2020-04-22, 22:48
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Planen är väl fortfarande att Jasse ska ut på måndag?

Ja 💯!!
2020-04-22, 22:49
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eftersom att jag själv pillar med håret vet jag hur skönt det är. Men förstår att det är irriterande för alla andra. Men det är verkligen ren njutning, kan inte specificera varför dock.

Nej, men nu räcker det väl Frida. Svara inte då utförligt på varje fråga. Stackars Sami!
Håret, det är inte att du blir avslappnad då? Så är det då för sambon.
2020-04-22, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Precis! 😊 Var Julia inne på sin tionde dag nu?
Jag tror det. Fast jag tror inte hon krökade i söndags utan tog någon öl som var kvar. Fast jag kan ha fel om det.
2020-04-22, 22:51
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nu kanske jag kommer in sist på bollen här.... men har Julia och Frida suttit med Amor så himla länge pga att häva alkohol? Sorry om frågan ställts förr ikväll

Yesss,
2020-04-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Håret, det är inte att du blir avslappnad då? Så är det då för sambon.
Jo, blir väldigt avslappnad. Bästa som finns. Eller det i kombination med att röra på benet är magiskt! Förmodligen samma sak för Julia. Dessutom är det nästan omöjligt att sluta med det då det är något som man gör kranar tänka på det, då hade någon sagt till henne hade hon nog ändå inte kunnat sluta.
2020-04-22, 22:52
Medlem
skillemandinkis avatar
Vad ser ni i Frida? Jag tycker hon är vidrig!
Kolla hur hon håller på när folk inte vill bada nakna med henne! Jävla subba och bli sur för de. Hoppas ingen badar med henne ikväll så ska vi se hur jävla högt hon skrattar
2020-04-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Yesss,

Haha! Känner spontant att den duon borde varit först ut
2020-04-22, 22:55
Bannlyst
Tar hellre ut Frida än Jasmine, jassa fyller en funktion med Martin och är lagom jobbig, man måste ha nån att störa sig på nu när Amilia åkt ut.
Frida tål jag inte med sina påtvingade kramar.
2020-04-22, 22:57
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Tar hellre ut Frida än Jasmine, jassa fyller en funktion med Martin och är lagom jobbig, man måste ha nån att störa sig på nu när Amilia åkt ut.

Frida är inget hot mot Sami, det kan Jasse bli igen om hon får vara kvar därinne och smöra för småtjejerna. Hon måste ut NU!
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Kan ju bara utgå ifrån tidigare röstningar som inkluderar både Sami och Lennie. Sami har haft störst stöd i alla dessa, med minst 20% försprång.

Det ligger nog ganska nära sanningen så som det ser ut idag och om man läser sociala medier. Frågan är hur mycket mer stöd han kommer att få efter den sidan han visade idag. Tidigare så skall i ärlighetens namn man inte sett de sidorna av honom. Men sker inget under eller olycka innan så är han den säkraste vinnaren i BB någonsin .

Min hemliga favorit är ju sedan tidigare Jullan men kommer ändå att rösta på Big Sam.
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Frida har EN grej som många gånger känns störande. Hellre det än Jassas skrik, skådespel, manipulation, humörsvängningar, skitsnack, barnslighet... Hon är säkert en fin person på utsidan men jag byter kamera så fort hon är med.
2020-04-22, 22:58
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Hur fan kan de bjudas på så mycket alkohol i huset? Så sjukt oansvarigt av produktionen. De vill bara ha bra TV och skandaler, låter alla sova i samma rum o.s.v. Bara idioter och trasiga människor ställer upp i en sådan här dokusåpa.
Det är ju bara en öl här och en där, visst många dar men otrolig liten mängd jämfört med tidigare årgångar.
Tror det var typ 2005, då var det en snubbe som hette Peter (om jag minns rätt), han var så kopiöst redlös att inte kunde stå, så han ramlade ner på knä och pissade typ 3 liter mitt på deras vardagsrummsmatta.🤣
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-22 kl. 23:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in