Citat:
Ursprungligen postat av
Summerof69Reckless
LOL. Ja vi behövde detta. Den gossen är ju helt strålande. Snacka om framtid om han får rätt vägledning på vägen och hoppas innerligt att han blir skuldfri efter de galna åren han har haft.
Go Big Sam! Göteborg håller på dig!
P.S. katten tittar fortfarande misstänksamt mot mig när hon hänger här på mitt täcke

Kalmar hejar också vill jag lova! Kust till kust
Sami verkar redan gå rätt väg, och om han håller fast vid några av personerna i huset och inte trillar tillbaka så har han en ljus framtid framför fötterna. Jävligt starkt att inte falla tillbaka till flaskan när man är i ett hus fullt av idioter, hade aldrig klarat det i hundra dagar utan alkohol.
Bara lite orolig hur han ska ta all uppmärksamhet utanför huset. Man ser på honom att han är obekväm när folk ger honom positiv respons och grattar honom i typ tävlingar och så. Även när han hänger löst och blir räddad så vill han inte ta det till sig, utan drar lite på munnen. Risken finns kanske att han drar sig tillbaka några veckor efter att han kommer ut, men hoppas inte det. Han och Glasman var ju ändå roliga och planerade en Youtube-kanal ihop. Vi får se helt enkelt.
Ha det så mysigt med kissen, hon glömmer snart hur knäpp du är trots blickarna, haha.