2020-04-22, 16:39
Medlem
Zingo2s avatar
Läget nu för mig:
1 Sami
2 Julia
3 bryr mig inte övriga är bara tramsiga!
2020-04-22, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Absolut! Hon och Sami ska vara där!
Det vore drömmen. Att ha Julia och Sami i finalen. Dock talar ju allt för Lennie och Sami.
2020-04-22, 16:41
Medlem
Läget nu för mig:
1 Lennie
2 Mergim
2020-04-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Men hallå... Varför kan man inte få va glad, känslig och sprallig för att man blivit äldre 🤔😂

Lennie har kul och det får man inte om man är i 40 års åldern enligt gubbgänget här.

De flesta här identifierar sig med Sami som är f d storkonsument av öl och sprit. Bodde i husvagn utan wc och dusch. Fiser och rapar i tid och otid, ibland vänd mot en annan deltagare. Fy f-n
Låg och sov i en vecka efter att BB startade.
Liksom Julia behöver har vara full för att göra närmanden.

Det är en kille som majoriteten här identifierar sig med. Vem vet han kanske vinner. Säger en del om de som röstar 😂🤣🤭
2020-04-22, 16:42
Medlem
crusades avatar
Citat:
Absolut! Hon och Sami ska vara där!

Har jag tyckt länge👍
2020-04-22, 16:44
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Läget nu för mig:
1 Sami
2 Julia
Heeeelt med på den. Stör mig mest på Jass så helst ut först. Hon lixom äcklar mig på något vis. Många vis.
On t: jassa hem på måndag.
2020-04-22, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Det vore drömmen. Att ha Julia och Sami i finalen. Dock talar ju allt för Lennie och Sami.
Japp jo, tror nog att det stora barnet kommer dit. Förstår dock inte varför han är så populär. Är det för att han kan laga mat, ser bra ut och är erfaren med sex (vilket ingen egentligen vet något om)? Tycker personligen att han är lite tråkig och spelar över lite väl mycket. Dampar loss som en 5-åring på crack när det blir uppdrag, är det också attraherande? Hur som Helst, Sami Och Jullan till final, ja tack!
2020-04-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Har jag tyckt länge👍
Jag med! Ända sen början
2020-04-22, 16:45
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Läget nu för mig:
1 Sami
2 Julia
Instämmer kan inte se några andra av fjantarna hoppas mer av OLGA
2020-04-22, 16:46
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Och du gillar Mergim? Kul att du precis har skjutit dig själv i foten i tanke på att det är han som har varit elakast mot kvinnorna i huset! Kallat dom för hund, fitta, råtta skrikit att dom ska hålla käft och sitta ner, spottat mot dom m.m. Han har fått tillsägelse och varningar flera gånger. Så vad va det du sa? Dom som är hatiska mot kvinnorna i huset är loosers irl?

Albanen hatar ju kvinnor så det är inte så konstigt att han beter sig på det sättet. I original BB hade han ju åkt första veckan då jargongen var tuffare med underbara deltagare som man minns. Den här omgången omfamnar man kvinnohat och #metoo är värd mindre än en "hund". Dessutom uppmanar man äldre män manipulera unga pojkar. Mergims familj kommer ju att slänga ut peddoJocke om han kommer in närheten av Hässleholm, med rätt.
2020-04-22, 16:46
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Lennie har kul och det får man inte om man är i 40 års åldern enligt gubbgänget här.

De flesta här identifierar sig med Sami som är f d storkonsument av öl och sprit. Bodde i husvagn utan wc och dusch. Fiser och rapar i tid och otid, ibland vänd mot en annan deltagare. Fy f-n
Låg och sov i en vecka efter att BB startade.
Liksom Julia behöver har vara full för att göra närmanden.

Det är en kille som majoriteten här identifierar sig med. Vem vet han kanske vinner. Säger en del om de som röstar 😂🤣🤭
Lennie är en fjant, man uppför sig inte so honom! Han tror han är nya Simon, men det är han inte. Simon var cool, det är absolut inte Lennie.
Sami är en person som lyckats växa som person och det ska han cred för!👍
2020-04-22, 16:48
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Läget nu för mig:
1 Lennie
2 Mergim
Dina favoriter kan mycket väl bli 2-3, inte omöjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in