Citat:
Ursprungligen postat av
SmartaMarta666
Ja klart det var en sekt som skulle ändra på henne...en sann kristen låter folk utvecklas i sin egen takt när de är mogna. Så länge det inte handlar om små barn förstås, och du vet väl att LW var inget litet barn?
Lena var faktiskt mamma till tre barn, en vuxen kvinna på 45 år. Tre barn har förlorat sin mor, hur tror du att de mår idag? Har de förlåtit mördaren eller kommer de hämnas sin mors död en dag?
Jag tror de är som sin mor mycket förlåtande och kloka. Men pappa UW tror jag däremot är rasande och hämndlysten och kommer krossa mördaren på sitt eget sätt när han får veta vem det är, han kommer efter om det så tar 20 år tänker jag. Vad tror du?
Man får tro som man vill ... vi kanske läst eller tagit intryck av olika avsnitt .. men jag vill säga att jag tror det kan vara tvärtom. Barnen kan jag tänka mig lagrar sina minnen år efter år och en dag ... kan de slå näven i bordet på allvar. Deras mamma! Allt de inte hann säga, prata ut om med henne! Om inte förr så när de är vuxna nog att ha en del erfarenheter som de kunnat diskutera med LW.
UW är redan vuxen och jag tror han känner en fruktansvärd irritation och vet inte hur han ska "placera sig", ja han kan vara utom sig. Men tror ändå inte han hade så mycket otalt med LW
att han är redo göra dramatisk handling av sina känslor, över att inte få ha henne kvar i sitt personliga liv -
Men nog kan man förstå om han bedriver detektiv-verksamhet.
Man borde bli introvert med tiden, av en sådan erfarenhet, ha få med goda vänner.