Citat:
Ursprungligen postat av
bfj
Vilket jäkla hjärnsläpp på sifferkombinationerna på låset. Fredrik skulle lagt in ett veto och vägrat dela ut poäng. 36 000 kombos? 640? Skulle verkligen vilja höra resonemangen.
Jag ska ärligt säga att jag också blev lost. Jag började tänka att om man bara får använda en siffra en gång, exempelvis 0123 så blir det ju 5040 kombinationer men om man får använda en siffra flera gånger, exempelvis: 1111 så blir det ju 10000 plus att det blev lite av en idiotfråga för man övertänker det. Aja kunnat alla sportfrågor inklusive den med Bolt denna säsong, men de flesta deltagarna har svårt just för sport.
Inte så bra UP av Micke. Exempelvis Öland och även han trodde 52 delstater, sjukt vad många som går på den myten. Men de fick ju in några "turpoäng" som Vegas och nån till. Lär avgöras i UP och där ser jag Erik som stor favorit mot Gry.
Måste också säga att jag trott fel om Churchills citat hela livet. Trodde det var när soldaterna fick hjälp av privatpersoner vid Dunkirk. Trots att jag vet att citatet ofta visas upp i samband med RAF-piloter. Och det korrekta svaret är förstås mycket rimligare.
Synd med UP där. Hade kunnat vara ännu jämnare men gillar båda lagen så skiter egentligen i vilka som vinner.