2020-04-22, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Haha, kom igen när du själv inte kläcker ur dig idiotiska saker. Som att Mergim är så fin och att dom som är hatiska mot kvinnor är loosers och så är det just Mergim som är den mest hatiska om man bara tittar på 7ans program och inte på liven så bör man nog lugna sig lite med sina kommentarer då programmen INTE vinklar alla på rätt sätt!

Jag ser liven kära du. Därför gillar jag Lennie och Mergim. De är roligast att titta på. Har kul, skrattar och det blir bra tv av det
2020-04-22, 17:18
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Jag tycker man ska akta sig lite mer för att vara förlättklädd eller topless m.m i dagens Sverige med alla våldtäkter m.m
Nähe? Jag tycker tvärtom! Ingen, INGEN ALLS, kommenterar Sammi som är topless typ heeeela tiden! Kan komma in en fetare balle i rumpan än korven han åt... Akta sig där ute folk...i dagens Sverige!!??!! 🤣🤣🤣😜😜😜😜😜

On T: hjälp Jassa hem på måndag
2020-04-22, 17:19
Medlem
Trevligt att hela huset får bada i kärleksparets kroppsvätskor efter deras sex inatt.
2020-04-22, 17:19
Medlem
Zingo2s avatar
Det äckligaste nu är ändå att se Jass och Martin klängandes på varandra i poolen.🤮🤮🤮🤮
2020-04-22, 17:20
Medlem
Man tycker ju att det borde vara dags att skicka in resterande videohälsningar denna vecka.
2020-04-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jag ser liven kära du. Därför gillar jag Lennie och Mergim. De är roligast att titta på. Har kul, skrattar och det blir bra tv av det
Jaha, så du har börjat med det nu? Tidigare i tråden har du sagt att du bara kollar på 7ans program. Ja, nog har dom kul vilket är väl kul för dom men som tittare att titta på 2 vuxna människor bete sig som 5-åringar blir tröttsamt efter ett tag.
2020-04-22, 17:22
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det äckligaste nu är ändå att se Jass och Martin klängandes på varandra i poolen.🤮🤮🤮🤮
🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢 och äcklar sig heeeeeela tiden. Ut lilla Jass. UT! Stör mig mest på henne, falska bitch.
On T: hjälp Jassa hem på måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Nu förstår jag varför du pratar så nedvärderande om tjejerna
Inte bara det, dom är fruktansvärt efterblivna och barnsliga... jobbiga. listan kan göras lång
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Så albaner hatar kvinnor och araber ..... älskar kvinnor ..... Sami är halvarab
Har du någon analys om honom. Är riktiga araber bättre än albaner? Förstår inte ditt tänk
Ser f ö inga tecken på att Mergim hatar kvinnor. Kramar alla.

Vafan. "Albanen" inte "albaner". Han är bögus maximus och hatar kvinnor, det har han visat.

Ojdå nu äter de varandra i poolen igen. Kan de visa någon respekt någonstans?
2020-04-22, 17:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Undrar vad Martin och Sami tänker när dom ser hur Mergim håller på med Lennie
Om du lyssnat på liven har dom ju sagt flera ggr hur söta dom tycker att dom är. Så ganska säkert dom gillar deras relation allihopa där inne!
2020-04-22, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Nähe? Jag tycker tvärtom! Ingen, INGEN ALLS, kommenterar Sammi som är topless typ heeeela tiden! Kan komma in en fetare balle i rumpan än korven han åt... Akta sig där ute folk...i dagens Sverige!!??!! 🤣🤣🤣😜😜😜😜😜

On T: hjälp Jassa hem på måndag

Kul inlägg ..... Ingen kommentar heller Samis vikt. I detta landet ska kvinnorna vara trådsmala, ha ätstörningar.... annars behandlas dem som Amilia blev behandlad.

Sami kan både slafsa och vräka i sig mat, vara lite småfet utan att någon störs samtidigt som han talar och fiser hämningslöst.

Män med skev kvinnosyn skapar sjuka ideal från sina p rullar
Smala kvinnor med plastbröst är det enda de ser sen de blev könsmogna.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-22 kl. 17:45.
2020-04-22, 17:24
Medlem
CardiganDuffypoffs avatar
Citat:
Mergim är äcklig, störande och jobbig och behöver helt klart komma UT UR garderoben och UT UR HUSET.. Ingen, absolut INGEN pussar och gullar med sin killpolare på det viset och beter sig som en liten flicka hela tiden om man inte är mer gay än JONAS GARDELLS BUTTPLUG....
Absolut inget fel på bögar bara på Mergim..
Lennie kan jag hållla med om att han är kul och en favorit från mitt håll..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in