• 4
  • 5
2020-03-02, 10:56
Medlem
Stygotiuss avatar
Roligt att se de kriminella som frsvarar KA i trden och sger att han r s duktigt o.s.v. Det lite lustiga med kriminella r att de skaffar sig favoritadvokater, men man mrker snart att de kriminella har noll och ingen aning om vilka advokater som faktiskt r duktiga.

Till KAs frsvar ska man dock vara tydlig med att han inte p ngot stt r pedofil, gjort sig skyldig till barnporrbrott eller liknande. Han har haft ngon bild dr hans egna barn var naket. Att ha helt oskyldiga bilder p telefonen p sina barn, dr de ibland r nakna nr det gller smbarn, r vl ngot som nra nog 100 % av alla frldrar har.
Senast redigerad av Stygotius 2020-03-02 kl. 10:59.
Citera
2020-03-02, 11:00
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locolocoloco
Mhnda det r intrycket du tycker han ger men nej han r ingen alkis ..

Han r en jvla badass advokat som har haft extrem framgng p extremt kort tid .. drfr mnga ogillade honom ...

Han r inte som andra advokater som har portflj kostym en kul uppstoppad i rven ...

Utan han knns som oss.. en man av folket . Inte s jvla skitnoga.. han sger vad han tycker och tnker och fruktansvrt flitig ....

Knns som man knt han helahela livet nr man trffar honom

Sveriges Saul Goodman?
Citera
2020-03-02, 12:36
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKIsommarLOV
Vad menar du med "i sin yrkesroll"? Hr det till advokatyrket att skicka dick pics nu? Frvisso r vl de flesta jurister kukhuvuden...

PRIVAT: Anvnder sin privata mailadress snoppen@kuken.nu fr att maila avkldda bilder till sin granne Amanda.

YRKESROLL: Anvnder sin arbetsmail advokaten@advokatfirman.se fr att skicka nakna bilder till sin klient Nelly.
Citera
2020-03-02, 17:43
Citat:
Ursprungligen postat av TheLemonade
Har aldrig hrt talas om aktuell advokat... Kan ngon hnvisa till ett uppmrksammat ml, dr han har fretrtt mlsganden eller tilltalad? Jag kanske missar ngot.

Han var frsvarare i skjutningarna p Vr krog och Bar. Fick sin klient friknd.

Han sjlv dmdes till villkorlig dom och dagsbter i hstas fr bokfringsbrott. Det var drfr han begrde uttrde ur samfundet.
Citera
2020-03-02, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQBadboll
Han var frsvarare i skjutningarna p Vr krog och Bar. Fick sin klient friknd.

Han sjlv dmdes till villkorlig dom och dagsbter i hstas fr bokfringsbrott. Det var drfr han begrde uttrde ur samfundet.

I Tingsrtten blev det villkorligt men klagaren var inte njd och verklagade till Hovrtten som ven utdmde 75h samhllstjnst. Kanske drfr han hngt p Betelskeppet och hjlpt till den senaste tiden.
Citera
2020-04-22, 20:31
Medlem
Mycket spekulationer i denna trden. KA har varit besvrlig som faan mot poliser o rttsvsendet, haft en ton som i princip bad dom dra t helvete ibland . Nr hans fd anvnder deras gemensamma barn i vrdnadstvist och anvnder privata bilder som bevis tror faan att rttsvsendet ser chans att nita honom stenhrt och frska misskreditera honom bakvgen s mycket det bara gr . Synd att han slutade som Advokat d han aldrig gav upp p sina klienter i motsats till dom flesta som gr p rutin o saknar glden han har / hade. Synd p sdan talangfull advokat , men vad n han gr vidare kommer han nog vara p vre plan dr Ox . Min erfarenhet av honom r nr han kastade ut mig ngra gnger p krogen dr han jobbade , s dr r jag ingen fan . Men frmodligen var det rtt , tyckte jag ju inte d .......
Citera
2020-04-22, 23:01
Medlem
svensson1970s avatar
varfr skickar man ens dicXpic? vad r det som r s jvXXX upphetsande med det?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in