2020-04-22, 19:21
Medlem
Mergim har haft 4,5 miljoner tittare på de video han lagt upp.

Kommer gå bra för killen.

Hoppas också Sami klarar av att börja leva ett normalt liv även om jag är tveksam när har redan snackar om att åka med raggarkompisarna när han kommer ut. Synd att han inte har lite vettigare drömmar utan faller i samma dynga som gav honom skulderna från början. Skillnaden nu ör att han inte kan ta lån så han får nog tänka om
2020-04-22, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Inte överraskande att just han av alla människor i det huset är den som gillar det.
Han känns helt empatilöst. Sedan börjar han prata om att han vill ha en vecka med jävelskap och att han är ledsen att han missade plundringen. Det första han sa till Julia var ju att ifrågasätta vad hon gjorde där om hon saknade Svante så mycket. Tror helt ärligt, efter att ha sett honom i huset i sådär 64 dagar att han har psykopatdrag. Han läskiga leende är rent ut sagt obehagligt.
2020-04-22, 19:23
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Skådespelaren är igång igen och ska prata om att hon vill det ska bli dom två igen 😂 när hon redan kysste honom samma dag dom "gjorde slut"

Kör ut henne nu på måndag orkar inte med henne en vecka till!! Hon skulle åkt ut för länge sen!!
OnT: Hjälp Jassa hem på måndag!
2020-04-22, 19:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Kanske det

Sami lär bli upphämtad av Kronofogden. Bra med effektiva myndigheter
Love it 🥰😍

Alla ska göra rätt för sig även om ni bara spekulerar ang Mergim. Sami vet vi till 100% tack vare Lyxfällan..... hur fan kan man ställa upp ..... tyckte inte Sami gav något smart intryck. Smarta människor brukar knappast vara med i Lyxfällan. Snarare lite omogna människor vars föräldrar misslyckats.
Ringer hem till momsen och ber henne slänga räkning ..... och hon gör det säkert.

Inte särskilt begåvat 😮🤭 och tro att skulderna försvinner. De växer skulden som var 400 tkr till 1 mille.
Men det är killen ni känner igen er i så klart ni ska rösta på honom.
Blir orolig över dig, vilket jag inte behöver vara. Men ändå.
Sami är kung i BB. Hur ska du få mig och andra här att tycka annorlunda?
Vill nu inte skriva vad jag tänkte om dig, håller inne med det.
2020-04-22, 19:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Förutom att Martin gillar att knarka så är han en djurplågare. Säger att hans ”polare” doppat bröd i t-röd och matat fåglar. Han tycker även det är kul att titta på klipp när folk doppar bröd i laxeringsmedel och matat fåglar med och att de måste göra det när de kommer ut. I nästa mening hävdar han att han är mån om djur. Jag avskyr fåglar men skulle aldrig få för mig att göra något dylikt eller tycka det är kul att titta på folk som plågar djur.
Nä, jag hörde det där också. Det var fan grovt. Tycker inte det är okej.
2020-04-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men alltså hur mår du egentligen?
HAHAHAHAHA håller med dig! Den där snubben trycker upp 20-30 inlägg om dagen för att få reaktioner från folk men är verkligen ingen som bryr sig om henne (borde vara mergims syrra) hon hyllar mergim här men vi alla vet att han blir stenad av släkten när han kommer ut, mamma mergim lär inte vara glad när hennes bögson har svurit på hennes liv när han ljög så tungan blev konstgräs.
2020-04-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, jag hörde det där också. Det var fan grovt. Tycker inte det är okej.
Jag är verkligen ingen sann djurälskare men förstår inte vad fan som skulle vara kul med det hela. Men det stämmer bra in på hans personlighet.
2020-04-22, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fan ligger i sängen efter en knäoperation och får inte anstränga mig så men jag trillade nästan ner från sängen av allt skratt. I hushållet viker sig fan alla och katten tittar konstigt på mig. Fyfan vad kul.

HAHAHA neeej din stackare! Inte blir det lättare av att bevittna vår käre Sami heller då när han går in i sin underbara roll 😂 Han ÄR verkligen vad huset behöver och vinnaren 2020. Hoppas knät läker som det ska, och ta det lugnt för tusan! ♥️
2020-04-22, 19:28
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Säger hon att det inte är dem? De låg i natt och håller på hela tiden. Nu mjölkar hon honom om att han sa att han vill att de ska ha barn tillsammans. Vilket han kanske inte riktigt sa. Jag skäms när jag ser deras samtal. Hade så mycket hellre haft kvar Amilia och kört ut Martin.

En grej jag stör mig på Jasmine (mer än att hon skriker, är dum i huvudet och är et stort barn) är att hon hela tiden när hon pratar om deras bråk så säger hon ”det är så fräscht”. Antar att hon direktöversätter fresh eller något. Men lilla jävla idiot, du kan inte säga på svenska att ett bråk är fräscht.

Hon är falsk och en skådespelare allt är ett spel hon skiter i Martin hon tänker bara på pengarna, Martin är hennes spelpjäs för att komma långt.
2020-04-22, 19:29
Medlem
Hur lång paus ska de ha egentligen? Vill se mer av mr Amor!
2020-04-22, 19:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag är verkligen ingen sann djurälskare men förstår inte vad fan som skulle vara kul med det hela. Men det stämmer bra in på hans personlighet.
Jo absolut. Och jag kan fatta om andra spontant skrattar åt det (det hade jag också gjort, för jag är lite störd), men sedan försöker man ta in att Martin enligt egen utsago faktiskt GJORT det han pratade om. Nä, det är inte okej alls, fan.
2020-04-22, 19:30
Medlem
Imperiatrixias avatar
Stackars Martin. Bitch from hell Jassa ligger nu på gården och förhöjer sig själv. Martin: spring, hjärtat spriiiiing! 🤢🤢🤢😱😱😱😱😱

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in