2020-04-22, 01:32
Medlem
Julia gick från att sova med en spindel till att sova med snickarens sagge.
2020-04-22, 01:32
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Jasmine: Julia kommer vilja sova här.
Martin: Ska jag flytta över direkt?
Som det ser ut just nu så kommer de låta henne, ovetandes, lägga sig i en nersaggad säng.

Och nu ligger alltså Jullan i all sperma. Så jävla respektlöst av de två jävla grisarna. Knulla kan dom men att byta lakan efter sig skiter dom fullständigt i. Båda skall ut med röven före. Jävla avskräden.
2020-04-22, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Och nu ligger alltså Jullan i all sperma. Så jävla respektlöst av de två jävla grisarna. Knulla kan dom men att byta lakan efter sig skiter dom fullständigt i. Båda skall ut med röven före. Jävla avskräden.

Jag hakar på

Jass sen Martin så de slipper sakna varandra och hon har en vecka på sig att hitta svaren hon sökt. Hoppas hon inte är med barn för den relationen lär inte hålla irl

Sen måste Julia ut så Sami får lite lugn och ro från henne

F ö tycker jag Sami var en rejäl kille i dagens avsnitt. Han har också mognat i huset.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-22 kl. 01:47.
2020-04-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Jag hakar på

Jass sen Martin så de slipper sakna varandra och hon har en vecka på sig att hitta svaren hon sökt. Hoppas hon inte är med barn för den relationen lär inte hålla irl

Sen måste Julia ut så Sami får lite lugn och ro från henne

F ö tycker jag Sami var en rejäl kille i dagens avsnitt. Han har också mognat i huset.
Cool. Jag gillar iofs Jullan men det kan vi ta i nästa runda bara de två skithögarna åker.

Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Den fyllkajan är van att ligga och halka omkring i sperma. Dessutom är hon full oftast och märker inte om det är sperma eller dropp från f-ttan. Hon är ju ständigt kåt så det sista ligger nära till hands.

Om vi skall enas så är det bättre att fylla kanonerna på ludret och snickaren just nu.
Sen om Jullan är van vid sperma i gapet är en annan femma. Men ludret prio ett tillsammans med knullgnagaren Martin.

Jag kände lite på mig att de skulle komma tillbaka från gården. Nu myser de fint i knullmaskinsrummet.
2020-04-22, 02:09
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Cool. Jag gillar iofs Jullan men det kan vi ta i nästa runda bara de två skithögarna åker.

Om vi skall enas så är det bättre att fylla kanonerna på ludret och snickaren just nu.
Sen om Jullan är van vid sperma i gapet är en annan femma. Men ludret prio ett tillsammans med knullgnagaren Martin.

Jag kände lite på mig att de skulle komma tillbaka från gården. Nu myser de fint i knullmaskinsrummet.
Spelar föga roll vilken turordning dom ryker i. Ingen av dom kommer vinna och för hörselns skull så hoppas jag att fyllkajan reser hem på måndag. Hon är inte speciellt populär på Facebook heller och det vore skönt att slippa fnasket. Turturduvorna är enormt tröttsamma och få orkar höra ett ord till om kyssen. Kvar blir förhoppningsvis Sami när det är dags.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-22 kl. 02:14.
2020-04-22, 02:16
Medlem
Citat:
Spelar föga roll vilken turordning dom ryker i. Ingen av dom kommer vinna och för hörselns skull så hoppas jag att fyllkajan reser hem på måndag. Hon är inte speciellt populär på Facebook heller och det vore skönt att slippa fanskapet. Turturduvorna är enormt tröttsamma och få orkar höra ett ord till om kyssen. Kvar blir förhoppningsvis Sami när det är dags.

Sami är kvar det vet ju alla.
Turordning måste vi vara eniga om annars blir det splittrade röster. Julia är just nu ett stöd för Sami och han har sagt det själv. Han kommer alltid att skydda henne och hon kör dito. Knullparet har ju tidigare velat sticka dom i röven så jag tycker att skitpåsarna måste ryka först. När det är finalvecka är det dumt att ludret fimns på kartan.
2020-04-22, 02:25
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Sami är kvar det vet ju alla.
Turordning måste vi vara eniga om annars blir det splittrade röster. Julia är just nu ett stöd för Sami och han har sagt det själv. Han kommer alltid att skydda henne och hon kör dito. Knullparet har ju tidigare velat sticka dom i röven så jag tycker att skitpåsarna måste ryka först. När det är finalvecka är det dumt att ludret fimns på kartan.
Ludret Julia kommer ryka då få klarar av henne. Ledsen men du får leta fram nåt annat runkmaterial.
2020-04-22, 03:49
Medlem
Citat:
Ludret Julia kommer ryka då få klarar av henne. Ledsen men du får leta fram nåt annat runkmaterial.
Runkmaterial finns det gott om, om man nu inte vill ha Easy Rider Lennie. Du behöver bara vara ledsen när ludret eller knullroboten åker.
Jullan kommer finnas kvar så det är inget bajs i trosan på något sätt.
2020-04-22, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Jag har tänkt på detta om man har sex i bikten, helt nakna.
inte en chans att dom tar med det på tv eller?
Nej dom lär inte visa själva akten i sig men kommer visa så att man förstår att det blev ett ligg där.
Jag hade nog valt den taktiken, för gör man det undet täcket kan de ju visa delar av akten.
2020-04-22, 05:58
Bannlyst
finns de någon övre ålderårsgräns för att anmäla sig till nästa år..?.. hehe.. är själv 40+ o tycker att de ser jävligt sköj ut.. o få nuppa lite snyggisfruntimmer o leva livet gratis är ju drömmen.. .. hehe..

kan man ringa o skriva in sig till programmet..?..

Mvh Johan
2020-04-22, 06:01
Medlem
__Alez__s avatar
Är det till Julia som Jassa berättar först till tro?
Hon kommer ju inte kunna hålla det inom sig.

Hon var visserligen inte så glad att detta skulle visas.
2020-04-22, 06:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
finns de någon övre ålderårsgräns för att anmäla sig till nästa år..?.. hehe.. är själv 40+ o tycker att de ser jävligt sköj ut.. o få nuppa lite snyggisfruntimmer o leva livet gratis är ju drömmen.. .. hehe..

kan man ringa o skriva in sig till programmet..?..

Mvh Johan
Patzy är 51 och var med, så din ålder är nog inget hinder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in