2020-04-21, 19:38
Medlem
På sistone tycker jag denna tråd har börjat likna allt mer forum som aktieraketer.

Jag tycker inte det är så intressant att se samma diskussioner som finns där här. Tips delas här som haussats hårt dagarna innan på mainstream forum.

Absolut ska man kunna dela med sådant andra forum berört men när man redan sett väldigt många inlägg om det på FB I samma veva blir det inget tips riktigt. Mest bara återberättelse.
Citera
2020-04-21, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goofymod
På sistone tycker jag denna tråd har börjat likna allt mer forum som aktieraketer.

Jag tycker inte det är så intressant att se samma diskussioner som finns där här. Tips delas här som haussats hårt dagarna innan på mainstream forum.

Absolut ska man kunna dela med sådant andra forum berört men när man redan sett väldigt många inlägg om det på FB I samma veva blir det inget tips riktigt. Mest bara återberättelse.

Vilka andra forum menar du?
Citera
2020-04-21, 20:30
Medlem
Bettingpro1s avatar
Asarina lär störtdyka imorgon ? Man kanske ska slänga in en slant där imorgon?
Citera
2020-04-21, 21:43
Medlem
Paatiences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettingpro1
Har de några andra spännande pågående studier utöver Sepranolon? Annars ser jag inte det som någon superinvestering direkt.. både högrisk och det kommer ta låång tid för den att återhämta sig om den nu skulle göra det.
Citera
2020-04-22, 04:58
Medlem
Bettingpro1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paatience
Har de några andra spännande pågående studier utöver Sepranolon? Annars ser jag inte det som någon superinvestering direkt.. både högrisk och det kommer ta låång tid för den att återhämta sig om den nu skulle göra det.

Dom har en kassa på cirka 100miljoner samt 2 kandidater till mot Menstruell migrän och Tourettes som redan är finansierade.

Så en chansning kanske kan vara på sin plats

Men som du säger, det lär ta tid , så pengarna jobbar nog bättre på annat håll
Citera
2020-04-22, 09:41
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten666
Du behöver inte vara tveksam min vän! Jag är personligen ganska säker på att ASARINA kommer att sticka upp inom någon vecka/or, mot 70-120kr.
Ok, när lyfter raketen? Det stavas Katta-strof tror jag...
Citera
2020-04-22, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp

Verkligen
Citera
2020-04-22, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp

En av anledningarna till att jag aldrig vågat/vågar ta i något med Pharma i namnet.
Gänget över på Avanza säger att dom tankar upp nu på 9kr.
Citera
2020-04-22, 11:33
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettingpro1

Hmm den aktien verkar lika "lynnig" som kvinnorna deras nya produkt är till för.

de flesta fruntimmer i den ldern får hormonbehandling (viket inte är speciellt nyttigt)

Så frågan är om produkten verkligen kommer att bli en "storsäljare" knappast. tror jag..
Citera
2020-04-22, 14:19
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goofymod

Tror det handlar om den rådande corona krisen..Den öppnar möjligheter till "klipp" och bolagsraketer utöver det vanliga.

Själv funderar jag lite på hur oljerelaterade bolag kommer reagera efter de låga priserna på olja just nu..Då världen startar upp igen efter corona så lär oljebolagen fortsätta att nasa sin olja inom överskådlig tid och priserna kommer ta fart igen. Det är mer eller mindre ofrånkommligt.

Dessutom är oljelobbyn stark i USA så den kommer inte ge sig i första taget vad gäller att få upp priserna igen. Fraktbolagen för olja och gas har rasat likaså och kan köpas billigt. De som nu ligger lite stabilare är de norska bolagen som fraktar nordsjöolja i huvudsak men även dessa har tappat och lär gå upp en hel del inom några månader..

Så jag funderar på att köpa på mig lite mer av just olje relaterade aktier och se vad det ger på 3-4 månaders sikt.
Citera
2020-04-22, 22:37
Medlem
Kan varmt rekommendera er som är intresserade av att handla många men billiga aktier som förhoppningsvis kommer dra iväg snart.
NEODYNAMICS
Rekyl ned idag så de var billigt att fylla på. Förhoppningsvis fortsättning uppåt nu i slutet av veckan
Som alltid, läs på innan ni investerar vänner
// Katten
Citera
2020-04-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten666
Kan varmt rekommendera er som är intresserade av att handla många men billiga aktier som förhoppningsvis kommer dra iväg snart.
NEODYNAMICS
Rekyl ned idag så de var billigt att fylla på. Förhoppningsvis fortsättning uppåt nu i slutet av veckan
Som alltid, läs på innan ni investerar vänner
// Katten
Jovisst, asarina gjorde också en liten rekyl ned idag så jag antar du köpte på dig ordentligt där med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in