2020-04-22, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Hahahha, Jassa och Martin knulllar, och pratar framtiden. Två dagar efter att Jassa gjort slut med honom.

Finns väl inte ett enda par i BB' s historia där kärleken hållit i sig när kamerorna slocknat och de kommit ut från bubblan. Jasmine vill säkert flytta i från föräldrarna, så hon kanske ger det en chans och försöker nästla sig ju i Martins hem.
2020-04-22, 19:46
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Jag gillade Jassa i team rainbow, efter det har hon bara blivit värre och värre...
Men visst, Sara och Martin år 2011 kom väl också långt om jag inte minns helt fel. Så du har rätt i det där med kärlekspar.
Sara och Martin hade ju en enorm fördel, två fullt fungerande hjärnor.
2020-04-22, 19:47
Medlem
Imperiatrixias avatar
Jullan för i helvete, gå och träna med Sammi NU
2020-04-22, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Blir orolig över dig, vilket jag inte behöver vara. Men ändå.
Sami är kung i BB. Hur ska du få mig och andra här att tycka annorlunda?
Vill nu inte skriva vad jag tänkte om dig, håller inne med det.

Jag har ett bra liv, gott om tillgångar och inga skulder. Oroa dig för mig fina du.

Jag är mer orolig för Sami, du kan fundera på hur du kan hjälpa honom så använder du din energi mer effektivt.
2020-04-22, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
LOL. Ja vi behövde detta. Den gossen är ju helt strålande. Snacka om framtid om han får rätt vägledning på vägen och hoppas innerligt att han blir skuldfri efter de galna åren han har haft.
Go Big Sam! Göteborg håller på dig!

P.S. katten tittar fortfarande misstänksamt mot mig när hon hänger här på mitt täcke

Kalmar hejar också vill jag lova! Kust till kust
Sami verkar redan gå rätt väg, och om han håller fast vid några av personerna i huset och inte trillar tillbaka så har han en ljus framtid framför fötterna. Jävligt starkt att inte falla tillbaka till flaskan när man är i ett hus fullt av idioter, hade aldrig klarat det i hundra dagar utan alkohol.

Bara lite orolig hur han ska ta all uppmärksamhet utanför huset. Man ser på honom att han är obekväm när folk ger honom positiv respons och grattar honom i typ tävlingar och så. Även när han hänger löst och blir räddad så vill han inte ta det till sig, utan drar lite på munnen. Risken finns kanske att han drar sig tillbaka några veckor efter att han kommer ut, men hoppas inte det. Han och Glasman var ju ändå roliga och planerade en Youtube-kanal ihop. Vi får se helt enkelt.
Ha det så mysigt med kissen, hon glömmer snart hur knäpp du är trots blickarna, haha.
2020-04-22, 19:50
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarligt, de borde Lennie varit med i BB och sköta matlagningen. Nå annat bidrar ha tyvärr inte med.
2020-04-22, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang

Hahahaha, håller med delvis. Dock absolut inte lika omaka som detta nuvarande par.
2020-04-22, 19:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Nej, Sara var riktigt trög! 😂 Men skitsamma. Jag tror minsann Jasmine tänker att man kommer långt om man lyckats "skapa content", som nu med att de är ett kärlekspar. Det fungerar till viss del, men absolut inte till mål. 🙃
2020-04-22, 19:53
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
HAHAHAHAHA håller med dig! Den där snubben trycker upp 20-30 inlägg om dagen för att få reaktioner från folk men är verkligen ingen som bryr sig om henne (borde vara mergims syrra) hon hyllar mergim här men vi alla vet att han blir stenad av släkten när han kommer ut, mamma mergim lär inte vara glad när hennes bögson har svurit på hennes liv när han ljög så tungan blev konstgräs.
Nä precis, och eftersom Observer2020 verkligen inte kan/får? acceptera att Mergim (och Lenny) är bögar, betyder det nog att hen också är muslim och det är haram osv
2020-04-22, 19:54
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Finns väl inte ett enda par i BB' s historia där kärleken hållit i sig när kamerorna slocknat och de kommit ut från bubblan. Jasmine vill säkert flytta i från föräldrarna, så hon kanske ger det en chans och försöker nästla sig ju i Martins hem.
Tror Martin och Sara från 2011 lyckades?
2020-04-22, 20:00
Medlem
Citat:
Tror Martin och Sara från 2011 lyckades?
Tog slut mellan Martin och Sara. Vet dock inte hur länge dom var tillsammans, men några år säkert. Sara är tillsammans med en hockeyspelare idag likt Annica.
2020-04-22, 20:04
Medlem
Någon som har en länk till BB DISCORD? Dom gamla funkar inte. Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in