2020-04-22, 11:44
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottastina
Såg en livesändning som Amilia hade på insta igår. Man hade ju trott att hon skulle vara lite ödmjukare i verkligheten än i huset men fy fan hon va exakt lika som hon va i huset. Elak, översittare o vidrigt nedlåtande. Hon fick en fråga om hon inte tyckte det var fel att kalla folk lågbegåvade och hennes svar var att Nej, lågbegåvad är en beskrivning på en människas nivå av begåvning och kan inte se att det är nåt fel att kalla någon det. Jag undrar varför hon inte kallar tex Lennie för lågbegåvad då för han är nog i nivå med dom andra i begåvning, dvs varken bättre eller sämre än gemene man. Hon påpekade fortfarande att hon är smartast som varit i huset, hon verkar se det som att intelligens har med ordförråd, manipulering och nedtryckning att göra och hon är så sjukt fel ute där. Hon skulle vinna så mycket på att bli lite ödmjuk. Tror hon är den enda deltagare (av dom som varit längre än typ en vecka) som de andra inte kommer vilja hänga med utanför sen. De andra kommer garanterat att besöka varandra titt som tätt. Hon kommer att fortsätta våldklänga på Lennie och Anty, tror inte ens Mergim kommer va med henne iaf inte utan Lennie.. Förmodligen kommer hon också att försöka haka på Sami-tåget sen för att få tro att det är hon som drar folk till sig.
Jag vill vara respektfull mot deltagarna, särskilt efter att de kommit ut ur huset men denna människa äcklar mig nåt vansinnigt och då menar jag enbart hennes personlighet och sätt att vara mot andra människor. Hon är vidrig ur de aspekterna. Så tragiskt att se. Jag gillade inte Glasman när han var i huset men han verkar iaf ha lärt sig nåt och vuxit av sin vistelse i huset och efteråt.
Herregud, vad folk leker goda i denna tråd. Om jag var instängd med Kongo i ett hus så hade jag också kallat honom lågbegåvad om han av alla försökte läxa upp mig eller Martin för den delen som svansar efter Jasmine som behandlar honom barnsligt. Släpp hatet för i helvete, Amilia är ute ur huset.

Hon kallar inte Lennie lågbegåvad för att han är hennes vän. Är det så svårt att förstå mänskligt beteende? Synd att ni inte kan se hur barnsliga ni är. Jag hoppas ni lever efter en standard som ni inte tycker Amilia får lov att bryta.
2020-04-22, 11:46
Medlem
Citat:
Såg en livesändning som Amilia hade på insta igår. Man hade ju trott att hon skulle vara lite ödmjukare i verkligheten än i huset men fy fan hon va exakt lika som hon va i huset. Elak, översittare o vidrigt nedlåtande. Hon fick en fråga om hon inte tyckte det var fel att kalla folk lågbegåvade och hennes svar var att Nej, lågbegåvad är en beskrivning på en människas nivå av begåvning och kan inte se att det är nåt fel att kalla någon det. Jag undrar varför hon inte kallar tex Lennie för lågbegåvad då för han är nog i nivå med dom andra i begåvning, dvs varken bättre eller sämre än gemene man. Hon påpekade fortfarande att hon är smartast som varit i huset, hon verkar se det som att intelligens har med ordförråd, manipulering och nedtryckning att göra och hon är så sjukt fel ute där. Hon skulle vinna så mycket på att bli lite ödmjuk. Tror hon är den enda deltagare (av dom som varit längre än typ en vecka) som de andra inte kommer vilja hänga med utanför sen. De andra kommer garanterat att besöka varandra titt som tätt. Hon kommer att fortsätta våldklänga på Lennie och Anty, tror inte ens Mergim kommer va med henne iaf inte utan Lennie.. Förmodligen kommer hon också att försöka haka på Sami-tåget sen för att få tro att det är hon som drar folk till sig.
Jag vill vara respektfull mot deltagarna, särskilt efter att de kommit ut ur huset men denna människa äcklar mig nåt vansinnigt och då menar jag enbart hennes personlighet och sätt att vara mot andra människor. Hon är vidrig ur de aspekterna. Så tragiskt att se. Jag gillade inte Glasman när han var i huset men han verkar iaf ha lärt sig nåt och vuxit av sin vistelse i huset och efteråt.

