martin och Julia. Martin kommer inte sitta pga Jassas extrapoäng och Sami som röstar på honom. Så det blir trion Jassa Merg och Lennie? Ev Frida också
I dagens avsnitt frågade Jasmine Mergim om hon måste lägga sin extra poäng på samma person eller på en tredje person. Men de pratade inte mer för han var rädd de skulle bryta mot någon regel. Sen sa hon i bikten hon är tveksam till vad hon känner för att Martin är kvar. Lät på henne som att hon vill han ska lämna. Hade ju varit en twist om hon inte gett honom poäng. Men sen låg hon med honom på kvällen så jag vet inte vad man ska tro om henne. Hon kallar Julia labil, men vad fan är hon själv då?
2020-04-22, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfraGul
Hon pratar ju om att hon gillar öppna förhållanden och att gå på swingers träffar.
2020-04-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Någon som vet om Amilia varit inne och läst denna tråd än? Hon skulle ju göra det när hon kom ut.

Hon sa på instagram live att hon tipsad att ej titta och hon sa " Tro mig jag kommer inte öppna den sidan på 50år"
2020-04-22, 23:54
Medlem
Kollade par minuter i live sändningen ...... jäsp

Det kvittar vem som är kvar och vem som ryker. Lika kul som en gudstjänst på tv.
2020-04-22, 23:55
Medlem
InfraGuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hur va Frida med kärleken då?
Killar?

Hon umgicks mest med oss grabbar, träffade henne för att en kompis till mig var tillsammans med en kompis till Frida.

Dessutom var en annan vän till mig tillsammans med en av Fridas vänner.

Både hon och jag agerade femte och sjätte hjul när vi alla umgicks.
2020-04-22, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Det är ju bara en öl här och en där, visst många dar men otrolig liten mängd jämfört med tidigare årgångar.
Tror det var typ 2005, då var det en snubbe som hette Peter (om jag minns rätt), han var så kopiöst redlös att inte kunde stå, så han ramlade ner på knä och pissade typ 3 liter mitt på deras vardagsrummsmatta.🤣

Nu följer jag inte programmen, utan ser lite kortare inslag, men det verkar ju som Julia är på lyset hela tiden, kan inte bara vara nån enstaka öl? Hon ser ju dyngrak ut hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in