2020-04-22, 21:48
Medlem
icons avatar
Gillar den här kvällen med jullan mycket bättre. Härligt att tjejerna bjussar på sig själva-
Och nu bjussade Jullan på att hon måste på toa.
2020-04-22, 21:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sami sa ju precis att Lennie var riktigt välhängd. Det trodde jag faktiskt inte om honom.
Hehe. Antingen var det bara på skoj eller så har han också sett!

Jag tycker att det är lite jobbigt hos Amor nu. Det känns som att Frida och Julia tävlar om vem som är mest casual och förstår värdet i kärlek och värdet hos sig själva. Bara jag som ser tävlingen? Det är en typisk tjejgrej. Sorry om ingen ser det. I'm druuuuunk
2020-04-22, 21:49
Medlem
Hur mycket har Julia lyckats hälla i sig? Frida sa ju redan efter ett par minuter ”har du reeedan druckit upp?”.

Sami säger ”hur lång tid tar en tjejbajs” när Jullan måste springa och bajsa. 😂😂😂 Han är så unik och rolig. Det är just på grund av sånt som jag gillar BB.
Medlem
icons avatar
hahaha "hur lång tid tar en tjejbajs?" Sami...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej, satt i mobilen och man kan inte ta screenshot då. Men håll utkik nästa gång han ska duscha, han duschar väl minst en gång varje dag?
Hoppas det

Trodde Lennie skylde sig. Är han väldigt obrydd, eller brukar han hålla för?
Medlem
Spajdors avatar
Sami lär få rännskita efter allt detta vindruvspoppande.
2020-04-22, 21:50
Medlem
Citat:
Sami sa ju precis att Lennie var riktigt välhängd. Det trodde jag faktiskt inte om honom.
Jo, jävla det såg man. Trodde inte det heller om honom han är så mesig. Men förklarar hans galna sexliv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Jag tycker att det är lite jobbigt hos Amor nu. Det känns som att Frida och Julia tävlar om vem som är mest casual och förstår värdet i kärlek och värdet hos sig själva. Bara jag som ser tävlingen? Det är en typisk tjejgrej. Sorry om ingen ser det. I'm druuuuunk
Jag trodde att han skojade men Frida väl också att hon råkat se den och blev chockerad?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

jo jag ser samma plågsamt på ett sätt men försöker igga den biten och uppskatta att de bjussar på sina tankar. Blir extra komisk effekt när Sami kör sitt Amor-race ändå
2020-04-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jo, jävla det såg man. Trodde inte det heller om honom han är så mesig. Men förklarar hans galna sexliv.
Ja, det förklarar kanske en del. Ha. Känns ju inte som någon som är lite snuskig i sängen men man blev ju nästa lite kåt när han pratade om sex igår. OM man klippte bort Jasmine i situationen vill säga.
2020-04-22, 22:00
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Lenny har aldrig hotat med att lämna
Lenny spelar spelet tar vara på möjligheterna
Lenny är fd soldat hans har tålamod ( inget kan krossa honom )
Lenny är inte fd nazist
Lenny lyssnar inte på tonåringar som idagens samhälle rappar om att skjuta varandra( som er hjälte) sjunger ut hela tiden.
Lenny har ingen weed planta tatuerad på armen som er hjälte.
Lenny vill ingen ont, inget folkslag, ingen.
kan fortsätta.

Lenny är big brother 2020
min kampanj forsätter.
Som du skriver Lennie är Inget och Ingen
Och Inte heller någon Vinnare.

Lennie, är mannen som sagt minst under en säsong av BigBrother någonsin.
Och det är det enda Lennie är vinnare av. Och Han är inte någon Finalist.
2020-04-22, 22:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag trodde att han skojade men Frida väl också att hon råkat se den och blev chockerad?
Jo, hon sa ju det. Vet inte varför, men trodde att Martin var mer välhängd än Lennie (det kanske han är, fan vet jag), men ändå kul. Fan att jag missade detta.

Hoppas man får se sen. Det är faktiskt roligt att se deltagarna nakna. Skiter i alla som säger "kolla porr istället". Det handlar inte om att bli kåt. Det handlar ju bara om nyfikenhet och att det är något som är privat, som man vanligtvis inte har en aning om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in