Hon är ju moderat. Så är inte så konstigt.
2020-04-22, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Varför är Sami så populär? Jag kan inte se något positivt med honom. Se bara hur han skvallrade för Amilia allt vad Jasmin hade pratat om. Avskyvärt beteende.
Säger väl det mesta om castingen. Bedrövligt castad säsong.Han är ju ingen Simon Danielsson direkt. Men av dom som är där nu så är det väl han eller Lennie som ska ha millen.
2020-04-22, 11:56
Medlem
vem vann tävlingen med ballongerna?
2020-04-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
vem vann tävlingen med ballongerna?
Ingen vinnare, julia,jasse,mergim,lennie vidare dock
2020-04-22, 12:02
Medlem
Citat:

Jag såg också stora delar av hennes livesändning och trodde också hon skulle vara mer ödmjuk. På samma sätt som anty så skyller hon allt på alla andra. De är dom som varit taskig och kallat henne för saker. Det är hon som varit utfryst mm. Det är sjukt hur lite självinsikt de har.
Hon kommenterade också att glasman hade sänt live på Instagram och jublat när hon fick lämna. Har hon glömt att de rosa rummet gjorde när glasman åkte ut. Han blev kallad råtta, dom jublade och hoppade runt i sovrummet.
2020-04-22, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Jag såg också stora delar av hennes livesändning och trodde också hon skulle vara mer ödmjuk. På samma sätt som anty så skyller hon allt på alla andra. De är dom som varit taskig och kallat henne för saker. Det är hon som varit utfryst mm. Det är sjukt hur lite självinsikt de har.
Hon kommenterade också att glasman hade sänt live på Instagram och jublat när hon fick lämna. Har hon glömt att de rosa rummet gjorde när glasman åkte ut. Han blev kallad råtta, dom jublade och hoppade runt i sovrummet.

Hon sa också att hon aldrig skulle tänka tanken och gå in på FB på 50år. Haha.
2020-04-22, 12:06
Medlem
SevenStarss avatar
Mergim påminde mig om Dr Bombay för en stund sedan .

Ska bli intressant att se Sami som Amor.
2020-04-22, 12:08
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Tack för infon! Måste man ha Instagram för att se eländet?

Ja man blir ju inte förvånad, det är ju trots allt Amilia.
Hoppas alla som röstade ut henne nu förstår vilken välgärning vi gjorde!

Håller verkligen med dig att hon borde kallat Lenny något liknande, men att hon sa att Alex är lågbegåvad är ju faktiskt inte mer än sant. 😁
2020-04-22, 12:14
Medlem
Sov de aldrig ute hela natten? Låg i sovrummet imorse såg jag de gjorde.
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2020-04-22 kl. 12:18.
2020-04-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jag hakar på

Jass sen Martin så de slipper sakna varandra och hon har en vecka på sig att hitta svaren hon sökt. Hoppas hon inte är med barn för den relationen lär inte hålla irl

Sen måste Julia ut så Sami får lite lugn och ro från henne

F ö tycker jag Sami var en rejäl kille i dagens avsnitt. Han har också mognat i huset.

Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Det är en fin kille som verkligen behövs där inne för att liva upp stämningen och mkt annat 👍

Håller med, utan Mergim kommer de att cykla, träna och däremellan ligga i koma.
Mergim är den absolut roligaste deltagaren.
2020-04-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Det som skiljer han från många killar är ju att han står för hans rädslor och gör det lite som en rolig grej oftast 😅 känns inte fjolligt utan skönt av honom!

Har samma uppfattning om Mergim. Män behöver inte vara okänsliga. Tror många här stör sig på honom för att de kanske är känslomässigt avstängda. Med tanke på hur de utrycker sig även bittra på kvinnorna i deras liv.
Härligt att se män som vågar vara sig själva. Starkt och modigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in