2020-04-22, 22:00
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Kommer på mig själv att stänga öronen när Frida pratar..precis som jag gjorde med Amilia...
Amilia kunde iaf vara lite rolig ibland i sitt malande.
Frida är bra på att stötta de sorgsna personerna därinne (förutom sigsjälv på snefylla) men det känns som Frida är fast besluten i sin kärleksbubbla... hur många gånger säger hon kärlek i sitt babbel.
2020-04-22, 22:01
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
jo jag ser samma plågsamt på ett sätt men försöker igga den biten och uppskatta att de bjussar på sina tankar. Blir extra komisk effekt när Sami kör sitt Amor-race ändå
Jo, absolut! Håller med dig helt. Jag tycker ändå om pratstunden. 😍
2020-04-22, 22:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Amilia kunde iaf vara lite rolig ibland i sitt malande.
Frida är bra på att stötta de sorgsna personerna därinne (förutom sigsjälv på snefylla) men det känns som Frida är fast besluten i sin kärleksbubbla... hur många gånger säger hon kärlek i sitt babbel.
Det är konstigt att hon inte varit riktigt kär på över 10 år (måste ju ha varit när hon var 18-19?). Vad har hänt, undrar man ju?
2020-04-22, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Som du skriver Lennie är Inget och Ingen
Och Inte heller någon Vinnare.

Lennie, är mannen som sagt minst under en säsong av BigBrother någonsin.
Och det är det enda Lennie är vinnare av. Och Han är inte någon Finalist.

Jag fortsätter mitt kampanjande mot ryggradslösa-tråk-Lennie. Han ska ut så snart som möjligt, före eller efter albanfjollan.
2020-04-22, 22:05
Medlem
Jebbejabos avatar
Planen är väl fortfarande att Jasse ska ut på måndag?
2020-04-22, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo

ja lätt
2020-04-22, 22:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag fortsätter mitt kampanjande mot ryggradslösa-tråk-Lennie. Han ska ut så snart som möjligt, före eller efter albanfjollan.
Men han är populär i omröstningar...

Jag vill gärna också att han åker. Inte för att jag ogillar honom, men för att han är den enda som eventuellt skulle kunna vinna mot Sami i framtiden. Det får inte ske. Sami behöver pengarna.
2020-04-22, 22:08
Medlem
Citat:

så klart.
2020-04-22, 22:09
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Är det bara jag som stör mig på Julias hårpilleri?
2020-04-22, 22:09
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Men han är populär i omröstningar...

Jag vill gärna också att han åker. Inte för att jag ogillar honom, men för att han är den enda som eventuellt skulle kunna vinna mot Sami i framtiden. Det får inte ske. Sami behöver pengarna.

Lennie kommer aldrig vinna över Sami, dessutom kommer det inte gå att rösta ut honom mot någon annan än just Sami. Bättre att fokusera på att få ut Jasmine, det är fortfarande genomförbart efter att hon grävde sin grav lite djupare förra veckan. Väntar man för länge med att skicka ut henne så blir hon ett stort hot igen, som hon var i början.
2020-04-22, 22:10
Medlem
123....s avatar
Citat:

Jajjemen!
2020-04-22, 22:10
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är konstigt att hon inte varit riktigt kär på över 10 år (måste ju ha varit när hon var 18-19?). Vad har hänt, undrar man ju?
Kanske problem att komma nära och hitta till den känslan, hon har sagt atr hon gått/går hos psykolog och kanske har problem.
Alla hennes matande citat hon repeterar känns som hon kört som mantra för att våga tro på kärlek.
Jag tycker hon är ute på fel spår, men min åsikt spelar nog ingen roll här och kanske är off topic...

Jaha, och där säger hon just att hon jagat kärlek och haft kassa relationer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in