2020-04-22, 16:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Finns bara en som kan vinna detta bb o jag tror han är överlägsen Sami !
Allt annat vore skandal!
2020-04-22, 16:32
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allt annat vore skandal!

Instämmer...
2020-04-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det bästa produktionen har gjort nu är att inte följa ludret och alkolisten med till poolrummet med DC, vilket jäkla skrik.

Jass sa precis innan de gick till poolen att nakna bröst och rumpor är inne. Kodat meddelande för att de tror vi tittare vill se naket. Det blir en intressant vecka med mycket naket för de som älskar det.
Tycket disco är skönare att titta på och betydligt trevligare människor att se in action.
2020-04-22, 16:34
Medlem
GasGlads avatar
Ibland önskar man att Mergim hade rätt när han skriker "ÅHHHH, JAG DÖÖÖÖR...........
2020-04-22, 16:34
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Han har sedan Anty åkte, varit den stora favoriten till att vinna. Alla omröstningar i appen, men även i olika Facebook grupper är ett kvitto på det. Han vann även även ”rädda en deltagare” omröstning över Lennie. Samt att han har ökat med flest följare på sociala medier sedan starten.

Jo men nu när jag har surfat runt i sex, sju stora forum har han aldrig haft sådan jätteövervikt. Klart jag vill han skall ta det men trodde det skulle vara jämnare. Om han inte gör något dumt så blir det en landslide.
Sedan trodde jag att Amelias röster skulle gå till Lennie med majoritet. Kanske vill man straffa Lennie när han tog avstånd från sjökon men det är en ren spekulation.
Go Big Sam!
2020-04-22, 16:35
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Har du erfarenhet från gaybar .... jahaja
Det verkar vara kul om man ser hur Frida, Lennie och Mergim har kul. Kanske man skulle gå på nån gång 🤣😂❤️
Bääästa!!! Gör det! Jättekul!! Väldigt få dock... 👍😜😜😜

On T: så hoppas jag på att Jassa Röstas ut på måndag!
2020-04-22, 16:35
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Allt annat vore skandal!
Hoppas han får ha Julia kvar ett tag den enda han litar på i dårhuset
2020-04-22, 16:37
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Hoppas han får ha Julia kvar ett tag den enda han litar på i dårhuset
Julia ska vara med i finalen.👍
2020-04-22, 16:38
Medlem
Citat:
Det är helt normalt. Här inne är de mest osäkra kaxiga för att dölja det. Speciellt de som är hatiska mot kvinnor är losers irl.

De älskar att ge sig på den ena kvinnan efter den andra. Förolämpa kvinnorna (Amilia, Jass, Julia) och spelar hetero 🤣😂 Gillar inte heller vissa av kvinnorna i huset men använder deras namn utan tillägg som luder hora etc. De verkar konsumera mycket porr och har säkert inga kvinnor i sina liv.
De kanske egentligen vill ha en man men det passar inte in i deras macho image så de förtrycker sina känslor. Därav den enorma fokus och spekulationer om vilka som är homo. De som spekulerar ör troligen de som är mest homo 😮😂🤣

Jag har f ö inget emot homosexuella. Har både släktingar och vänner av båda könen som är homo. Inget konstigt 2020. Tycker de är sköna människor även starka som vågar leva sitt liv trots allt det hat som finns mot alla som avviker från normen.
Var dig själv, var stark och tro mig de som är på Flashback är knappast representativa för majoriteten av män.
Och du gillar Mergim? Kul att du precis har skjutit dig själv i foten i tanke på att det är han som har varit elakast mot kvinnorna i huset! Kallat dom för hund, fitta, råtta skrikit att dom ska hålla käft och sitta ner, spottat mot dom m.m. Han har fått tillsägelse och varningar flera gånger. Så vad va det du sa? Dom som är hatiska mot kvinnorna i huset är loosers irl?
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Har du erfarenhet från gaybar .... jahaja
Det verkar vara kul om man ser hur Frida, Lennie och Mergim har kul. Kanske man skulle gå på nån gång 🤣😂❤️

Jajjamen har varit på många gaybarer både i Sverige och utomlands.
Och nu gråter peddoJocke igen.
Medlem
__Alez__s avatar
Jag hade valt Runka balle och this is the moment.
Medlem
Citat:
Julia ska vara med i finalen.👍
Absolut! Hon och Sami ska vara där!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in