2020-04-22, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Ska handla lite ksalol till ockerpris hur många ska jag börja med? Tänkte mig ett rus som är mellan salongsberusad och iva
2-3st utan tollerans, fast samtidigt beror de ju på kvaliteten pp ksasolen, men iaf om du får ett nämnvärt rus så lycka till att inte trycka i dig flera o att de blir helt svart!
Citera
2020-04-22, 22:07
Medlem
Är ksalol direktverkande eller depot?

Är alprazolam och cannabis en trevlig blandning? Isåfall hur påverkar alprazolamet cannabisruset och viseversa?
Citera
2020-04-23, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DESMYLGBG

Är alprazolam och cannabis en trevlig blandning? Isåfall hur påverkar alprazolamet cannabisruset och viseversa?

Av min erfarenhet är alprazolam och cannabis en skön blandning
Citera
2020-04-23, 09:55
Medlem
TwnyForReals avatar
Nån som kan svara på varför jag upplever att jag får smakförändringar och ökad salivproduktion när ja käkar blå ?
Citera
2020-04-23, 12:57
Medlem
Käkade 1 mg ksalol som jag fick av en vän och tog 2 glas rödvin för att boosta.
Känner knappt ett skit och kan vara pga jag bara käkade en men alkohol ska väl ändå boosta?
Hursomhelst lider jag inte utav ångest dagligen utan ville bara ha nåt som man kan mysa ner i sängen med till en film men e faktiskt lite missnöjd. Borde jag käka fler nästa gång?
Citera
2020-04-23, 16:47
Medlem
partykings avatar
Bör man fortsätta käka 1mg blåa om dagen tills man får tillgång till något att trappa ut skiten med? Snackade med beroendekliniken och han vägrade skriva ut något när jag berätta att jag får kramper.. jag har varit ren 1 dag nu och mår skit, hållit på i 2 månader och ätit 1-2 mg Ksalol. Han sa även att jag skulle köpa stesolid på svarta marknaden istället.. försökt sluta innan men går ju aldrig bra.
Citera
2020-04-23, 16:53
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FearNoDarkness
Käkade 1 mg ksalol som jag fick av en vän och tog 2 glas rödvin för att boosta.
Känner knappt ett skit och kan vara pga jag bara käkade en men alkohol ska väl ändå boosta?
Hursomhelst lider jag inte utav ångest dagligen utan ville bara ha nåt som man kan mysa ner i sängen med till en film men e faktiskt lite missnöjd. Borde jag käka fler nästa gång?
Att käka benso i russyfte är bara dumt, dels ger de inte så mycket om man inte har bakomliggande ångest, dessutom är de beroendeframkallande som tusan. Att blanda med alkohol om man inte vet vad man sysslar med kan lätt leda till att man hittar på dumheter, ta hellre ett extra glas vin.

Vidare så är ksalol i regel ojämnt doserade.

//Tripportreat
Citera
2020-04-23, 16:56
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DESMYLGBG

Ksalol är direktverkande, i stort sett all benso du får tag på från svarta marknaden är det om inget annat anges och då är det alltid från välkända apotek - oftast xanax eller xanor.

//Tripportreat
Citera
2020-04-23, 22:06
Medlem
Popetoterors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Ksalol är direktverkande, i stort sett all benso du får tag på från svarta marknaden är det om inget annat anges och då är det alltid från välkända apotek - oftast xanax eller xanor.

//Tripportreat

Ksalor är den serbiska varianten som kan göra så att hjärnan kokar ihop inget farligt men du blir som ett mongo, så sant det är i tablettform och de kan man ta rektalt om man vore idiot. men visst de tar kanske 10% bättre.

Sluta ta skitdroger, jag har varit där ni är nu och det slutar bara med ett Receptortolerans så att ingenting tar...lovar var du än stoppar i dig så funkar det inte...
Citera
2020-04-23, 22:10
Medlem
Popetoterors avatar
Sluta skriv på detta forum...jag tog 20mg Ksalol och 2 liter vin per dag minst och det enda som hände att jag är inte är känslig för nån drog alls längre....ni är idioter som håller på...
Citera
2020-04-23, 22:21
Medlem
Popetoterors avatar
Läs mina tidigare inlägg jag vet vad jag pratar om, det tar runt 6-8 år att bli fri från receptortoleransen, jo jag har slutat förutom kanske 0.5 alprazolam i veckan, jobbat som mentalskötare i många år,
Har många vänner som tidigare varit i missbrukarsvängen men alla har lagt om för alla vet att det är skit.
Sitter inte här som en besserwisser utan vet vad jag pratar om, visst ta en bira, men skit i de andra drogerna.
Citera
2020-04-23, 23:33
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Ksalor är den serbiska varianten som kan göra så att hjärnan kokar ihop inget farligt men du blir som ett mongo, så sant det är i tablettform och de kan man ta rektalt om man vore idiot. men visst de tar kanske 10% bättre.

Sluta ta skitdroger, jag har varit där ni är nu och det slutar bara med ett Receptortolerans så att ingenting tar...lovar var du än stoppar i dig så funkar det inte...
Du borde ha slutat med droger innan du knarkade sönder hjärnan.

Så länge du inte får tag på riktigt skumma tabletter så ska ksalol inte innehålla nåt annat än alprazolam och bindemedel precis som xanor, den vanligaste skillnaden är att de är underdosersde.

Nog för att du har rätt i att inte är bra gå på benso för länge men du uttrycker dig bra snurrigt.

Vad har jag med ditt tunga blandmissbruk att göra exempelvis?

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-04-23 kl. 23:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in