2020-04-21, 13:53
Medlem
Såg intervjun med Amilia. Jävligt söt och charmig tjej. Kvicktänkt och bara så jäkla skön.
Alla ni haters stoppa tillbaka huvudet i sanden 😂 ni hade inte kunnat få upp Nickedicken nära en skärpt tjej 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 därför hatar ni

Saknar hennes personlighet i huset. ♥️ Amilia alla hatiska meddelanden du läser här är skrivna av svaga män som söker svaga kvinnor som de kan ta hand om. Lika barna leka bäst och du står i en annan klass jämfört med Jass och Julia .... Frida är något bättre med tyvärr är hon svag och konflikträdd.

Love you girl 😍🥰
2020-04-21, 13:54
Medlem
julia måste vara den lättaste personen i världen o övertala.

" mmmm "
2020-04-21, 13:58
Medlem
Nästa gång sami lämnar borde han inte få komma tillbaka.

3e gången och du är OUT! hejdå.
2020-04-21, 13:58
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Såg intervjun med Amilia. Jävligt söt och charmig tjej. Kvicktänkt och bara så jäkla skön.
Alla ni haters stoppa tillbaka huvudet i sanden 😂 ni hade inte kunnat få upp Nickedicken nära en skärpt tjej 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 därför hatar ni

Saknar hennes personlighet i huset. ♥️ Amilia alla hatiska meddelanden du läser här är skrivna av svaga män som söker svaga kvinnor som de kan ta hand om. Lika barna leka bäst och du står i en annan klass jämfört med Jass och Julia .... Frida är något bättre med tyvärr är hon svag och konflikträdd.

Love you girl 😍🥰
Släpp henne nu. Hon trivs bäst i havet
2020-04-21, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Var ska konflikterna uppstå nu? Det enda jag kan komma att tänka på är om Lennie med sin nyvunna frihet från Amilia-kopplet får feeling och sätter på Frida någon kväll, vilket givetvis skulle krossa Mergims lilla kaninhjärta. Men det förutsätter ju att Lennie verkligen är helt ovetande om att Mergim är gay och är sugen på honom. Inte helt osannolikt ändå, om någon skulle kunna vara så blind (alternativt bara tar Mergim på hans ord att han är straight) så är det Lennie..

För tar du fel enligt mig. Importören av billiga kinesiska ”kvalitetsprodukter” (aka arbetslös) är minst lika gay där mergims önskan är på alla sätt besvarad! Tyvärr fick dom inte eget sovrum pga. Röstning på bb.. Folket ville nog inte se okonventionell bögsex.
2020-04-21, 14:00
Medlem
Citat:
Vill ni bara se Sami kan ni se Lyxfällan och Raggarjävlar. Intelligensnivån borde passa de flesta som skriver här. Titta och lär er något ...... 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 om ni inte sitter i samma guppande gummibåt.

Vill inte se Sami hur han var.. vill se den han blivit och kommer bli. Är så imponerad att man kan vara så ung med tungt bagage, där alkohol var en stor del, och nu klara av att vara inlåst med så mycket alkohol runt omkring och ändå inte ta ett glas ens! Sån karaktär och viljestyrka borde uppmuntras! Dessutom på detta lägga till att ta bort sockret som är värre än tunga droger enligt vissa sakkunniga även om jag inte kan relatera till ngn.. En människa kan vara intressant och vinnarvärdig även om man inte skriker, tjoar för ingenting och nykter. Visserligen börjar det stämma med Lennie också som tar det alkoholfria och sockerfria drickat också..., (men äter så gärna godis och chips..) men han är inte i mina ögon en värdig vinnare av hundra olika anledningar som jag inte ska gå in på nu. Kram
2020-04-21, 14:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Love you girl 😍🥰

Intervjun var jättebra, ett bra avslut för Amilia. <3 Hon har skrivit några kommentarer på sin insta och det verkar som att hon är okej och tar hatet med en klackspark, hoppas det är sant bara. Hon har stått för några av de absolut roligaste ögonblicken i årets BB, hennes sarkasm, ironi och bitterhet - hello darkness my old friend - är helt ljuvlig, och hennes imitationer och kommentarer har varit så jävla klockrena.
2020-04-21, 14:03
Medlem
Citat:
Sami: - Det här vädret asså..
Julia: - Aa solen gör själen glad..
Sami: - Fad vad najs..

Så här kommer det låta nu. I en månad.

Skillnaden från förut:

Sami: - Det här vädret asså..
Julia: - Aa solen gör själen glad..
Sami: - Fad vad najs..

Amilia: - ZzZzzZzzz (från sovrummet)
2020-04-21, 14:04
Medlem
Globalisten55s avatar
Tänker lite på Patzy när han sa är det bara jag som är bög😂Nu vet vi att det var 4st.All heder för Patzy
Medlem
Citat:
Intervjun var jättebra, ett bra avslut för Amilia. <3 Hon har skrivit några kommentarer på sin insta och det verkar som att hon är okej och tar hatet med en klackspark, hoppas det är sant bara. Hon har stått för några av de absolut roligaste ögonblicken i årets BB, hennes sarkasm, ironi och bitterhet - hello darkness my old friend - är helt ljuvlig, och hennes imitationer och kommentarer har varit så jävla klockrena.

Håller med dig 😍 en av de deltagare som gjorde att jag började titta på BB för en månad sedan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Vill inte se Sami hur han var.. vill se den han blivit och kommer bli. Är så imponerad att man kan vara så ung med tungt bagage, där alkohol var en stor del, och nu klara av att vara inlåst med så mycket alkohol runt omkring och ändå inte ta ett glas ens! Sån karaktär och viljestyrka borde uppmuntras! Dessutom på detta lägga till att ta bort sockret som är värre än tunga droger enligt vissa sakkunniga även om jag inte kan relatera till ngn.. En människa kan vara intressant och vinnarvärdig även om man inte skriker, tjoar för ingenting och nykter. Visserligen börjar det stämma med Lennie också som tar det alkoholfria och sockerfria drickat också..., (men äter så gärna godis och chips..) men han är inte i mina ögon en värdig vinnare av hundra olika anledningar som jag inte ska gå in på nu. Kram

det är deltagarna som har kärleksvecka, inte vi.. spara ditt smörande, skriv det till honom i DM istället.. med en dickpic ..
Bannlyst
Lennie och Mergim ligger och håller handen, officiellt är dom ett par nu 🥰🥰🥰🥰
Synd man inte fick se blåvalen i bikini 😎

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in